Gå til innhold

Hvorfor vil du IKKE selge sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er like interessant å spørre seg om hvorfor det eksisterer en etterspørsel. Hadde det ikke eksistert en etterspørsel ville det heller ikke eksistert et tilbud. Er det slik at menns og kvinners seksualitet er som natt og dag?

Anonymous poster hash: 8c09a...b42

Meg som skrev innlegget du siterte, og jeg er helt enig med deg, det er absolutt like interessant, men jeg tror de som kjøper sex, gjør det fordi de vil ha sex, og får det (der og da) ikke på noen annen måte. Jeg mener ikke dette er noen god grunn, og synes kjøp av sex er forkastelig. Altså mener jeg at de som kjøper sex gjør det av lyst for sex, men ikke nødvendigvis de som selger det.

Anonymous poster hash: 02f7b...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke solgt sex fordi de som kjøper sex sjeldent er veldig deilige å se på...

Du velger jo selv hvem du vil ligge med så argumentet holder ikke helt.

Anonymous poster hash: 8c09a...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor kresen man er. De fleste menn med thaibruder, har meget sjelden et utseende jeg tenner på.

Anonymous poster hash: ec72e...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sweetsugar

Hadde jeg vært ordentlig sikker på meg selv, så kansje jeg kunne funnet på å gjort det. (før i tiden)

Hadde da brukt kondom selvfølgelig. Letttjente penger da.

Grunnen til at jeg ikke gjør det er pga det ikke ligger i min interesse og fordi jeg ikke er komfortabel nokk med min egen kropp.

Edit; la til noe.

Endret av sweetsugar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg som skrev innlegget du siterte, og jeg er helt enig med deg, det er absolutt like interessant, men jeg tror de som kjøper sex, gjør det fordi de vil ha sex, og får det (der og da) ikke på noen annen måte. Jeg mener ikke dette er noen god grunn, og synes kjøp av sex er forkastelig. Altså mener jeg at de som kjøper sex gjør det av lyst for sex, men ikke nødvendigvis de som selger det.

Anonymous poster hash: 02f7b...5bd

Men betyr det bare at menn er mer seksuelle enn kvinner eller betyr det bare at kvinner er langt mer selektive enn menn?

Anonymous poster hash: 8c09a...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor kresen man er. De fleste menn med thaibruder, har meget sjelden et utseende jeg tenner på.

Anonymous poster hash: ec72e...f0f

Hva har thaibruder med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: 8c09a...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du velger jo selv hvem du vil ligge med så argumentet holder ikke helt.

Anonymous poster hash: 8c09a...b42

Det er nok de færreste prostituerte som kan velge og vrake mellom potensielle kunder. Er man desperat for penger så tar man de som betaler.

Anonymous poster hash: 4da0a...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være prostituert er generelt et av de best betalte yrkene man ikke behøver utdanning for å ha, samt så bestemmer man som oftest arbeidstidene selv, man kan være så selektive som man bare vil med tanke på kunder osv.

Men den dagen du blir sykemeldt eller (førtids)pensjonert så er det ingen rettigheter i Folketrygden. Og som prostituert er man veldig utsatt for (kjønns)sykdom og skade (vold m.m.). Gir ganske sikkert sosiale og psykiske ettervirkninger. Gir sikkert avkastning i 18-30 årene, så daler etterspørselen dramatisk.

Og derfor kunne jeg aldri ha prostituert meg. Aldri.

Anonymous poster hash: f8e39...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har thaibruder med saken å gjøre?

Anonymous poster hash: 8c09a...b42

Thaibruder har ofte en fortid som prostituerte, og mennene en fortid som horekunder. Sorry, men sannheten svir. Selvsagt finnes det unntak. Men en ung, vakker thaibrud sammen med en gammel, stygg mann må vel kalles en form for prostitusjon...

Anonymous poster hash: f8e39...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for ukomfortabel med min egen kropp. Tror ikke akkurat det hadde hjulpet på selvtilliten og få slengt merkelapper som "hore" og "ekkel" etter meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...