Gå til innhold

Jeg har ingen medfølelse for pedofile


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for at du delte denne. :) Jeg personlig har prøvd å si til venner at de som er pedofil ikke velger det selv, men omtrent alle har ingen sympati for dem.

Sånn jeg ser det... så er det INGEN unnskyldning for å forgripe seg på et barn. En voksen skal ikke nærme seg et barn på en seksuell måte. Men man kan ikke noe for at man er pedofil, så man skal ikke straffe personer fordi de er som de er. Det er jo ikke noe en person vil. Så lenge de IKKE gjør noe med det, så bør en ikke straffes. En bør heller få hjelp og støtte til å takle det.

Anonymous poster hash: 98629...b92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig at noen her trekker inn homofili inn i pedofil-debatten. For å gjøre det klart: det er ENORMT stor forskjell på homofili og pedofili!

Homofile innleder forhold med andre VOKSNE homofile, og forholdet (på det seksuelle plan) er frivillig.

Pedofile, derimot, driver med regelrette overgrep overfor mindreårige, som tar skade av det, og det er ingen frivillighet inne i bildet.

Det er med god grunn man anser pedofili som avskyelig ettersom legningen kan medføre skade, både fysisk og psykisk, på den ene parten (altså den mindreårige).



Anonymous poster hash: f1486...b96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for oppfodringer til liberale holdninger rundt pedofili samt innhold som linker til nettsider som uffarliggjør seksuell omgang mellom voksne og barn.

Bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rodion Raskolnikov

Det er viktig å huske at ikke alle pedofilie forgriper seg på barn.

Men de som gjør det burde sperres inne for resten av livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin film om en pedofil jævel. La meg si det slik, filmen har et lykkelig slutt. Man blir varm og glad inni seg av å se den.



Anonymous poster hash: b1d36...50e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin film om en pedofil jævel. La meg si det slik, filmen har et lykkelig slutt. Man blir varm og glad inni seg av å se den.

Anonymous poster hash: b1d36...50e

Det der er hebefili ikke pedofili.

Anonymous poster hash: 88da6...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og personlig hatet jeg filmen. Hun er bare ond og gikk for hardt på ham. Digger jenta som skuespiller da, hun er god.



Anonymous poster hash: 96946...a1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...