Gå til innhold

normalt at sæden renner ut etter samleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja som overskriften sier.

Etter sex renner alltid sæden ut igjen av meg, er dette normalt at alt renner ut igjen? gjør det det vanskeligere for meg å bli gravid ettersom alt renner ut igjen?

Teit spm i know..



Anonymous poster hash: 48bff...3fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sæd består av sædceller og sædvæske. Når mannen ejakulerer i skjeden, vil sædcellene begynne turen oppover, mens væske og sikkert en del celler, renner ut igjen. Helt normalt og vil ikke påvirke sjansene til å bli gravid.

Dersom du ikke ønsker å lekke etter samleie, kan du bruke en menskopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæden renner ut igjen ja, men det kjennes mere ut enn det reelt er pga den blir veldig tyntflytende etter ei stund. Kroppen/skjeden absorberer ikke væske...

Du blir gravid likevel, det er et drøss med svømmere som kommer ut, og endel finner veien igjennom livmorhalsen.



Anonymous poster hash: 78dad...03d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt normalt. Derfor man pleier å gå på do etter sex, det gjør i alle fall jeg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at du spør, for jeg opplevde denne mnd at det kom så lite sæd ut etter sex, og idag stod jeg med positiv gtest. Mens de andre pp'ene føler jeg det har rent ut igjen med det samme. Akkurat som livmortappen min var helt åpen og slapp inn all sæden denne mnd. Høres jo helt på trynet ut, men altså slik jeg følte det :)

Anonymous poster hash: 857d9...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at for hver gang han kommer inni deg, så skulle sæden blitt der inne for alltid? Selvfølgelig renner det ut igjen.



Anonymous poster hash: dba9c...010
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis sæden renner ut så kan man ikke bli gravid?



Anonymous poster hash: 090cb...406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis sæden renner ut så kan man ikke bli gravid?

Anonymous poster hash: 090cb...406

Selvfølgelig ikke!

Idet spermen kommer ut av mannen, så er allerede sædcellene på vei oppover livmorhalsen og så er de på reisen opp til egget for å vente på det der.

Spermvæsken kommer ut igjen, sædcellene er på vei for å befrukte.

Anonymous poster hash: 2decc...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke ha noe å si.

Likevel var det da jeg ikke gikk på do med en gang etter samleie, og ble liggende i sengen en stund, at jeg endelig ble gravid etter å ha prøvd et år.

Det var sikkert en tilfeldighet, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har vel hørt om å ligge med baken høyt og beina i været i 30 minutt etter et samleie om man prøver å bli gravid ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har vel hørt om å ligge med baken høyt og beina i været i 30 minutt etter et samleie om man prøver å bli gravid ;-)

Det er bare en myte at dette hjelper.

Anonymous poster hash: 2decc...391

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en myte at dette hjelper.

Anonymous poster hash: 2decc...391

Derfor "blunkesmilefjeset" på slutten av setningen AB, og for ikke å snakke om at hele setningen startet med: "Alle har vel hørt om" :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor "blunkesmilefjeset" på slutten av setningen AB, og for ikke å snakke om at hele setningen startet med: "Alle har vel hørt om" :-p

En veit aldri på internjettet veit du =)

Anonymous poster hash: 2decc...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...