AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #41 Skrevet 17. januar 2014 Med fare for å høre tragisk ut så kan jeg bli forelska i alle jenter som ikke enten ser ut som småjenter, er overdrevent feite. Ellers så er det en type jente jeg faller for mer enn alt annet og det er hvis forholdet mellom lengden fra hakespiss til nedre leppe og lengden fra nesen til øvre leppe er i nærheten av ett bestemt nummer. + at hun har overbitt. Anonymous poster hash: ee864...8bc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #42 Skrevet 17. januar 2014 Vakker, sprudlende, pliktoppfyllende, lett-påvirkelig, ikke høyere utdannelse enn bachelor, huslig, effektiv og flink med barn. Du tuller nå, håper jeg?! Ikke høyere utdannelse enn bachelor og lettpåvirkelig- hvorfor ønsker du det i en kvinne? Anonymous poster hash: 1b330...4ea 5
Gjest LongJohnson Skrevet 17. januar 2014 #43 Skrevet 17. januar 2014 Du tuller nå, håper jeg?! Ikke høyere utdannelse enn bachelor og lettpåvirkelig- hvorfor ønsker du det i en kvinne? Anonymous poster hash: 1b330...4ea Lettpåvirkelig, fordi jeg rett og slett ikke gidder for mye motstand. Jeg vil ha noen som er enkel og enkel å ha med å gjøre. Ikke høyere utdanning enn bachelor, delvis fordi jeg syns det er lite attraktivt med kvinner som tar høyere utdannelse, og delvis fordi jeg ikke ønsker meg noen som kommer til å jage en faglig eller profesjonell karriere. Deltidsjobb som sykepleier holder i massevis, for sosialiseringens skyld, men fokuset må ligge på heimen og familien.
Strikkemamma Skrevet 17. januar 2014 #44 Skrevet 17. januar 2014 Lettpåvirkelig, fordi jeg rett og slett ikke gidder for mye motstand. Jeg vil ha noen som er enkel og enkel å ha med å gjøre. Ikke høyere utdanning enn bachelor, delvis fordi jeg syns det er lite attraktivt med kvinner som tar høyere utdannelse, og delvis fordi jeg ikke ønsker meg noen som kommer til å jage en faglig eller profesjonell karriere. Deltidsjobb som sykepleier holder i massevis, for sosialiseringens skyld, men fokuset må ligge på heimen og familien. Sier du at sykepleie ikke er en faglig eller profesjonell karriere? 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #45 Skrevet 17. januar 2014 Sier du at sykepleie ikke er en faglig eller profesjonell karriere? Det er vel ingen hemmelighet at man ikke trenger å være rakettforsker for den jobben. Anonymous poster hash: f31e3...d78 5
crazypower Skrevet 17. januar 2014 #46 Skrevet 17. januar 2014 De jentene jeg faller for er de som enkle å snakke med og åpner seg fort enklere å bli kjent med dem og Snille, selvstendig, familiekjær, trofast og er seg selv er veldig det jeg liker veldig godt
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #47 Skrevet 17. januar 2014 En som ikke er så lett å forstå, kjedelig når jeg skjønner hvordan jenta i hovedtrekk fungerer iløpet av en måneds tid. For å si det på en annen måte, litt mystisk. En som ikke faller for brautende machomenn eller playere, sikkert teit av meg men mister litt respekten for de da. Også må jeg dessverre si at hun må være pen, men har lagt merke til at jeg har veldig forskjellig smak i forhold til andre gutter i forhold til hvem jeg synes er peneAnonymous poster hash: 7ade5...4a2 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #48 Skrevet 17. januar 2014 Snilll,søt, omsorgsfull,vet hva hun vil, morsom, normal kroppsbygning! Pent smil og pene øyne (da er jeg omtrent solgt med engang) Anonymous poster hash: 08ab3...6d9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #49 Skrevet 17. januar 2014 Slike som Ibsenfruen. Jenter med over 120 i IQ. 145 high enough for ya? Anonymous poster hash: efe7a...ef6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #50 Skrevet 17. januar 2014 Oppegående og interessert i politikk (uten at hun trenger å være voldsomt engasjert, det holder med interessen). Utseende er faktisk underordnet for meg, og det er ikke bare noe jeg sier. Det er ikke helt uvesentlig, selvsagt, men jeg bryr meg veldig, veldig mye mer om at hun er en intellektuell sparringspartner enn om utseendet. IQ er forsåvidt et ganske fint mål, selv om det ikke måler alt. Et pluss om hun kan lage mat. Ikke fordi hun er kvinne og bare skal være på kjøkkenet og blabla, men fordi jeg selv holder på å ta livet av både meg selv og omgivelser bare jeg skal riste brød. Anonymous poster hash: fbf72...650 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #51 Skrevet 17. januar 2014 En som ikke er så lett å forstå, kjedelig når jeg skjønner hvordan jenta i hovedtrekk fungerer iløpet av en måneds tid. For å si det på en annen måte, litt mystisk. En som ikke faller for brautende machomenn eller playere, sikkert teit av meg men mister litt respekten for de da. Også må jeg dessverre si at hun må være pen, men har lagt merke til at jeg har veldig forskjellig smak i forhold til andre gutter i forhold til hvem jeg synes er peneAnonymous poster hash: 7ade5...4a2 Hva syns du er pent? Anonymous poster hash: 1b330...4ea
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #52 Skrevet 17. januar 2014 Lettpåvirkelig, fordi jeg rett og slett ikke gidder for mye motstand. Jeg vil ha noen som er enkel og enkel å ha med å gjøre. Ikke høyere utdanning enn bachelor, delvis fordi jeg syns det er lite attraktivt med kvinner som tar høyere utdannelse, og delvis fordi jeg ikke ønsker meg noen som kommer til å jage en faglig eller profesjonell karriere. Deltidsjobb som sykepleier holder i massevis, for sosialiseringens skyld, men fokuset må ligge på heimen og familien. Det som er kjedelig med typiske karrierekvinner, er at de ender opp med å ligne mer og mer på seriøse menn.Men det er kanskje fordi de streber seg opp i mannsdominerte yrker.Unner gjerne kvinner en karriere,men ikke innenfor mannsdominerte yrker,det kler dem ikke.Noen yrker passer best for menn,andre for kvinner. Anonymous poster hash: f6c52...bd2
ini Skrevet 17. januar 2014 #53 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Vakker, sprudlende, pliktoppfyllende, lett-påvirkelig, ikke høyere utdannelse enn bachelor, huslig, effektiv og flink med barn. (-IKKE- høyere enn bachelor faktisk. Hvorfor ikke? Redd hun skal tjene mer enn du gjør?) Edit: Så du hadde svart på det allerede. Sånn går det når man er opptatt med høyere utdannelse og ikke har tid til å lese ferdig før man poster. Endret 17. januar 2014 av ini 2
Strikkemamma Skrevet 17. januar 2014 #54 Skrevet 17. januar 2014 Alt de må kunne? Den lille kunnskapen de norske sykepleierne har fra høyskolen kunne vært komprimert til ett år, det er ikke store greiene. De gjør som folk flest, lærer litt og gjentar dette hver dag livet ut. Jeg har ikke en nedlatende holdning til yrket, jeg påpeker bare at det ikke er snakk om en mentalt utfordrende jobb. Og selvfølgelig trenger vi dem, men det er jo først og fremst et omsorgsyrke. Anonymous poster hash: f31e3...d78 Du vet ikke hva du snakker om. 2
Gjest Summers Skrevet 17. januar 2014 #55 Skrevet 17. januar 2014 (endret) sprudlende, Hvordan er du selv? Lurer egentlig på hva slags typer som ønsker sprudlende kjærester. Synes selv de virker falske. Edit: Og velkommen tilbake. Endret 17. januar 2014 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #56 Skrevet 17. januar 2014 Til alle dere som skriver gode holdninger/ verdier; Det kan da bety hva som helst, og deres personlige definisjon er naturligvis avhengig av deres egne prioriteringer i livet, samt holdninger og verdier. Så vennligst beskriv dette nærmere dersom dere skal ta det med som et punkt..! Og hva legger dere f.eks. i god livsstil? Anonymous poster hash: 1b330...4ea Har ikke skrevet noe enda, men kan uansett svare på det da det gjelder meg. God holdning og verdi: Hun er ikke utro. Stjeler ikke. Baksnakker ikke og skaper drama. Setter krav til seg selv, slik at jeg som menneske kan stille normale forventninger til henne som person uten å få sjokk om dårlig verdi og holdning i hytt og pine. Å kunne stole på at mennesket man lever med håndterer utfordringer, er gull verdt for meg. God livsstil: Livsstil er utrolig viktig for å kunne fungere i dagens samfunn. Jeg orker ikke et menneske som drikker seg drita hver dag, tar narkotika hver gang hun får tilbud om det, ødelegger livssituasjonen sin i hytt og pine og konstant står fast i tusen dilemmaer. Og plutselig er hun smellfeit fordi hun ikke har klart å skjønne at fastfood og spising ikke er riktig, fordi hun ikke klarer å håndtere noen krav til seg selv osv.... skjønner? Anonymous poster hash: 1e467...4f7 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #57 Skrevet 17. januar 2014 Jeg prøvde å såkalt "sjekke opp" si Hei til noen på byen, men det funka så dårlig at jeg aldri kommer til å hverken gå på byen eller sjekke opp noen igjen. Det som sjedde var at jeg ble: - baksnakka(ledd av en gruppe av jenter over 20) - Ledd av - Avist på en veldig fin måte (du er stygg) - Æsj ikke en nerd kom også (jeg hadde ifølge de nerdete utseende, bruker briller) Etter den hendelsen har jeg nærmest blitt ødelagt på damefronten. Orker rett og slett ikke å kontakte damer fordi jeg ikke vil bli trøkt mer ned i grusen. Da får heller de komme bort til meg. Så det skal SVÆRT mye til for at jeg skal like en jente. Anonymous poster hash: 09cd1...8a3 Seriøst? For noen møkkabitcher. Menn med briller er jo bare supersexy Anonymous poster hash: bf56b...542 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #58 Skrevet 17. januar 2014 Hvordan er du selv? Lurer egentlig på hva slags typer som ønsker sprudlende kjærester. Synes selv de virker falske. Edit: Og velkommen tilbake. Av og til lurer jeg på om du er eksen min Fytti h.. så glad jeg er for å være kvitt den negative regnskya der. Anonymous poster hash: efe7a...ef6 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #59 Skrevet 17. januar 2014 Å kunne stole på at mennesket man lever med håndterer utfordringer, er gull verdt for meg. Anonymous poster hash: 1e467...4f7 Riktig. Når man er/har en samboer er du og den andre en nær relasjon for noen. Det mange ting som handler om "oss", ikke bare "meg selv" lenger, men åpenlyse grunner. Man må ergo forstå viktigheten i at valgene man tar kan påvirke en annen part, og hvis motparten ikke kan stille forventninger og tillit til at samboer ikke tar hensyn og har visse verdier, er det rett og slett bortkastet tid. Anonymous poster hash: cf0f9...1f4 1
Charmander Skrevet 18. januar 2014 #60 Skrevet 18. januar 2014 Har funnet en som har de kvalitetene jeg setter pris på. Sosial Intelligent Omtenksom Lett å kommunisere med Snill Morsom Smiler mye Gir av seg selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå