Gå til innhold

Samboeren min gjør meg flau med vilje offentlig, er det greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er da problemet?

Anonymous poster hash: e173b...fcc

Altså, humoren på icanhascheezburger-sider og lignende. Det er ikke det samme som å si slike ting til de som står og selger hamburgere.

Anonymous poster hash: 50a59...ecc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har jo akkurat lik humor som meg! Send fyren over hit du :)

Edit: Men alt med moderasjoner, gjør han dette hver gang dere er ute, eller bare når han er i et "teit humør"?

Det var nå helst i denne uka på ferie, da.

Anonymous poster hash: 50a59...ecc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superwoman!

Jeg hadde nok ledd med, men det er fordi jeg har en sær humor. Synes faktisk han høres døds morsom ut. :P

Anonymous poster hash: 632d8...257

Hahaha, helt enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

hahaha når eg e med venninnene mine e eg ho som gjer alle flau, men dei syns d bare e morsomt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Icanhaz-greien er i blant veldig morsomt da.

Å drite seg ut derimot blant folk og oppføre seg som et tilbakestående barn er ikke nødvendigvis like morsomt hver gang dog.

Er det ikke litt snodig noen ganger hvordan noen typer humorer kan være forskjellig?

Og hva er egentlig smart humor? Kan noe være intellektuelt morsomt liksom? Og må det være en referanse-humor?



Anonymous poster hash: f9132...da5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke er mulig å snakke med mannen om dette og han ikke viser noen forståelse for din side av saken, så får du heller ta hele fyren opp til vurdering.

Manglende forståelse for andre er ikke et sympatisk trekk, og ikke ettertraktet i et forhold.

Mulig dere kan dra nytte av et samlivskurs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han gjør dette for å terge deg, så ikke vis han at du lar deg terge. Da er er det ikke like gøy spesielt lenge. Bare se på han og rull med øynene, så kan du heller gremmes på innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det var nå helst i denne uka på ferie, da.

Anonymous poster hash: 50a59...ecc

Oppfører han seg slik kun når dere er på ferie på et fremmed sted, er det nok fordi han regner med at

ingen som kjenner dere er vitne til hans oppførsel.

Kanskje dette er en side som han har behov for å leve ut?

Kanskje han kunne vært standupkomiker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det var nå helst i denne uka på ferie, da.

Anonymous poster hash: 50a59...ecc

Men jeg har også hørt om mange menn som er totalt uten omtanke for andre, som har moret seg på lignende måte som din samboer.

Men i tillegg har de gjort pek mot andre som de visste at var til skade for andre personer og de storskrattet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde nå vært gøy om han ble oppservert av en person som han senere havnet på jobbintervju hos...

:fnise:

Han hadde kanskje fått en lærepenge da.

Men en annen ting han kanskje ikke tenker på, er at noen kan filme han og legge ut videoen på youtube...

(Eller er det det han håper på, for å bli kjendis?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

antar at dere har vært sammen 1-2 års tid? Og at han i starten, la oss si de første 6 månedene ikke var såå ekstremt barnslig? men at du nå begynner å virkelig bli kjent med han.. Og det innebærer at du ser det virkelige han som han kanskje holdt litt igjen til å begynne med ( ellers hadde han jo aldri fått deg på kroken:p ). Og denne personlighetsendringen om man kan kalle det det setter deg litt ut. Du er litt usikker på om han bare er sånn eller om han gjør det med vilje for å irritere deg? Hvorfor skulle man irritere kjæresten sin med vilje? er det kanskje fordi han vil ut men ikke tør å gjøre det slutt selv? Så da driver han deg til vanvidd i håp om at du dumper han? Kan det være noe slikt eller er jeg way off? Vanskelig for noen her på kg å si i og med at vi ikke kjenner han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lele, den der er veldig søkt, at han oppfører seg sånn for å komme ut av forholdet? Noen mennesker bare oppfører seg annerledes enn hva som stort sett er den almenne sosiale normen. Jeg kjenner for eksempel noen som bestilte varmzone (altså, en calzone, den skulle ikke være kald, men varm) Kun fordi dette er han sin type humor. Selv har jeg og kona stått på et busstopp og "krangla" om hvem som skulle drikke den siste slumpen av en vond ta med kaffe. Begge insisterte relativt høylytt på å drikke så den andre fikk slippe. Å tømme ut var ikke et alternativ. Vi var ikke alene om å vente på bussen, men styra på fordi det er sånn vi finner på å gjøre.

At ts og kjæresten ikke har samme type humor er jo synd, men tviler på av han holder på sånn fordi han er for feig til å avslutte forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lele, den der er veldig søkt, at han oppfører seg sånn for å komme ut av forholdet? Noen mennesker bare oppfører seg annerledes enn hva som stort sett er den almenne sosiale normen. Jeg kjenner for eksempel noen som bestilte varmzone (altså, en calzone, den skulle ikke være kald, men varm) Kun fordi dette er han sin type humor. Selv har jeg og kona stått på et busstopp og "krangla" om hvem som skulle drikke den siste slumpen av en vond ta med kaffe. Begge insisterte relativt høylytt på å drikke så den andre fikk slippe. Å tømme ut var ikke et alternativ. Vi var ikke alene om å vente på bussen, men styra på fordi det er sånn vi finner på å gjøre.

At ts og kjæresten ikke har samme type humor er jo synd, men tviler på av han holder på sånn fordi han er for feig til å avslutte forholdet.

Syns det er vesentlig å undre på om han har et sånn fra dag 1, eller om han plutselig NÅ har begynt å oppføre seg barnslig. Da er det grunn til å spørre hvorfor syns jeg. Personlig har jeg samme humoren selv, så jeg hadde ikke hatt no problem med han:) at du og kjæresten din står og krangler om kaffen er ikke det samme som at kun den ene parten i forholdet plutselig er mongo. å krangle om småting er vanlig. Men å plutselig begynne å snakke babyspråk og rope etter bussen som en annen idiot (uten at man vanligvis pleier å gjøre det) er noe annet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er vesentlig å undre på om han har et sånn fra dag 1, eller om han plutselig NÅ har begynt å oppføre seg barnslig. Da er det grunn til å spørre hvorfor syns jeg. Personlig har jeg samme humoren selv, så jeg hadde ikke hatt no problem med han:) at du og kjæresten din står og krangler om kaffen er ikke det samme som at kun den ene parten i forholdet plutselig er mongo. å krangle om småting er vanlig. Men å plutselig begynne å snakke babyspråk og rope etter bussen som en annen idiot (uten at man vanligvis pleier å gjøre det) er noe annet.

Folk har en tendens til å moderere seg i begynnelsen av forhold. Eller er fryktelig interessert i fotball fordi kjæresten er det, uten egentlig å forstå seg på sport overhode. At man da etterhvert slipper løs sitt mer sanne seg betyr sjelden at man ønsker ut av forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har en tendens til å moderere seg i begynnelsen av forhold. Eller er fryktelig interessert i fotball fordi kjæresten er det, uten egentlig å forstå seg på sport overhode. At man da etterhvert slipper løs sitt mer sanne seg betyr sjelden at man ønsker ut av forholdet.

Enig:) var bare en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noe imot om min samboer hadde gjort dette. Jeg hadde antakeligvis ledd meg ihjel :fnise: Jeg er litt barnslig av meg selv, så jeg synes samboeren din høres veldig morsom ut. Så jeg ser ikke noe problem med det han gjør, så lenge han ikke gjør det hele tiden da.

Men vi har alle forskjellige smaker, så jeg kan forstå at han gjør deg flau. Da må du rett og slett bare si det til han. Han mener nok ikke noe vondt med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Houdini

Jeg hadde ikke hatt noe imot om min samboer hadde gjort dette. Jeg hadde antakeligvis ledd meg ihjel :fnise: Jeg er litt barnslig av meg selv, så jeg synes samboeren din høres veldig morsom ut. Så jeg ser ikke noe problem med det han gjør, så lenge han ikke gjør det hele tiden da.

Men vi har alle forskjellige smaker, så jeg kan forstå at han gjør deg flau. Da må du rett og slett bare si det til han. Han mener nok ikke noe vondt med det.

Me too, det er jo bare til å spille med da, hvis man ler seg i hjel slutter han kanskje å gjøre sånne ting i mindre siden det ikke har den ønskede effekten lenger. Hvis du begynner å hyle "buss, buss!!" så blir jo han kanskje flau selv og slutter

Jeg synes spøker ofte blir litt kjedelige om de ikke har den ønskede effekten :-/ og da kutter jeg dem ut. ja, jeg har veldig barnslig humor :-)

Jeg kan godt snakke gibberish til feks tiggere om de spør om jeg har penger ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...