Gå til innhold

50% av menn sier ja til sex med tilfeldig jente på gata....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 av 14 menn takket ja til å ha sex med en jente som oppsøkte dem på gata og spurte om de ville ha sex med henne.....

En gutt gjorde samme eksperiment på jenter, og ikke overraskende fikk han 100% avslag.....selv om hele 100 kvinner ble spurt.

Fy flate for noen primitive vesener menn er. Bare de ser en jente tenker de fitte....

http://www.side2.no/underholdning/article3656949.ece

:skratte: :skratte: :skratte:



Anonymous poster hash: 2fcd9...560
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper resultatene hadde vært annerledes, om de hadde fått en litt flottere og sjarmerende fyr, istedenfor han fjotten der. Hadde vel vært 100% ja, om det feks var Jånni Depp som sto der.

Er det primitivt å ville ha sex, forresten?

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 av 14 menn takket ja til å ha sex med en jente som oppsøkte dem på gata og spurte om de ville ha sex med henne.....

En gutt gjorde samme eksperiment på jenter, og ikke overraskende fikk han 100% avslag.....selv om hele 100 kvinner ble spurt.

Fy flate for noen primitive vesener menn er. Bare de ser en jente tenker de fitte....

http://www.side2.no/underholdning/article3656949.ece :skratte: :skratte: :skratte:

Anonymous poster hash: 2fcd9...560

Ser egentlig ikke problemet. De gjorde ikke noe galt, bare var mer enn villige til å ha sex med en dame som ville ha sex med dem. Naivt å tro at det ikke var kameraer i nærheten, selvsagt, men er da ingenting i veien med det :)

Anonymous poster hash: 2bcd0...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare de ser en jente tenker de fitte....

Anonymous poster hash: 2fcd9...560

Nei, når en jente spør om de vil pule, tenker de fitte. Naturlig nok.

Anonymous poster hash: 03a63...9a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er primitivt å si ja til sex uten å tenke konsekvenser ja. Hvor stor sjangse for at noen av de har kondom på seg? Hvor stor sjangse er det ikke for at hun er totalt psykopat?



Anonymous poster hash: 130fa...e7c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 av 14 menn takket ja til å ha sex med en jente som oppsøkte dem på gata og spurte om de ville ha sex med henne.....

En gutt gjorde samme eksperiment på jenter, og ikke overraskende fikk han 100% avslag.....selv om hele 100 kvinner ble spurt.

Fy flate for noen primitive vesener menn er. Bare de ser en jente tenker de fitte....

http://www.side2.no/underholdning/article3656949.ece

:skratte: :skratte: :skratte:

Anonymous poster hash: 2fcd9...560

Handler om kultur og sosiale normer. Ser man på mannfolka blir de satt ut, men til forskjell fra hva det som gjelder for jenter så forventes det at man sier ja... for ellers så "må man jo være homse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er primitivt å si ja til sex uten å tenke konsekvenser ja. Hvor stor sjangse for at noen av de har kondom på seg? Hvor stor sjangse er det ikke for at hun er totalt psykopat?

Anonymous poster hash: 130fa...e7c

Jeg vil si det er mer primitivt å ikke beherske sitt eget morsmål :P

Hvorfor tror du det er så stor "sjangse" for at damer som vil ha sex, er psykopater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ingenting galt med fyren. Han var kjekke han.

Men nei, jeg hadde aldri hatt sex med en random fyr på denne måten. Heller ikke om jeg var drita på byen en lørdagsnatt.

Hadde jeg derimot vært interessert fyren, blitt kjent med han og fått følelser for han, så hadde jeg hatt sex med han, ja.

Dame 32.



Anonymous poster hash: e248a...5fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det er mer primitivt å ikke beherske sitt eget morsmål :P

Hvorfor tror du det er så stor "sjangse" for at damer som vil ha sex, er psykopater?

Jeg er enig med AB. Altså, det er stort sett ikke umulig for damer å få sex om de vil ha det, med menn som de kjenner litt bedre enn det der. En man har snakket mer enn to ord med.

Det er selvsagt ikke slik at damer som vil ha sex er psykopater, men om hun oppriktig hadde hatt lyst på sex hadde det vært naturlig å snakke litt med han først, få et inntrykk av han. Jeg hadde automatisk tenkt at det er skjult kamera/en utfordring fra en venn/at han er en gærning eller rett og slett raring om en fyr hadde gått bort til meg på gata og spurt om sex. I den virkelige verden er det alltid slik det er, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med AB. Altså, det er stort sett ikke umulig for damer å få sex om de vil ha det, med menn som de kjenner litt bedre enn det der. En man har snakket mer enn to ord med.

Det er selvsagt ikke slik at damer som vil ha sex er psykopater, men om hun oppriktig hadde hatt lyst på sex hadde det vært naturlig å snakke litt med han først, få et inntrykk av han. Jeg hadde automatisk tenkt at det er skjult kamera/en utfordring fra en venn/at han er en gærning eller rett og slett raring om en fyr hadde gått bort til meg på gata og spurt om sex. I den virkelige verden er det alltid slik det er, også.

Ja, det er stort sett ikke noe problem for damer å få seg noe, om de vil det, men det har jo ingen ting med å være primitiv eller psykopat å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det er mer primitivt å ikke beherske sitt eget morsmål :P

Hvorfor tror du det er så stor "sjangse" for at damer som vil ha sex, er psykopater?

Når man skal begynne å diskutere skrivefeil er man mer eller mindre argumentløs.

Det Totiki skriver summerer det opp ganske godt. Men man må kunne sosiale normer for å forstå dette.

Anonymous poster hash: 130fa...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er stort sett ikke noe problem for damer å få seg noe, om de vil det, men det har jo ingen ting med å være primitiv eller psykopat å gjøre.

Nei, men det er da ikke noe rart (heller helt naturlig) å tenke at noe ikke er helt som det skal være om man blir tilbudt sex av en fremmed. Å bare si ja takk og følge etter er ganske korttenkt - i beste fall er det bare noe hun tuller med, i verste fall kunne det vært noe ala den kommentaren han ene fyren sa (håper at du ikke har tenkt til å rane meg nå... Eller noe i den duren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint an å gjøre det samme som mann. Alt som kreves er litt mer trening og riktig mindset.



Anonymous poster hash: ff869...84c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men det er da ikke noe rart (heller helt naturlig) å tenke at noe ikke er helt som det skal være om man blir tilbudt sex av en fremmed. Å bare si ja takk og følge etter er ganske korttenkt - i beste fall er det bare noe hun tuller med, i verste fall kunne det vært noe ala den kommentaren han ene fyren sa (håper at du ikke har tenkt til å rane meg nå... Eller noe i den duren).

I beste fall snakker jenta sant.

Sannsynligvis tuller hun, men spiller du med og er morsom kan det hende du får napp allikevel.

Ran på høylys gate, med ei jente som spør etter sex? Skjeldnere vare enn ei jente som faktisk vil pule

Anonymous poster hash: ff869...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal begynne å diskutere skrivefeil er man mer eller mindre argumentløs.

Det Totiki skriver summerer det opp ganske godt. Men man må kunne sosiale normer for å forstå dette.

Anonymous poster hash: 130fa...e7c

Ja, det er jo selvfølgelig en regel som sier at man ikke har argumenter, om man plukker på skrivefeil... Det jeg gjorde, var å legge meg på samme nivå som deg, "men man må kunne sosiale normer for å forstå dette", smartrumpe.

Man er ganske korttenkt om man bare dilter etter en eller annen pen dame, fordi hu nevnte sex, men det er ikke primitivt. Slå opp i ordboka, og vis meg hva det står, når du søker opp ordet "primitiv".

Nei, men det er da ikke noe rart (heller helt naturlig) å tenke at noe ikke er helt som det skal være om man blir tilbudt sex av en fremmed. Å bare si ja takk og følge etter er ganske korttenkt - i beste fall er det bare noe hun tuller med, i verste fall kunne det vært noe ala den kommentaren han ene fyren sa (håper at du ikke har tenkt til å rane meg nå... Eller noe i den duren).

Ja, det er ganske dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I beste fall snakker jenta sant.

Sannsynligvis tuller hun, men spiller du med og er morsom kan det hende du får napp allikevel.

Ran på høylys gate, med ei jente som spør etter sex? Skjeldnere vare enn ei jente som faktisk vil pule

Anonymous poster hash: ff869...84c

Jeg skulle likt å høre om noen det har skjedd med, for å si det sånn.

Ran i høylys gate er ikke så vanlig nei, dog litt lettere å få til om man spaserer sammen litt bort fra folkemengden. Han ene fyren i filmen tenkte visst det samme som jeg. Ganske usannsynlig begge deler uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så og si ingen jenter kommer til å si ja til sex på direkte spørsmål fra en fremmed. Trodde alle visste det :)

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare horer som sier ja til sex med fremmede. :P



Anonymous poster hash: 62688...be7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare horer som sier ja til sex med fremmede. :P

Anonymous poster hash: 62688...be7

Slå opp i ordboka hva hore betyr du.

Anonymous poster hash: ee6c0...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå opp i ordboka hva hore betyr du.

Anonymous poster hash: ee6c0...8de

Var den for dyp for deg? Skjønte du den ikke?

Anonymous poster hash: 62688...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...