Gå til innhold

Til dere menn? Hva slags jenter faller dere for?

Fremhevede innlegg

Gjest Kallenavn
Skrevet (endret)

Da jeg var 14?

Jo tynnere, jo bedre!

Nå som jeg er 21?

Jeg ser ALLTID etter øynene FØRST! ;) Øynene avslører mer enn folk flest tror.

Legger til:

Selvfølgelig, nå som jeg er 21, betyr ikke kroppen noe. Ditt utseende betyr null og niks.

En arm fra eller til betyr ingenting. Du kan like greit kutte av hodet, jeg hadde fortsatt ikke brydd meg om det, bare du kan vise meg øynene dine :)

Endret av Kallenavn
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du forventer ikke at menn skal amme?[/quote

Nope:)

Skrevet

145 high enough for ya? :sminkedokke:

Anonymous poster hash: efe7a...ef6

Mer enn nok :)

Skrevet

jeg har fått høre at menn faller for forskjellige ting...

Flere katagorier.... Noen menn sier at de liker meg fordi jeg er :

1. Livlig

2. Sprudlende

3 Aktiv

4 Engasjert

5. Glad utad.....

6 pratsom

7 sporty

8 ikke utelivsmenneske

9 Familiekjær

10 naturlig

Noen menn sier at de ikke liker visse sider av meg blant annet at jeg er for

1. pratsom

2 lite sminket

3. for livlig

4. for aktiv

5 for lite utelivsmenneske

• Liker 1
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Jeg liker hun litt sære, hun som viser at hun egentlig gir litt faen i hva andre mener om henne, hun som ikke mener at meningen med livet er å ha størst skoskap og flest mulig plagg, hun som søker litt spenning i livet og heller nyter det enn å stresse rundt og bekymre seg for alt mellom himmel og jord. Ei som får meg til og le og som kan utfordre meg intellektuelt, ei som virkelig brenner for noe og viser lidenskap ovenfor det hun brenner for samme hva det måtte være.

Utsendesmessig så vil jeg helst ikke at hun skal veie mer enn meg, kan gjerne være litt høyere da jeg selv er lav å føler det blir dumt å utelukke noen basert på noe slikt, men helst ikke mer enn sånn 7-8cm max. Ellers er et pent fjes ett pluss :)

Kunne ikke gitt mer F i størrelsen på puppene å rumpa.

Men dette er bare preferanser, om jeg faller så faller jeg selv om et par av tingene jeg nevnte ovenfor ikke stemmer.

Skrevet

Det er vel ingen hemmelighet at man ikke trenger å være rakettforsker for den jobben.

Anonymous poster hash: f31e3...d78

Hmmm.... Ufint... Krever mer enn bare iq å være sykepleier da. Ansvarsfølelse, mestring av stress og evne til å ta raske og gode beslutninger. De sykepleierne jeg treffer driver med helt andre ting enn å drikke kaffe og sosialisere på jobb....

• Liker 1
Skrevet

Søt, pen, slank, livlig, morsom, god kjemi(det viktigste) og felles interesser. Er ikke ofte jeg møter sånne jenter, og når jeg først gjør det så klarer jeg aldri å kapre dem.

Har falt for 2 jenter på 5 år og det sier sitt, hun ene ble jeg friendzona av og hu andre var ikke singel.. typisk

Skrevet

Selvstendig, individuell, blond, skjønn, vakker, klok, intelligent, gjennomtenkt, omsorgsfull, lidenskapelig, varm, god, snill (men selvstendig, sånn at hun våger å sette ned foten).

Er vel de egenskaper jeg faller på som jeg kommer på i farten (nei, blond er ikke en egenskap, men av de jeg har fallt for så langt i livet har de alle vært blonde).

Anonymous poster hash: 468c0...963

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...