Gå til innhold

Glidekrem? Ikke sædrepende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Poster denne som anonym. Jeg har egentlig bruk for glidekrem og leter etter en trygg en som kan kombineres med prøving. Er det noen som har kunnskap om dette? Finnes det kanskje noen som kan hjelpe sæden på svømmeveien? Som imiterer EL-slimet litt?



Anonymous poster hash: 2693d...00b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest at man bør unngå glidemiddel da det faktisk kan gjøre det vanskeligere for svømmerne å ta seg frem.

Om du snubler over ett som kan hjelpe svømmerne så hadde det vært genialt^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest om ett som heter pre-seed (jeg er TS) som skal være gunstig og har samme PH som sæden har. Men jeg er nå litt usikker, kjenner jeg.



Anonymous poster hash: 2693d...00b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS:

Har noen linker til fagstoff (ikke nettbutikk-arikler) om pre-seed? Jeg vil ikke gjøre noe dumt. Jeg vil bare nyte det, og jeg har alltid hatt det bedre med ekstra glid..



Anonymous poster hash: 2693d...00b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Per speed er trygt, og anbefalt.

Det går som regel helt fint med vanlig glidekrem også, om ikke hadde det vært veldig lett å unngå uønsket graviditet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid med pre-seed, så ikke vær redd for at den skal ødelegge noe ;) funker kjempe bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ravgull

Leste litt om den nå, og det virker jo litt "for godt til å være sant"-nesten om at den formidler PH-miljøet.. Er nesten så jeg vurderere å teste den selv, kun pga den mulige fordelen! :) Litt dyr da, og kun 9 doser for 200 kr..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har samme greia selv, at jeg helst vil ha glidemiddel :) Også fordi mannen kommer litt fortere "i gang" rent fysisk enn meg :P

Sånn jeg har forstått det skal det vel gå greit med alle glidemidler som ikke inneholder sæddrepende midler? Selv har jeg handlet glidemiddel på apoteket og kondomeriet :)



Anonymous poster hash: d6fb2...14c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...