blåveis Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Hei! Noen som har tips om bra nettsteder for å finne billige flybilletter til USA?
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 De jeg bruker er enten ebookers.no, travellink.no eller gotogate.no Greie priser på billetter der.
blåveis Skrevet 19. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2004 takk for tips, men disse er "gamle kjenninger" som jeg har bruk for europa-søk før. noen flere som har tips om gode steder for billige usa-billetter (og jeg skal ha rund-tur, ikke tur-retur, noe som ikke er mulig å bestille hos en del)
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 vel vel, om du finner noe billigere, pls let me know! :D
blåveis Skrevet 19. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2004 vel vel' date=' om du finner noe billigere, pls let me know! :D[/quote'] som sagt er problemet at jeg ikke får bestilt til og fra ulike byer.. Da hjelper det jo ikke hvordan prisnivået er..
adiva Skrevet 19. april 2004 #6 Skrevet 19. april 2004 gjesten igjen, fått meg brukernavn nå har du ringt til selskapene og hørt hvordan du skal gå fram for å få til det?
blåveis Skrevet 19. april 2004 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2004 gjesten igjen, fått meg brukernavn nå har du ringt til selskapene og hørt hvordan du skal gå fram for å få til det? nei.. men dersom jeg ikke finner det som mulighet på nett, så finnes det vel ikke på nett?
adiva Skrevet 19. april 2004 #8 Skrevet 19. april 2004 Ta heller å ring noen som kan dette, kan jo ikke være umulig å bestille sånn type tur fra nett.... Bedre å ringe, enn å ikke ringe
Pusekatt Skrevet 19. april 2004 #9 Skrevet 19. april 2004 Jeg bestilte enveis flytur mellom Las Vegas og Orlando i fjor sommer, via www.flight.com (mener jeg å huske, kan sjekke når jeg kommer hjem).
natasha Skrevet 19. april 2004 #11 Skrevet 19. april 2004 Vi har som regel brukt EXPEDIA.COM og ORBITZ.COM for bestilling av flybilletter fra/i USA (og hotellbestillinger).
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #12 Skrevet 19. april 2004 takk for mange svar med "nye" steder for meg å søke..
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #13 Skrevet 19. april 2004 leter fremdeles etter et sted jeg kan bestille en flyreise som går fra norge til usa og så tilbake fra en annen by i usa.. alle tips mottas med stor takk
Litago Skrevet 19. april 2004 #14 Skrevet 19. april 2004 Jeg vet ikke om denne er noe. Har ikke prøvd den selv: http://www.airtreks.com/ Jeg får alltid tak i billigste biletter ved å shoppe USA billettene gjennom de ulike flyselskapene og Europabillettene ved å bruke et byrå. God tur! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå