Gå til innhold

Fikk nei fra dps.


Gjest Kv84

Anbefalte innlegg

Hva skulle han skrevet? Synes det er flott når de er grundige, jeg. Slurvete fastleger ødelegger for pasienten. En dårlig henvisning blir avvist. F.eks. om legen ikke har tatt nevrologisk u.s. før henvisning, ikke sier om blodprøveresultat er fra én eller flere prøver osv.

Han skulle ha skrevet at ''pasienten drikker mye vann'' ikke bare at ''pasienten drikker mye''. Det ble nok tolket dit hen at pasienten drikker mye alkohol.

Var i allefall sånn jeg forsto det :P Men det var kanskje feil..?

Anonymous poster hash: 8af1a...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skulle ha skrevet at ''pasienten drikker mye vann'' ikke bare at ''pasienten drikker mye''. Det ble nok tolket dit hen at pasienten drikker mye alkohol.

Var i allefall sånn jeg forsto det :P Men det var kanskje feil..?

Anonymous poster hash: 8af1a...f76

Hahaha! Da forstår jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle ha skrevet at ''pasienten drikker mye vann'' ikke bare at ''pasienten drikker mye''. Det ble nok tolket dit hen at pasienten drikker mye alkohol.

Var i allefall sånn jeg forsto det :P Men det var kanskje feil..?

Anonymous poster hash: 8af1a...f76

Duforatod det helt rett. Fordi legen min skrev at "pas drikker kye", ble dette feilaktig tolket aom jeg drkker mye alkohol. Mens det jeg hadde klart formidlet til legen, var at jeg drakk mye VANN (var redd fordiabetes bl.a).

Jeg har byttet fastlege for lenge siden, og det er det beste jeg har gjort. Har en mye flinkere lege nå, som også klarer å skrive en henvisning...

Anonymous poster hash: 0eeba...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna ipad. Edit skriveleif

Du forstod det helt rett. Fordi legen min skrev at "pas drikker mye", ble dette feilaktig tolket som jeg drkker mye alkohol. Mens det jeg hadde klart formidlet til legen, var at jeg drakk mye VANN (var redd for diabetes bl.a).

Jeg har byttet fastlege for lenge siden, og det er det beste jeg har gjort. Har en mye flinkere lege nå, som også klarer å skrive en henvisning...

Anonymous poster hash: 0eeba...c40

Anonymous poster hash: 0eeba...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle han skrevet? Synes det er flott når de er grundige, jeg. Slurvete fastleger ødelegger for pasienten. En dårlig henvisning blir avvist. F.eks. om legen ikke har tatt nevrologisk u.s. før henvisning, ikke sier om blodprøveresultat er fra én eller flere prøver osv.

Han skulle skrevet at jeg drakk mye vann :) Det ble feilaktig tolket som jeg hadde et alkoholproblem. Og da blir man ofte avvist av dps som "ruspasient". Nå fikk jeg heldigvis time likevel, men det ble jo spørsmål om jeg hadde et alkoholoverforbruk (noe jeg absolutt ikke hadde).

Anonymous poster hash: 0eeba...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også nylig avslag fra DPS. Slitt i mange år med angst og depresjoner og tør knapt gå ut.

Jeg gikk til DPS en periode i starten uten at det hjalp meg noe. Falt ut av det etterhvert.

Nå flere år senere tenkte vi prøve igjen men nei. Er visst for dårlig..

Syns jeg egentlig er greit. Da går plassen til noen som kanskje er litt mer mottakelig.



Anonymous poster hash: e5cdf...4fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm, virker som man enten er for dårlig eller for frisk til å gå på dps, lurer på hvem som er "akkurat passe"?virker ganske tilfeldig hvordan de avgjør det, avhengig av hvem man møter første gangen man er der..



Anonymous poster hash: 52c2c...683
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...