Gå til innhold

Date og bli sammen med en aleneforelder!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei folkens...

Min store frykt, er å måtte være alene for evig.
Tenker det vil være umulig å få mann når jeg er alenemor...

Hvordan er det med personer, skremmer barnet og "aleneforelder" statusen dere bort?

Anonymous poster hash: 77058...b84
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De færreste menn lar seg skremme av at hun er en singelmor. Det er stort sett bare menn med gammeldagse holdninger, som mener at kvinner er h-rer hvis de har sex med noen annen enn han, som ikke vil bli sammen med singelmødre. Men det er like greit å få silt ut dritten fra hveten. :P

Anonymous poster hash: 0d0d7...4e9
  • Liker 1
Skrevet

Aleneforeldre er ikke noe for meg i hvertfall.

Skrevet

Jeg var alene med tre barn for noen år siden, la slett ikke merke til at det skremte noen bort, når jeg fortalte at jeg hadde tre barn. Jeg synes likevel at min nåværende mann var en tøffing da han bestemte seg for å kapre meg etter lang tids bekjentskap fordi han gikk fra det jeg ynder å kalle " en stille og rolig rock n roll- tilværelse", til et liv med tenåringsproblematikk, barnehagebarn som trasset og alt det andre som følger med, når han ikke hadde barn selv.

Vi har fått ett felles barn i ettertid. Vi avklarte tidlig i forholdet at han også hadde lyst på barn, veldig greit å ha slikt på plass.

• Liker 2
Skrevet

Ett barn? Mest sannsynlig ikke noe problem, så lenge dama vil ha flere (med meg). Flere? I utgangspunktet er jeg ikke veldig interessert da, men det blir veldig dumt å si bastant nei til noe slikt før jeg er i en situasjon hvor jeg må ta en slik avgjørelse.

AnonymBruker
Skrevet

Aleneforeldre er ikke noe for meg i hvertfall.

Gjelder dette også om du skulle bli alenemor en dag?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant meg ei med 3 barn, så klart hadde jeg mine tanker rundt det, men jeg var gira på dama og tenkte vi fikk ta det som det kom.
Traff barna litt og litt, fikk tid til å bli kjent. Så flytta vi sammen. Det gikk jo greit det, mye lyd og nye prioriteringer.
Forholdet tok slutt, men ikke p.g.a. barna. Hadde min nåværende samboer hatt barn hadde ikke det skremt meg bort, selv om jeg er glad hun ikke hadde noen.

Kommer nok an på hvordan du er som person, hvordan barna er og evt. hvor mange barn du har. 1 barn tror jeg få bryr seg med, men 3 og oppover tror jeg kanskje kan virke litt skremmende dersom den andre ikke har noen.

Anonymous poster hash: d4f6c...9ef
  • Liker 3
Skrevet

Gjelder dette også om du skulle bli alenemor en dag?

Ja

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Ville ikke ha regnet med det dog. Hvor er moroa med å være alene da?

Anonymous poster hash: 20e11...518

Skrevet

Ville ikke ha regnet med det dog. Hvor er moroa med å være alene da?

Hvor er moroa med å planlegge litt i livet slik at man forsøker å forhindre det å bli alenemor da?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en mann som ikke ønsker barn selv og derfor dater jeg bare alenemødre eller damer som ikke ønsker barn. Sistnevnte er sjelden vare dog.

Gjest Vena Cava
Skrevet

Hvor er moroa med å planlegge litt i livet slik at man forsøker å forhindre det å bli alenemor da?

Haha det går ikke ann å planlegge å ikke bli aleneforelder;) teiteste jeg har hørt på lenge.

Slikt kan skje alle. Folk forandrer seg :)

AnonymBruker
Skrevet

Overalt? :ler:

Skrevet (endret)

Haha det går ikke ann å planlegge å ikke bli aleneforelder;) teiteste jeg har hørt på lenge.

Slikt kan skje alle. Folk forandrer seg :)

Ja, men jeg er ikke for at foreldre skal la sine egne sexbehov gå foran barna. Lei av å lese om "mine, dine og våre". :)

Endret av Gitte.
  • Liker 3
Gjest Vena Cava
Skrevet

Ja, men jeg er ikke for at foreldre skal la sine egne sexbehov gå foran barna. Lei av å lese om "mine, dine og våre". :)

Hvem har sagt noe om å prioritere sex foran barna da?

Kan jo være snakk om lange stabile forhold her, som etter flere år ikke funker lenger. Hva gjør man med det? Er sammen fordi barna liksom har det best sånn?

Den skjønner jeg ikke helt du. :)

Skrevet

Hvem har sagt noe om å prioritere sex foran barna da?

Kan jo være snakk om lange stabile forhold her, som etter flere år ikke funker lenger. Hva gjør man med det? Er sammen fordi barna liksom har det best sånn?

Den skjønner jeg ikke helt du. :)

Når man som aleneforelder virker til å være mest opptatt av å finne en ny (sex)partner, setter man sex foran barna :)

• Liker 1
Gjest Newbitch
Skrevet

Når man som aleneforelder virker til å være mest opptatt av å finne en ny (sex)partner, setter man sex foran barna :)

Sååe.. Hvis en alenemor og en singel mann finner tonen, blir godt kjent over lengre tid, blir dypt forelsket i hverandre og ønsker å skape et liv sammen, så er det en skam fordi de "setter sex foran barna"? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Sååe.. Hvis en alenemor og en singel mann finner tonen, blir godt kjent over lengre tid, blir dypt forelsket i hverandre og ønsker å skape et liv sammen, så er det en skam fordi de "setter sex foran barna"? :klo:

Synes bare ikke noe om det.

• Liker 1
Gjest Newbitch
Skrevet

Synes bare ikke noe om det.

Nei, for all del. Eneste problemet er jo at man aldri kan planlegge hva fremtiden bringer.

P-pillen kan svikte i et kjæresteforhold, et barn kan slite ut et ekteskap, partneren kan dø.

Er det bedre at man er stuck med en partner i et kjærlighetsløst forhold for barnas del? Barna kommer jo til å merke det, i verste fall "ta skade av det", fordi de lærer av foreldrene hvordan et forhold er..

Er ihvertfall glad for at de fleste ikke er like trangsynt som du later til å være :)

• Liker 7
Skrevet

Ærlig talt så hadde jeg syntes at det var flott om min mor som bor over 100 mil fra meg, fant seg en mann hun kunne bo sammen med, så hadde jeg kanskje sluppet å ha dårlig samvittighet over at hun er så mye alene.og har litt lite sosialt liv. Nå er hun forsåvidt såpass gammel at jeg regner med at det aldri kommer til å skje, men jeg har levd i håpet de siste 25 årene.

( Og forsåvidt da jeg var liten også, jeg prøvde stadig å invitere menn jeg syntes " passet til oss" på en kopp kaffe)

Folk finner seg ikke noen nye bare for å ha sex, vet du.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...