Gå til innhold

Gjøre det slutt - må fly


Gjest pettersmart

Anbefalte innlegg

Gjest pettersmart

Først en liten intro; Jeg har vært i lag med min kjæreste i 5 år, men nå er på tide å avslutte forholdet for min del da det ikke er mer følelser i bildet. Hun derimot elsker meg så høyt at jeg vegrer for å slå opp, for hun kommer til å slite lenge... Men jeg har kommet frem til at det beste for oss begge over en lengre tid at jeg gjør det slutt og at jeg ikke kaster bort unødvendig tid for å holde forholdet i live.

Så, min kommende eks er på ferie på hjemstedet hvor vi begge kommer fra. Det tar en 1,5 time dit med fly, men jeg har ingen problemer med å fly dit for å gjøre det slutt face-to-face. Det jeg derimot trenger hjelp med er hvordan jeg skal gjøre dette på mest mulig skånsom måte.

Jeg planlegger å fly på fredag uanmeldt, så ringe si at jeg er i byen at vi må snakke. Jeg har bil, så jeg tenker jeg blir å hente henne. I bilen kommer beskjeden.

Er dette en god måte? Jeg kan jo akkurat ikke si at jeg kommer på forhånd, da øker vel forventningene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er på besøk til foreldrene sine. VENT til hun kommer hjem fra ferie.

Anonymous poster hash: 01293...d40

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje gi henne en forvarsel på tlf i det minste? Lykke til... Ikke gøy dette.



Anonymous poster hash: b62ca...1c0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hele 5år sammen ønsker du først å overraske henne ved å dra dit hun er på ferie, for så å dumpe henne når dere sitter i bilen?

Anonymous poster hash: 01293...d40

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent nå til hun kommer hjem istedenfor å ødelegge ferien hennes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke vente til etter ferien?

Anonymous poster hash: 6f53a...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er på besøk til foreldrene sine. VENT til hun kommer hjem fra ferie.

Anonymous poster hash: 01293...d40

Ikke hvis hjemstedet er nærmere enn der han bor. Da slipper han å fly enda lenger.

Anonymous poster hash: baa52...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pettersmart

Kom med forslag da istedenfor å være så spydige. Skal jeg liksom vente 20 dager til hun kommer hjem for å så gjøre det slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for da lever hun jo i tro om at forholdet deres fremdeles er normalt og at du vil være i forholdet. Gjør det slutt så snart du kan. :)



Anonymous poster hash: baa52...18b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sånn hastverk?

Anonymous poster hash: eb5a3...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 5år sammen, helt uten forvarsel og du vet hun kommer til å bli helt knust, fortjener hun at du setter av tid, helst en halv dag til dette. Da får dere snakket godt sammen, du kan forklare, hun kan spørre og prøve å forstå. Det er den beste måten å gjøre det på.

Anonymous poster hash: 01293...d40

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Dere har vært sammen i 5 år, og nå er det plutselig et problem å vente i knappe 3 uker? :klo:

Vent til hun kommer tilbake fra ferien du.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med forslag da istedenfor å være så spydige. Skal jeg liksom vente 20 dager til hun kommer hjem for å så gjøre det slutt?

Ja, det skal du. Ha litt respekt og empati.

Anonymous poster hash: 01293...d40

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det skal du. Ha litt respekt og empati.

Anonymous poster hash: 01293...d40

Det er respekt i å lyve til hun når han sier at han elsker henne og later som om alt er bra?

Anonymous poster hash: baa52...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Hvorfor kan du ikke bare ringe henne?

Jeg er enig med de andre i at å komme overraskende med dårlige nyheter ikke er noe lurt. Men jeg er uenig med de andre om tidspunktet. Nå er hun hjemme der hun har sine foreldre og andre rundt seg som kan være der for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si dere må snakke sammen og at du tar fly til henne. Eller ringe som Blondie65 sier :)

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne en forvarsel uansett hva du gjør.

Anonymous poster hash: 01293...d40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun et godt forhold med foreldrene ville jeg ha sagt det nå, men om hun ikke er så nære foreldrene at de kan støtte henne ville jeg ventet.

Anonymous poster hash: 10d42...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter som om du har hastverk etter å komme deg ut og prøve nye jaktmarker.

Synes du skal vente til du kommer hjem, eller si til henne at du kommer den og den dagen og vil gjerne snakkke med henne. Spør om hun kan sette av dagen. Da får hun i allefall litt tid å forberede seg.

Å komme uanmeldt og dumpe noen i en BIL (!!??!!) etter 5 år, er så utrolig feigt og dårlig gjort!

Anonymous poster hash: fb660...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...