blåveis Skrevet 19. april 2004 #1 Del Skrevet 19. april 2004 Hei! Noen som har tips om bra nettsteder for å finne billige flybilletter til USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #2 Del Skrevet 19. april 2004 De jeg bruker er enten ebookers.no, travellink.no eller gotogate.no Greie priser på billetter der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 19. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 19. april 2004 takk for tips, men disse er "gamle kjenninger" som jeg har bruk for europa-søk før. noen flere som har tips om gode steder for billige usa-billetter (og jeg skal ha rund-tur, ikke tur-retur, noe som ikke er mulig å bestille hos en del) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #4 Del Skrevet 19. april 2004 vel vel, om du finner noe billigere, pls let me know! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 19. april 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 19. april 2004 vel vel' date=' om du finner noe billigere, pls let me know! :D[/quote'] som sagt er problemet at jeg ikke får bestilt til og fra ulike byer.. Da hjelper det jo ikke hvordan prisnivået er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 19. april 2004 #6 Del Skrevet 19. april 2004 gjesten igjen, fått meg brukernavn nå har du ringt til selskapene og hørt hvordan du skal gå fram for å få til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 19. april 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 19. april 2004 gjesten igjen, fått meg brukernavn nå har du ringt til selskapene og hørt hvordan du skal gå fram for å få til det? nei.. men dersom jeg ikke finner det som mulighet på nett, så finnes det vel ikke på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adiva Skrevet 19. april 2004 #8 Del Skrevet 19. april 2004 Ta heller å ring noen som kan dette, kan jo ikke være umulig å bestille sånn type tur fra nett.... Bedre å ringe, enn å ikke ringe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 19. april 2004 #9 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg bestilte enveis flytur mellom Las Vegas og Orlando i fjor sommer, via www.flight.com (mener jeg å huske, kan sjekke når jeg kommer hjem). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 19. april 2004 #10 Del Skrevet 19. april 2004 My bad; www.orbitz.com bestilte jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 19. april 2004 #11 Del Skrevet 19. april 2004 Vi har som regel brukt EXPEDIA.COM og ORBITZ.COM for bestilling av flybilletter fra/i USA (og hotellbestillinger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #12 Del Skrevet 19. april 2004 takk for mange svar med "nye" steder for meg å søke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #13 Del Skrevet 19. april 2004 leter fremdeles etter et sted jeg kan bestille en flyreise som går fra norge til usa og så tilbake fra en annen by i usa.. alle tips mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 19. april 2004 #14 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg vet ikke om denne er noe. Har ikke prøvd den selv: http://www.airtreks.com/ Jeg får alltid tak i billigste biletter ved å shoppe USA billettene gjennom de ulike flyselskapene og Europabillettene ved å bruke et byrå. God tur! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå