Gå til innhold

hva gjør jeg?


Gjest hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest hva gjør jeg?

Saken er den, jeg har holdt på med en fyr i 3 mnd nå (vi kallder han X). Vi møttes på fest, jeg var full, han edru. Det endte med at vi hadde sex (han var min første..). Jeg var helt sikker på dagen etter at det kun var et one night stand, at han ikke kom til å kontakte meg igjen. Det gjorde han og innviterte meg hjem til seg dagen etter. Vi har mange fellesvenner og hans kompis og vennine holder på, så jeg fikk med dem også. Vi var da 4 stk. Blei rimelig dritings den kvelden og klinte med kompisen, X ble sur og gikk ut. Dagen etter sendte jeg han en meld at jeg var lei meg osv, fikk tilbake at det var greit. Noen dager etterpå ville han møte meg igjen, jeg fikk med kompisen og vennina mi. Kvelden gikk greit, han kalte meg drømmedama si osv. Vi har møttes nesten hver helg nå. Men kompisen hans prøver seg på meg hele tiden, og X har sakt til han "jeg tror hun (meg) er mer keen på deg enn meg". Kompisen sa at X prater om meg hele tiden. Jeg har slitt veldig med følelelser i 2 år og var fast bestemt på å ikke like han, takler ikke å bli såra. Men det har jeg fått og det er helt jævli. Vi var på en felles fest. Der klinte jeg med så og si alle guttene foran han (ville gjøre han sjalu), X ble oppgitt men har møtt meg flere ganger etter det. Etter dette har han blitt ekstra kald mot meg, sier vi ikke har kjemi, han ikke er vært å samle på osv. Han vil ha kjæreste, men den personen har han ikke funnet, sa han. Såklart var dette 67y278y2g1yuh sårende. Men jeg føler han har aldri sett den ordentlige meg, har alltid tilgjort meg for han fordi jeg trodde det var sånne jenter han likte (bortsett fra den første kvelden når vi møttes, da hvar jeg meg selv). Igår spurte han om jeg ville komme over, men det ble ikke noe av.

uansett.. jeg vil ha han og angrer som fy. Er det håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hva gjør jeg?

Glemte å si en ting. Etter den festen var jeg så redd for å miste han, så spurte om vi kunne være pulevenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva gjør jeg?

Er så forvirra, etter han sa de greiene om kjemi osv, sa han "jeg har savna deg" "har ikke drevet med noen andre damer enn deg mens du var borte" Jeg var borteist i 1 mnd og møtte han for noen dager siden-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvor gammel er dere?

Hvorfor valgte du å kline med andre?

Du må jo forstå at det kan oppfattes som at du ikke er seriøst interessert i x, og også kan være sårende for han at du kliner med andre, dersom han trodde at du var seriøst interessert i han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva gjør jeg?

Jeg er 18, han er 21. Må legge til at han ikke engang har sendt andre jenter blikk siden vi møttes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

uansett.. jeg vil ha han og angrer som fy. Er det håp?

Glemte å si en ting. Etter den festen var jeg så redd for å miste han, så spurte om vi kunne være pulevenner..

Vil du ha han som kjæreste eller pulevenn?

Hva har du formidlet til han om den saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg tror ikke du skal håpe på noe. Hvis jeg hadde vært gutt, hadde jeg styrt unna jenter som deg. Du er ustadig og har liten selvkontroll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva gjør jeg?

Jeg vil ha han som kjæreste, men av frykt for å miste han ga jeg et tilbud.. Han har sakt i sener tid at han ikke vil ha en pulevenn men en kjæreste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er 18, han er 21. Må legge til at han ikke engang har sendt andre jenter blikk siden vi møttes

Hvis dere passer sammen og det er bra for begge, håper jeg at det ordner seg for dere sammen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil ha han som kjæreste, men av frykt for å miste han ga jeg et tilbud.. Han har sakt i sener tid at han ikke vil ha en pulevenn men en kjæreste

Da er det viktig at du sier det som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Saken er den, jeg har holdt på med en fyr i 3 mnd nå (vi kallder han X). Vi møttes på fest, jeg var full, han edru. Det endte med at vi hadde sex (han var min første..). Jeg var helt sikker på dagen etter at det kun var et one night stand, at han ikke kom til å kontakte meg igjen. Det gjorde han og innviterte meg hjem til seg dagen etter. Vi har mange fellesvenner og hans kompis og vennine holder på, så jeg fikk med dem også. Vi var da 4 stk. Blei rimelig dritings den kvelden og klinte med kompisen, X ble sur og gikk ut. Dagen etter sendte jeg han en meld at jeg var lei meg osv, fikk tilbake at det var greit. Noen dager etterpå ville han møte meg igjen, jeg fikk med kompisen og vennina mi. Kvelden gikk greit, han kalte meg drømmedama si osv. Vi har møttes nesten hver helg nå. Men kompisen hans prøver seg på meg hele tiden, og X har sakt til han "jeg tror hun (meg) er mer keen på deg enn meg". Kompisen sa at X prater om meg hele tiden. Jeg har slitt veldig med følelelser i 2 år og var fast bestemt på å ikke like han, takler ikke å bli såra. Men det har jeg fått og det er helt jævli. Vi var på en felles fest. Der klinte jeg med så og si alle guttene foran han (ville gjøre han sjalu), X ble oppgitt men har møtt meg flere ganger etter det. Etter dette har han blitt ekstra kald mot meg, sier vi ikke har kjemi, han ikke er vært å samle på osv. Han vil ha kjæreste, men den personen har han ikke funnet, sa han. Såklart var dette 67y278y2g1yuh sårende. Men jeg føler han har aldri sett den ordentlige meg, har alltid tilgjort meg for han fordi jeg trodde det var sånne jenter han likte (bortsett fra den første kvelden når vi møttes, da hvar jeg meg selv). Igår spurte han om jeg ville komme over, men det ble ikke noe av.

uansett.. jeg vil ha han og angrer som fy. Er det håp?

Det er håp.

Du kan også gjerne forklare han dette som du skriver her, slik at han forstår hvorfor du oppførste deg slik som du gjorde.

Jeg ønsker deg lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva gjør jeg?

Er ikke dte å si "vi har ikke kjemi" indirekte dumping? Vi kan prate om hva som helst, han åpner seg mye, aldri pinlige stillheter.. trodde DET var kjemi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dte å si "vi har ikke kjemi" indirekte dumping? Vi kan prate om hva som helst, han åpner seg mye, aldri pinlige stillheter.. trodde DET var kjemi

Du kliner rundt med "alle gutten på festen"...?

Tipper du ikke kunne gjort saken klarere for ham enn hvis du hadde gått rundt med et skilt der det sto: "NOT GIRLFRIEND MATERIAL"!

Anonymous poster hash: 7147e...772

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha han som kjæreste, men av frykt for å miste han ga jeg et tilbud.. Han har sakt i sener tid at han ikke vil ha en pulevenn men en kjæreste

Så begynn å oppføre deg som en seriøs kjæreste da.

Og første bud er da å holde fingrene dine unna alle andre gutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si en ting. Etter den festen var jeg så redd for å miste han, så spurte om vi kunne være pulevenner..

Du virker ganske grenseløs. Om du kliner med alle kompisene hans (er du ikke redd for munnherpes?)og i tillegg foreslår at dere blir pulevenner, så har du vel gjort ditt beste for å ødelegge forholdet? Det er sikkert fordi du er uerfaren, såhåper for din del du lærer etterhvert. Kvalitet foran kvantitet.

Anonymous poster hash: acd28...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha han som kjæreste, men av frykt for å miste han ga jeg et tilbud.. Han har sakt i sener tid at han ikke vil ha en pulevenn men en kjæreste

Ved å si at du vil ha han som pulevenn har du indirekte sagt at du ikke synes han er kjærestemateriale (eventuelt gjort det klart at du er så redd for å bli avvist at du måtte avvise selv først)

Anonymous poster hash: acd28...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...