Gå til innhold

Vaksiner ungene deres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, takk. Forgifter ikke barna mine med giftcoctailer.

Anonymous poster hash: b6cdc...02e
Skrevet

:roll:

AnonymBruker
Skrevet

Supert, sånne som deg som gjør at det i det hele tatt eksisterer mange av de "gamle" sykdommene..

Anonymous poster hash: 681b3...a58

• Liker 39
Gjest Gunfreak
Skrevet

Du burde enten bli ta frat retten til unger eller gjennom gå på krevd foreldre kurs. Du utsetter ikke bare ditt egent stakkars barn for fare, men alle andre barn også, meslinger DREPER!!

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Selv tar jeg alle nødvendige vaksiner og villi gjort det samme med barna mine om jeg hadde noen. Synes det er både samfunnsfiendtlig og hysterisk å ikke ville ta/gi barna nødvendige vaksiner. Flere sykdommer man trodde var nesten utryddet er nå på frammarsj fordi alternative miljøer motsetter seg vaksiner.

Konspirasjonsteorier og Nyhetsspeilet ER tross alt mer troverdig enn mangeårig dokumentert forskning :ironi:

Anonymous poster hash: afcdc...5b7
  • Liker 24
Skrevet

Jeg har fulgt (og kommer til å fortsette med å følge) vaksinasjonsprogrammet på min sønn.

For et år siden fikk han diagnosen autisme og jeg har lest mye om dette med vaksina og autisme. Jeg tror ikke at det er vaksina sin skyld at sønnen min er autist, tror nok han alltid har vært det, men at det ikke var så fremtredende før han var 1,5år gammel. Det er skjeldent at autisme er veldig fremtredende før 1,5- 2 års alder og tror det er grunnen til at mange tror det er 18mnd vaksina sin skyld at barnet "ble autist".

Om jeg får flere barn kommer jeg også til å følge vaksinasjonsprogrammet, ser ingen grunn til å lavære

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Nei, for det er bedre at barna dør av sykdom.

Anonymous poster hash: a731a...be5

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke sånn at man må ta vaksine i skolen da?

Anonymous poster hash: d753e...7f8
Gjest Gunfreak
Skrevet

Er det ikke sånn at man må ta vaksine i skolen da?

Anonymous poster hash: d753e...7f8

Man kan vist komme unna det, en foreldre til en venn av meg var "alternative" og han mangler flere vaksiner.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke sånn at man må ta vaksine i skolen da? Anonymous poster hash: d753e...7f8

Det er foreldrene som bestemmer om barna skal følge vaksinasjonsprogrammet, men det er så absolutt anbefalt at alle følger det

AnonymBruker
Skrevet

Da må mange barn bli fratatt, mange barn er uvaksinert. Vi har aldri tatt en vaksine, verken voksne eller barn. Ingen har noengang vært syke. Aldri en forkjølelse, influensa, lungebetennelse, ørebetennelse osv.

Det er valgfritt og ikke PÅLAGT vaksinering her til lands, så ikke kjeft på de som tar andre valg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da må mange barn bli fratatt, mange barn er uvaksinert. Vi har aldri tatt en vaksine, verken voksne eller barn. Ingen har noengang vært syke. Aldri en forkjølelse, influensa, lungebetennelse, ørebetennelse osv.

Det er valgfritt og ikke PÅLAGT vaksinering her til lands, så ikke kjeft på de som tar andre valg.

Og grunnen til at dere ikke har blitt syke av dødelige sykdommer er at andre tar ansvar og vaksinerer seg. Dere bør være takknemmelige. At dere aldri har vært syke, selv av forkjølelse er enten blank løgn, eller så har dere hatt flaks. Det har null med vaksine å gjøre.

Anonymous poster hash: c2210...46b

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

Ok, for det kan jo ikke være:

rent vann

sykehus

helsestasjoner

leger

sunnere og bedre kosthold

renhold

!!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, for det kan jo ikke være:

rent vann

sykehus

helsestasjoner

leger

sunnere og bedre kosthold

renhold

!!!

At man kan overleve og bli frisk av slike sykdommer skyldes nok dette såklart. Men det spiller liten rolle om du drikker rent vann og har rent hus om du treffer på en som er smittet og ikke er immun.

Anonymous poster hash: c2210...46b

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke vaksiner mot ørebetennelse og forkjølelse, så hva er det du babler om? Disse helt vanlige sykdommene har ingenting med saken å gjøre, poenget er at dødelige sykdommer kommer til å blusse opp igjen fordi folk slutter å vaksinere ungene sine!

Anonymous poster hash: a9ad9...38b

• Liker 23
Skrevet

Folk er dumme og vet ikke en gang hva vaksiner er for... Og gidder ikke ta sitt samfunnsansvar...

• Liker 7
Skrevet

Du burde enten bli ta frat retten til unger eller gjennom gå på krevd foreldre kurs. Du utsetter ikke bare ditt egent stakkars barn for fare, men alle andre barn også, meslinger DREPER!!

NÅ mista jeg respekten for deg!

• Liker 2
Gjest hogwash
Skrevet

NÅ mista jeg respekten for deg!

Hva med å utdype hvorfor du mistet respekten?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler alle til å ikke ta vaksine. Man vet aldri hva de inneholder,og de viser seg ofte at de inneholder giftstoff som kvikksølv, formaldehyd og andre uorganiske gifter :excl: . Mange får store plager resten av livet(f.eks etter svineinfluensa-vaksinen). Legemiddelindustrien kan ikke stoles på! :opplyser:

Anonymous poster hash: ee98d...51f
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...