Gjest white tiger Skrevet 2. august 2013 #61 Skrevet 2. august 2013 Jeg er alenemor og opplever at jeg er uaktuell for mange pga barna. Mange drar nok den konklusjonen at de skal hoppe rett inn i en rolle som stefar og ser for seg en kaotisk småbarnstilværelse. Men hvis jeg skulle få meg kjæreste så ville det ikke vært aktuelt å hoppe rett inn i den tilværelsen. Jeg ville brukt tid på å være kjærester først. Jeg har barna 50% så kjærestetid hadde det blitt tid til. Så kunne heller barna og han fått venne seg til hverandre litt etter litt. Jeg har full forståelse for hvorfor mange kvier seg for å involvere seg med aleneforeldre. Det kan ikke være en lett situasjon å komme inn som mammas/pappas kjæreste. Og man kan helt sikkert oppleve å bli nedprioritert og tilsidesatt, for barna må jo nødvendigvis ha topprioritet ellers gjør man ikke jobben sin som forelder. Det er jo en utfordring jeg får hvis jeg får kjæreste en gang, å vise ham at han er verdsatt. Nå er jeg bare 26 og ungene mine er relativt små (6 og 2) så jeg trøster meg med at det blir nok lettere på datingfronten (ikke at jeg akkurat er så aktiv) etter hvert. Jeg er heller ikke sikker på om jeg ønsker flere barn, jeg kjenner at det er helt ok om jeg ikke får flere. Men treffer jeg en som vil ha barn så må jeg ta stilling til det også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå