Yesterday Skrevet 22. mars 2014 #921 Del Skrevet 22. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. mars 2014 #922 Del Skrevet 22. mars 2014 Så spennende! Riene mine var aldri helt etter boken. Heldigvis stolte jeg på magefølelsen, for en time etter at vi kom på sykehuset var hun ute. Mine rier var lange, men det kunne gå så mye som 10 minutter imellom. Jeg har visst det som defineres som dårlige rier, men de funker. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. mars 2014 #923 Del Skrevet 22. mars 2014 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #924 Del Skrevet 22. mars 2014 Nå er det i hvert fall definitivt ikke bare murringer eller menssmerter, nå er det vondt på ordentlig. Med potensiale for å bli ekstremt mye vondere, selvsagt. Men fortsatt veldig korte, rundt 40 sekunder tenker jeg. Og sånn, hvert femte-sjette-sjuende minutt ca. De ble mildere i dusjen, men kom like ofte og kjentes absolutt. Orker ikke begynne å styre med telling og sånn, da blir jeg bare gæren. Er forsiktig optimist, men også åpen for at det kan være lurerier nå og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 22. mars 2014 #925 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Wohooo Så spennende! Håper du havner på føden iløpet av dagen lykke til kjære! Endret 22. mars 2014 av roseduft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 22. mars 2014 #926 Del Skrevet 22. mars 2014 Så spennende!! Håper at når jeg kommer tilbake fra jobb er det oppdatering om føding altså høres jo ut som om det er noe ordentlig som skjer nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 22. mars 2014 #927 Del Skrevet 22. mars 2014 Oj, spennende! Vondt sånn at man må lene seg høres jo lovende ut, da. Mine rier var kortere og litt sjeldnere enn det i starten, men det tok seg opp. Håper du ikke blir lurt denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2014 #928 Del Skrevet 22. mars 2014 Oi, heia heia! Håper du får den fødselen du har ønska deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. mars 2014 #929 Del Skrevet 22. mars 2014 Heia heia, nå høres det ut som det blir baby snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. mars 2014 #930 Del Skrevet 22. mars 2014 Iiiih, spennende Håper det tar seg opp og at du får den fødselsopplevelsen du har ønsket deg. Lørdag er en finfin dag for føding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 22. mars 2014 #931 Del Skrevet 22. mars 2014 Ojojoj.....vel, noe er ihvertfall på gang her Jeg fikk forøvrig og sexmas selv fra min mor....."det inneholder stoffer blablabla"....Jah, ok. Håper du ligger i overkommelig fødevondter, men bare sånne "stearinlys og yoga" vondter i en superbehagelig fødeseng NUH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2014 #932 Del Skrevet 22. mars 2014 Haha, yogavondter faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 22. mars 2014 #933 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) aa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. mars 2014 #934 Del Skrevet 22. mars 2014 Åååå lykke til!!!! Du er så heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #935 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Så, rieappen sier 50-60 sekunders tak, med 4-5 minutters mellomrom. Ikke supervondt, men vondt nok til at jeg automtisk må stoppe litt opp og puste litt ekstra. Sånn har det vært noen timer nå uten endring, så fort kommer det nok ikke til å gå i hvert fall. Men nå hr jeg hatt tak siden hlv sju i morges uten puse så noe BØR skje Om ikke annet enn at jeg modnes bra til igangsetting på mandag. Endret 22. mars 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. mars 2014 #936 Del Skrevet 22. mars 2014 Tror nok du er i gang jeg. Høres dånn ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. mars 2014 #937 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Høres absolutt som du er i gang nå ja Riene startet sånn hos meg, og økte gradvis, og om det har stått på siden halv sju så nekter jeg å tro at det skal gi seg nå. Nå blir du snart mamma til to skjønne gutter, tenk det a! Nesten så jeg får lyst til å føde igjen når jeg leser om andre som er i gang Om jeg bare kunne skippet ruginga, er ikke helt klar for det enda, men fødsel derimot... Endret 22. mars 2014 av Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. mars 2014 #938 Del Skrevet 22. mars 2014 Dette hørtes absolutt ut som du er i gang ja!! Spennende! Håper Mazzi har startet fødeskred nå, så vi føder som perler på snor her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #939 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Det er jo ting som tyder på at det skal fødes etterhvert, men jeg klarer ikke helt å skjønne det Her går livet som normalt akkurat nå, i hvert fall. Har vært en bitteliten tur på lekeplassen med mini, men måtte bare gi opp og gå hjem. Mannen og mini ble igjen, så han har fått kjørt seg litt. Nå sitter vi i sofaen og spiser brødskive og ser barne-tv, og etterpå skal vi på butikken og kjøpe "løvesgodt" (krutonger, f.eks? ). <3 Endret 22. mars 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 22. mars 2014 #940 Del Skrevet 22. mars 2014 Dette er superspennende å følge med på! Hvordan går det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå