Gå til innhold

Stygge,men joviale kvinner som får kjekkaser...


Gjest Jeg lurer.

Anbefalte innlegg

Jeg ser OFTE slanke, kjekke menn som er sammen med en belgfeit dame. Da blir jeg ganske sjokka. Sorry altså. Men synes det ser rart ut.



Anonymous poster hash: f8abb...20b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje kvinnene var penere før, og har "falmet"? Mannen min er veldig kjekk. Jeg var ikke så gæærn jeg heller når vi møttes og ble sammen. Nå er jeg gravid og feit. Regner med at det ser litt spesielt ut når vi går sammen.

Anonymous poster hash: 78e82...e6b

Nei. De tilfellene jeg snakker om stemmer ikke med det du skriver. Hun ene er godt over førti, er uføretrygdet pga bipolar sykdom, ingen utdanning og barnløs. hun har dype rynker i panna, en svær spiss nese og hun har hår som er bleket mislykket (type pissgult). Hun har fått tak i flere pene menn,med høy utdanning.Da snakker vi ikke bare om når hun var ung,men også etter fylte førti. Hun virker også dum når hun snakker. Har ingen kunnskaper og sier mye svada. Høyrøstet og jovial er hun imidlertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. De tilfellene jeg snakker om stemmer ikke med det du skriver. Hun ene er godt over førti, er uføretrygdet pga bipolar sykdom, ingen utdanning og barnløs. hun har dype rynker i panna, en svær spiss nese og hun har hår som er bleket mislykket (type pissgult). Hun har fått tak i flere pene menn,med høy utdanning.Da snakker vi ikke bare om når hun var ung,men også etter fylte førti. Hun virker også dum når hun snakker. Har ingen kunnskaper og sier mye svada. Høyrøstet og jovial er hun imidlertid.

Kan jo nevne at hun er slank og bruker mye sminke da,men hun har så langt ifra et estetisk riktig utseende som du kan komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nei. De tilfellene jeg snakker om stemmer ikke med det du skriver. Hun ene er godt over førti, er uføretrygdet pga bipolar sykdom, ingen utdanning og barnløs. hun har dype rynker i panna, en svær spiss nese og hun har hår som er bleket mislykket (type pissgult). Hun har fått tak i flere pene menn,med høy utdanning.Da snakker vi ikke bare om når hun var ung,men også etter fylte førti. Hun virker også dum når hun snakker. Har ingen kunnskaper og sier mye svada. Høyrøstet og jovial er hun imidlertid.

Du verden så mye tid du har brukt på å studere henne....

Bruker du like mye tid på å studere alle kvinner som har det du selv ikke har?

Du høres altså rent ut sjalu ut.

Og den som er sjalu bruker alle midler på å fremheve seg selv og å finne 'feil' ved den man er sjalu på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at de liker kvinner som egentlig ikke bryr seg så mye om hva andre måtte mene, som har en fin utstråling og som ikke snakker nedlatende om andre. Ingenting er mer uattraktivt enn sjalu damer som rakker ned på andre.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nevne at hun er slank og bruker mye sminke da,men hun har så langt ifra et estetisk riktig utseende som du kan komme.

Alvorlig talt.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Kan jo nevne at hun er slank og bruker mye sminke da,men hun har så langt ifra et estetisk riktig utseende som du kan komme.

Estetisk riktig for hvem? Deg? Til syvende og sist betyr det latterlig lite om hun har litt stor nese, noen rynker og slitt hår.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Kan jo nevne at hun er slank og bruker mye sminke da,men hun har så langt ifra et estetisk riktig utseende som du kan komme.

Jeg var ikke klar over at det var noe som het "riktig" og "galt" i forhold til utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så mye tid du har brukt på å studere henne....

Bruker du like mye tid på å studere alle kvinner som har det du selv ikke har?

Du høres altså rent ut sjalu ut.

Og den som er sjalu bruker alle midler på å fremheve seg selv og å finne 'feil' ved den man er sjalu på.

Jeg er ikke sjalu på henne. Jeg bare undres hva hun gjør for å trekke til seg mennene hun vil ha. Jeg har barn,noe vedkommende ikke har. Jeg ville ikke ha byttet med henne.Jeg bare lurer på hvordan hun klarer å få de mennene hun vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nevne at hun er slank og bruker mye sminke da,men hun har så langt ifra et estetisk riktig utseende som du kan komme.

Nå er det vel ofte sånn at heteroseksuelle kvinner og menn ser på det attraktive med det annet, og eget, kjønn noe ulikt?

Sannsynligvis er det noe bra med henne, tenker jeg ;)

F,eks at hun har svart belte i matlaging? hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. De tilfellene jeg snakker om stemmer ikke med det du skriver. Hun ene er godt over førti, er uføretrygdet pga bipolar sykdom, ingen utdanning og barnløs. hun har dype rynker i panna, en svær spiss nese og hun har hår som er bleket mislykket (type pissgult). Hun har fått tak i flere pene menn,med høy utdanning.Da snakker vi ikke bare om når hun var ung,men også etter fylte førti. Hun virker også dum når hun snakker. Har ingen kunnskaper og sier mye svada. Høyrøstet og jovial er hun imidlertid.

Wow. Disse damene er antagelig pene på innsiden. Det virker ikke sannsynlig at du også er det mtp hva du får deg til å skrive. Du har nok en jobb der før du kan tiltrekke pene menn med det ualminnelige utseendet du prater om, for å skrive det på ditt språk...

Anonymous poster hash: f21e5...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke akkurat noen skjønnhet, men jeg er snill og bryr meg om andre, lytter til andre og får folk med på ting (arrangerer sammenkomster) og sørger for at alle føler seg inkludert. Jeg tar vare på meg selv og kler meg skikkelig.

Jeg er en glad person som er lett å like, aldri hatt problem med å finne en kjekk kjæreste. Ikke har jeg lav selvtillit, tror jeg er bedre enn andre eller arrogant heller.

Jeg kan nok i beste fall sies å være søt, mens kjæresten min er veldig kjekk og pen. Føler meg 100% trygg på at han ikke ville ha valgt noen andre, og HAN synes jeg ser bra ut. Hver sin smak?



Anonymous poster hash: fb2ec...0a6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Nei. De tilfellene jeg snakker om stemmer ikke med det du skriver. Hun ene er godt over førti, er uføretrygdet pga bipolar sykdom, ingen utdanning og barnløs. hun har dype rynker i panna, en svær spiss nese og hun har hår som er bleket mislykket (type pissgult). Hun har fått tak i flere pene menn,med høy utdanning.Da snakker vi ikke bare om når hun var ung,men også etter fylte førti. Hun virker også dum når hun snakker. Har ingen kunnskaper og sier mye svada. Høyrøstet og jovial er hun imidlertid.

Vel, hvis du vil lære av henne kan jo du se på hva hun faktisk gjør bra da. Det er ikke så sjarmende med folk som har nedlatende syn og snakker ned om andre.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei. De tilfellene jeg snakker om stemmer ikke med det du skriver. Hun ene er godt over førti, er uføretrygdet pga bipolar sykdom, ingen utdanning og barnløs. hun har dype rynker i panna, en svær spiss nese og hun har hår som er bleket mislykket (type pissgult). Hun har fått tak i flere pene menn,med høy utdanning.Da snakker vi ikke bare om når hun var ung,men også etter fylte førti. Hun virker også dum når hun snakker. Har ingen kunnskaper og sier mye svada. Høyrøstet og jovial er hun imidlertid.

Jeg er ikke sjalu på henne. Jeg bare undres hva hun gjør for å trekke til seg mennene hun vil ha. Jeg har barn,noe vedkommende ikke har. Jeg ville ikke ha byttet med henne.Jeg bare lurer på hvordan hun klarer å få de mennene hun vil ha.

Men hvordan kommer barn inn i ligningen her?

Jeg ville jo trodd at det at hun er barnløs må være en fordel for kjekkasene?

Det må være masete for menn å bli sammen en dame med en skokk av barn hun har fått med andre menn, med alle de forpliktelsene som følger med barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest åffårno

Jeg er ikke sjalu på henne. Jeg bare undres hva hun gjør for å trekke til seg mennene hun vil ha. Jeg har barn,noe vedkommende ikke har. Jeg ville ikke ha byttet med henne.Jeg bare lurer på hvordan hun klarer å få de mennene hun vil ha.

Les hva du skriver. Og forsøk å tenke på hva du mener beskriver en varm og empatisk person.

Altså; det kan hende hun har noen sider du ikke har.

Og kanskje det gjør henne vakker i oppegående menneskers øyne :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt umiddelbare tenker jeg at TS er sjalu.

Intet annet.

Nei. Jeg kjenner ikke mennene hun har datet eller vært sammen med.

Jeg har kun sett bilder som hun har visst meg av dem. Pene menn, med lederstillinger. Hun har også vært elskerinnen til en gift mann.

Hun er langtfra pen .Ansiktet og håret er virkelig ikke pent. Jeg vil vite hva hun gjør for å trekke de til seg.

Jeg har da mye større grunn til å være sjalu på 20 åringer,med sunt friskt hår og med pene ansiktstrekk som har livet foran seg hvis jeg først skulle være sjalu.. Jeg vil vite hva denne dama gjør for å få disse mennene på kroken. Ja, jeg er sjalu på draget hennes det innrømmer jeg og jeg vil vite hva det draget er, for utseendet er det definitivt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Men hvordan kommer barn inn i ligningen her?

Jeg ville jo trodd at det at hun er barnløs må være en fordel for kjekkasene?

Det må være masete for menn å bli sammen en dame med en skokk av barn hun har fått med andre menn, med alle de forpliktelsene som følger med barn?

Jeg tror TS mener hennes liv og vesen har større verdi fordi hun har barn, og at denne andres liv ikke har samme verdi.

Alle kan da ligge seg på barn, selv de som er dumme som brød og fæle som burugler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Nei. Jeg kjenner ikke mennene hun har datet eller vært sammen med.

Jeg har kun sett bilder som hun har visst meg av dem. Pene menn, med lederstillinger. Hun har også vært elskerinnen til en gift mann.

Hun er langtfra pen .Ansiktet og håret er virkelig ikke pent. Jeg vil vite hva hun gjør for å trekke de til seg.

Jeg har da mye større grunn til å være sjalu på 20 åringer,med sunt friskt hår og med pene ansiktstrekk som har livet foran seg hvis jeg først skulle være sjalu.. Jeg vil vite hva denne dama gjør for å få disse mennene på kroken. Ja, jeg er sjalu på draget hennes det innrømmer jeg og jeg vil vite hva det draget er, for utseendet er det definitivt ikke.

Men herregud - vi sier det jo i klartekst: hun er mer sjarmerende enn du noensinne kommer til å bli.

Disse postene dine er jo bare smakløse. Smakløshet er turn off. Ero mindre sex, mindre oppmerksomhet, mindre menn. Enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...