Gå til innhold

Jeg plages av min partners tidligere trekant erfaring


rayzor

  

17 stemmer

  1. 1. Har din partner deltatt i en trekant tidligere?

    • Ja, og det plager meg (jeg er mann)
      3
    • Ja, og det plager meg (jeg er kvinne)
      2
    • Ja, men plager meg ikke (jeg er mann)
      0
    • Ja, men plager meg ikke (jeg er kvinne)
      5
    • Nei
      7
  2. 2. Har du spurt om å få oppleve det selv med partneren?

    • Ja, men svaret ble nei, og det plager meg (jeg er mann)
      2
    • Ja, men svaret ble nei, og det plager meg (jeg er kvinne)
      0
    • Ja, men svaret ble nei, og det plager meg ikke (jeg er mann)
      2
    • Ja, men svaret ble nei, og det plager meg ikke (jeg er kvinne)
      0
    • Ja, og svaret ble ja.
      2
    • Ikke spurt
      11
  3. 3. Er det kanskje verdt å gå fra partneren om partnerens tidligere trekant plager deg, og du selv har en fantasi om det?

    • Ja (jeg er mann)
      3
    • Ja (jeg er kvinne)
      1
    • Nei (jeg er mann)
      1
    • Nei (jeg er kvinne)
      7
    • Kanskje (jeg er mann)
      2
    • Kanskje (jeg er kvinne)
      3


Anbefalte innlegg

Hei!

Noen andre her inne, kvinne som mann, som har opplevd det samme som meg?

Jeg og min partner (halvt år idag) har et kjempegodt forhold. Men fra første stund fortalt hun, uten at jeg spurte om det, at hun hadde hatt trekant tidligere, og at det var hun som tok initiativet til det med hennes venninne og hennes mann. Fortalte litt detaljer også.

Jeg for min del har hatt trekant som min største fantasi siden før jeg var tyve. Går ikke en uke engang mellom hver gang jeg bruker den fantasien i en eller annen for form for å tenne meg selv litt ekstra.

Problemet nå er at hver gang jeg tenker på denne fantasien, så minner det meg på at kjæresten min hadde denne trekanten. Og det gjør meg missunnelig. Tanken plager meg. Jeg drømmer om dette i blant, hun og dem, med detaljer, og det ødelegger mitt humør. Har spurt om hun kunne tenke seg det igjen og svaret er nei.

Min mannehjerne forteller meg da at han andre mannen var verdt det, men ikke jeg. Å vite at den herlige kjæresten min har hatt trekant med en annen mann, hun tok initiativet, men hun vil ikke med meg. Og det plager meg enormt.

Denne fyren går liksom rundt meg i tankene, smiler triumferende og sier "Jeg har hatt din største fantasi med dama di. Ikke du"

Føler jeg ikke får bort disse tankene før jeg selv får den trekanten. For å komme i balanse med den andre mannen om dere skjønner.

Alt dette ødelegger for meg og for henne og vårt forhold. Blir gal av tankene.

Noen andre som har opplevd noe lignende? Hva gjorde du/dere for å bli kvitt det?

Endret av rayzor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt jeg. Min mann har hatt trekant opptil flere ganger før vi ble sammen, men kunne ikke tenke seg å gjøre det igjen. Det er også min største fantasi, men med 2 menn.

Jeg har faktisk vurdert å gå ifra han bare så jeg kan oppleve det en gang.



Anonymous poster hash: abd2c...194
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ikke dele deg med en annen kvinne. Er ikke det en god tanke?

Jo på en side, men på den andre så plager deg meg at MIN kjæreste ga en annen mann min fantasi. En sånn manneære greie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jo på en side, men på den andre så plager deg meg at MIN kjæreste ga en annen mann min fantasi. En sånn manneære greie

Jeg skjønner hva du mener, men du må minne deg selv på at det blir helt feil fokus. Vil du virkelig la noe som skjedde før din tid ødelegge alt dere har sammen? Er trekant så viktig for deg at du er villig til å miste henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Noen andre her inne, kvinne som mann, som har opplevd det samme som meg?

Jeg og min partner (halvt år idag) har et kjempegodt forhold. Men fra første stund fortalt hun, uten at jeg spurte om det, at hun hadde hatt trekant tidligere, og at det var hun som tok initiativet til det med hennes venninne og hennes mann. Fortalte litt detaljer også.

Jeg for min del har hatt trekant som min største fantasi siden før jeg var tyve. Går ikke en uke engang mellom hver gang jeg bruker den fantasien i en eller annen for form for å tenne meg selv litt ekstra.

Problemet nå er at hver gang jeg tenker på denne fantasien, så minner det meg på at kjæresten min hadde denne trekanten. Og det gjør meg missunnelig. Tanken plager meg. Jeg drømmer om dette i blant, hun og dem, med detaljer, og det ødelegger mitt humør. Har spurt om hun kunne tenke seg det igjen og svaret er nei.

Min mannehjerne forteller meg da at han andre mannen var verdt det, men ikke jeg. Å vite at den herlige kjæresten min har hatt trekant med en annen mann, hun tok initiativet, men hun vil ikke med meg. Og det plager meg enormt.

Denne fyren går liksom rundt meg i tankene, smiler triumferende og sier "Jeg har hatt din største fantasi med dama di. Ikke du"

Føler jeg ikke får bort disse tankene før jeg selv får den trekanten. For å komme i balanse med den andre mannen om dere skjønner.

Alt dette ødelegger for meg og for henne og vårt forhold. Blir gal av tankene.

Noen andre som har opplevd noe lignende? Hva gjorde du/dere for å bli kvitt det?

Du tolker det feil da....At hun sier nei til om hun ville hatt det igjen har noe med trofasthet å gjøre,hun viser det ved å si hun ikke vil dele deg med verken en annen mann eller kvinne...

Det at du tenker på det er noe DU plager deg selv med,plager det deg for mye så kanskje du burde anse forholdet som over,men personlig synes jeg det er dumt å slå opp med noen pga noe personen har gjort før,med mindre det strider mot dine moralske normer:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moirai

Vel, hun var singel da, siden hun var tredjepersonen, så det kan ikke helt sammenlignes, siden risikoen er større når man er ett par. Men har du snakket med henne om hvor stor fantasi dette er for deg? Og uten å fokusere på hennes tidligere erfaring? Også synes jeg det var teit av henne å fortelle dette, når du ikke har spurt, så jeg ville nok tatt opp det med henne også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hun var singel da, siden hun var tredjepersonen, så det kan ikke helt sammenlignes, siden risikoen er større når man er ett par. Men har du snakket med henne om hvor stor fantasi dette er for deg? Og uten å fokusere på hennes tidligere erfaring? Også synes jeg det var teit av henne å fortelle dette, når du ikke har spurt, så jeg ville nok tatt opp det med henne også.

Enig i denne. Hun var singel da, og risikerte jo mindre enn det andre paret. Kan jo hende hun ikke ønsker å være den i forhold som er trekant, og at hun derfor sier nei, du kan kanskje henne spørre henne om det?

Det jeg stusser mer over enn selve trekanten i seg selv er som Moirai nevner hvorfor hun velger å nevne det når hun uansett ikke er interessert i å gjøre det igjen. Det hadde vært en ting å være ærlig om du spør eller å fortelle om det fordi man vurderer det igjen, men å plumpe ut med det uten oppfordring? Prøver hun å spille på sjalusi eller noe sånt? I så faller det ekstremt barnslig, tidligere sexliv man ikke ønsker å repetere forteller man ganske ikke noe om både av hensyn til nåværende forhold og de man var involvert med.

Anonymous poster hash: 68ab2...32a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...