Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Heldigvis er det sjelden sånn!

I natt sovna han faktisk ikke ordentlig før klokka fire. Lurer på noe utviklingssprang eller noe, kanskje? Han pleier alltid å ha slukna innen ett, og vanligvis rundt midnatt.

Han var bare blid, men fikk ikke til å sovne skikkelig.

Jeg stod opp halv åtte, så jeg blir nok trøtt i kveld ...

Nå er vi straks på vei ut for å handle inn til bursdagsfeiring i morra. Så satser jeg på at mini er innstilt på å la meg bruke noen timer på baking i kveld, siden mannen skal ut og se fotball .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han tar tidligere kveld i dag, fire er kanskje litt vel sent :\ Hadde noen sånne dager vi også, og herreguud. Holdt på å bli sprø, jeg er ikke laget for nattearbeid :P

Krysser fingrene for at du får tillatelse til å bake ;) Hvis ikke får du putte han i bæretøy ellerno om du har, med forkle utapå der igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har han med å slukne tidligere, jeg skal tidlig opp i morra og tenkte å være uthvilt! ;)

Vi ender visst opp med 20 stk her i morra .. Godt jeg landa på familiefeiring neste helg og ikke alt samla, for da tror jeg noen måtte spist kake på toalettet. :ler:

Skal snart i gang med kakebaking. Regner med pavlova, sjokoladekake i langpanne og gelé holder? Eller? Jeg er litt miljøskadd etter oppvekst på nordvestlandet, mye kake i omløp i selskaper der. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 stk høres da evig nok ut :fnise: Men bra noen slipper å spise kake på do, det hadde vært nedtur! :laugh:

Vil tro det er nok kaker? :klo: Jeg aner egentlig ikke, men synes det høres nok ut ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde jo regnet med at det var noen som ikke kunne, det er jo alltid det. Men neida :fnise:

Hyggelig blir det da! :)

Og L ønsker seg veeeldig en kantklipper (jepp!) som han så i en Jula-katalog, så han er inn for en skuffelse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Kantklipper, ja. A ønsker seg gressklipper. :fnise: Det skal hun få da, bare en i plastikk.

Fruktspyd? Det har alltid slått an her i gården ihvertfall. På sånn melonpinnsvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, jeg får alltid kakeangst. Miljøskadet jeg også. Jeg planlegger fire eller fem kaker + gele og frukt til 15-16 stk neste helg og lurer på det er nok... :redd: Regner for øvrig ikke pavlova som en vanlig kake, for har merket meg at folk spiser den i en fei. Sikkert fordi den ikke er så mettende, i tillegg til veldig god. Langpannekake tar igjen for det, da. Men ikke sikkert jeg er noe å høre på, for vi pleier å ha mye rester...

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kantklipper! Den så visst ekstremt kul ut! ;)

Vi har faktisk ikke helt bestemt oss for hva han skal få fra oss. Vet det blir sparkesykkel, i hvert fall, så får vi se om det blir noe mere. :)

:ler: Godt det ikke er bare meg, Vera Vinge! I dåpen blir vi nok rundt tjue stk

, og tipper det blir en åtte-ti kaker. Helt idiotisk, men det er liksom forventa :ler:

Nå har jeg laga pavlova, gelé, sjokoladekake og muffins,og så ordner jeg fruktspyd i morra. Lurt,jeg er ikke så glad i kake så jeg ville satt pris på et friskere alternativ!

J er forresten våken. De siste dagene har han vært veldig mye mer våken enn han har pleid, og hat lagt våkentiden til midt på natta. Både veldig koselig og litt upraktisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når sola skinner inn i stua mi hele natta og det er så vakkert ute som nå er det umulig for meg å legge meg. (Jeg og mannen er begge notorisk B-mennesker, så vi vet hvor mini har fått det fra, selv om småvarnsforeldretilværelsen gjør at vi er tvunget til å ha en litt annen rytme :) ) Av og til virkelig elsker jeg denne byen :hjerte:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det, dagen har vært kjempefin!

Det ble litt i overkant folksomt her, men heldigvis har det vært strålende vær, så L og kompisene har rast fra seg ute. :)

Jeg synes det er så herlig med dager som i dag, når vi samler så mange av vennene våre, både store og små, under samme tak. Og blir så takknemlig for dem, det er jo ingen selvfølge å ha mange gode venner, spesielt ikke når en er litt kresen på dem, sånn som jeg kan ha en tendens til å være. :sjenert:

Nå skal L i seng, noe senere enn vanlig, så skal jeg ta meg en kopp kaffe ute i solen på verandaen. Vi har endelig kjøpt ordentlige utemøbler. Tok iss bare et par år. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg overhørte forresten en liten ordveksling L hadde med gudfaren sin, mens jeg satt på et annet rom og ammet. Den gikk sånn:

Gudfar: "...han pappa e jo ei tullmus!"

L: "*ler* Pappa e ikke ei tullmus, pappa e snill. Og mamma e snill. *pause*

Æ e såå glad i mamma!". :fnise::hjerte:

Den ungen der er jammen søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...