Gå til innhold

Har dere prøvd pre-seed?


bebisss

Anbefalte innlegg

Jeg var innom en hjemmeside og fant ett produkt som heter "pre-seed"

www.pre-seed.com

Ifølge historiene der inne til de som har prøvd dette så har mange med problemer med å bli gravide blitt gravide etter første bruk av denne.

Vet noen om den faktiskt funker?

Den er ikke så dyr så hadde jo ikke skadet å prøve...

Hva med denne for mannen?

http://www.uk-fertility-solutions.com/test-point-male-fertility-infertility-test---two-pack-83-p.asp

Noen som har prøvd den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ravgull

De selger den på billige-tester, leste en nylig tråd på dette forumet om glidekrem som er sædvennlig. Jeg leste om PH-egenskapene til pre-seed og bestemte meg for å teste. Jeg kan si fra hva min erfaring er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger den på billige-tester, leste en nylig tråd på dette forumet om glidekrem som er sædvennlig. Jeg leste om PH-egenskapene til pre-seed og bestemte meg for å teste. Jeg kan si fra hva min erfaring er. :)

Så pre seed hjalp for deg?

Hvor lenge har du prøvd før det evnt klaffet for dere?

Vi tenker å få kjøpt en slik en, vi har prøvd i flere år uten noe resultat, men alt er jo verdt å prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ravgull

Ikke ennå, dumt formulert av meg. Fikk den i posten i går! Jeg leste en tråd her inne for en uke siden hvor Pre Seed var omtalt, så jeg leste litt om det, og som deg så synes jeg det virket spennende. Positivt at miljøet i skjeden blir mer sædvennlig, antar jeg. Så da kan det ikke skade å teste. Er nå minst tre uker til neste PP for meg, så håpe noen som HAR testa kan svare her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pre seed er greit dersom man ikke har elslim.

Funker det KUN hvis man ikke har eggløsningsslim? jeg vet ikke om jeg har det eller ikke. Hva hvis mannens sperm er litt lat, hjelper ikke dette glidemiddelet til at spermen renner litt fortere mot målet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ravgull

Det som gjorde meg spent, var at det er veldig rett svømmekonsistens + vennlig PH. Det sure miljøet i skjeden dreper jo alltid litt av sæden, så jeg tenker at det må være en liten pluss i margen å bruke noe som gjør miljøet litt mer basisk + litt mer svømmevæske til sæden. :)

Jeg har EL-slim, men jeg vil teste "alt som testes kan". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke på lat, sæd, nei. Dersom du har prøvd i en evighet så er dessverre ikke pre seed en magisk kur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid den måneden vi ikke brukte pre-seed ;)

Anonymous poster hash: 23d66...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid den måneden vi ikke brukte pre-seed ;)

Anonymous poster hash: 23d66...e42

Hvor mange måneder hadde dere prøvd, da? Hvor mange hadde dere brukt pre-seed og hvor mange brukte dere ikke pre-seed?

Anonymous poster hash: 68ad1...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den satt i PP4, brukte pre-seed i PP2 og PP3.

Anonymous poster hash: 23d66...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd i noen år nå, så håpet renner sakte men sikkert ut. Jeg er dritlei av å ikke bli gravid! Jeg har ikke prøvd noe hokuspokus enda som bidronninggele eller noe annet, men tenkte jeg ville prøve det nå.

Har gått til legen for å sjekke mannens sæd men det er alltid noe krøll og dill og dall med leger som er på ferie og andre spermsjekkesteder som også har ferie og andre som kun sjekker kvinner etc..

Nå ringte jeg til ett nytt sted og der var også legen på ferie, så jeg skulle bli ringt opp igjen på tirsdag neste uke, så får se om det skjer, jeg blir aldri ringt opp igjen når de sier de skal ringe igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen privatklinikker her nei. sykehuset er nermeste vi kommer. Hvis ikke må vi kjøre 8 timer til neste sted. Og hvis vi skal ta ICSI så vil det koste oss mer enn to månedslønner. Dette vil ta oss en lang stund..



Anonymous poster hash: 2a949...d4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere ikke mulighet for å reise for å få sånt foretatt? Det er jo ikke ukjent med IVF-ferier. Dersom du sier litt mer om omtrentlig hvor du bor, så kan jeg bedre komme med forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ravgull

Testet i går (langt utenfor EL) og den er veldig brukervennlig og ålreit! Men 199,- for ni doser virker litt dyrt, så de neste dråpene spares til neste EL-periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Den eneste måneden jeg brukte preseed var den mnd jeg ble gravid og det er den eneste gangen jeg har vært gravid. Men vet ikke om det skyldtes preseed da. Men mistet, så nå skal vi prøve igjen og denne pp skal vi bruke preseed igjen. Håper jo at det har bittelitt effekt ihvertfall :)



Anonymous poster hash: d6e30...35a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops så ikke at denne tråden var litt gammal...



Anonymous poster hash: d6e30...35a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...