AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Del Skrevet 23. juli 2013 Hei,Jeg sitter å ser etter ny bolig og har et ønske om å flytte lengre sør, rettning Moss, Fredrikstad som emne forteller. Men er nødt til å vite hva som er normal kjøretid inn til hovedstaden i rushtrafikk, også gjerne info om retur.Så om noen bor i distriktene og jobber i Oslo og vet ca hva kjøretiden er, hadde jeg satt stor pris på om noen vil dele dette med meg Hilsen meg. Anonymous poster hash: 3409b...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 23. juli 2013 #2 Del Skrevet 23. juli 2013 Trur nok du må regne ca. 1,5 time i rushen fra Fredrikstad, kanskje lenger også. Spørs når på morgenen du kjører... Hjem igjen burde det gå på 1 time, kanskje litt over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Del Skrevet 25. juli 2013 I vanlig trafikk, litt over en time Fredrikstad - Oslo. Moss - Oslo, ca 45 min. Hvor lang tid du bruker i rushen kommer an på hvor i byen du jobber og når du har tenkt til å kjøre. Det er stor forskjell på å komme til Oslo for eksempel klokken 0630 og 0645. Jeg har bare erfaring med å komme sørfra (samme retning som Moss og Fredrikstad) og kjøre til Brynseng, som ikke er spesielt langt inn i byen. Uten rush tar det 30-35 minutter, i rush kanskje 45-50. Ellers er det fine togforbindelser både mellom Fredrikstad og Moss, og Oslo. Toget tar en times tid fra Fredrikstad og 40 minutter fra Moss. Da slipper du å bekymre deg for rushtrafikk, i alle fall. Anonymous poster hash: cc2ff...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå