kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #641 Del Skrevet 17. mars 2014 Husk å heve beina etterpå, nå da. Definitivt! Nesten så jeg føler for å be mannen holde meg oppned etter beina. Noe jobber nok kroppen med, spørsmålet er bare hvor god tid kroppen har tenkt å bruke på forberedelsene! Tydeligvis en halv evighet! Får bare håpe gode forberedelser betyr enklere fødsel! Jeg tenkte jeg skulle se Fødeavdelingen på FEM nå straks, i håp om å få skikkelig fødselsangst. Hvis jeg absolutt ikke vil føde, er det vel typisk om kroppen setter i gang, er det ikke? Omvendt psykologi-ish... Jeg blir ikke skremt av sånt, jeg bare gleder meg enda mer! Men for all del ... jeg skal kanskje aldri være så her uattraktiv, tjukk, lei og sur igjen i mitt liv, så i dag skal det omfavnes! Er jo en opplevelse det og,mener jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #642 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Men hjælp, jeg får litt hetta av å google noe som har med overtid å gjøre. Er jo bare skriverier om døde babyer og andre fæle greier. Det skal jeg altså ikke gjøre mer. Endret 17. mars 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #643 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg trodde det skulle være skrekkhistorier, men det var jo bare drømmefødsler! Kos deg med en uattraktiv og tjukk surmuledag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #644 Del Skrevet 17. mars 2014 Men hjælp, jeg får litt hetta av å google noe som har med overtid å gjøre. Er jo bare skriverier om døde babyer og andre fæle greier. Det skal jeg altså ikke gjøre mer. Er du gal, sånt gjør man ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #645 Del Skrevet 17. mars 2014 Kos deg med en uattraktiv og tjukk surmuledag! Du får det til å høres så koselig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2014 #646 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg trodde det skulle være skrekkhistorier, men det var jo bare drømmefødsler! Jeg tenkte at kanskje litt fødsler på tv skulle inspirere lillesøster til å komme seg ut også, men rakk ikke å se barna faktisk komme ut før jeg måtte dra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #647 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg tenkte at kanskje litt fødsler på tv skulle inspirere lillesøster til å komme seg ut også, men rakk ikke å se barna faktisk komme ut før jeg måtte dra Det virket nok mot sin hensikt, nå tror nok babylille at det er sånn det skal være, at de skal holde seg der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #648 Del Skrevet 17. mars 2014 Det tror de jo tydeligvis allerede, så intet nytt med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #649 Del Skrevet 17. mars 2014 Det tror de jo tydeligvis allerede, så intet nytt med det... Det var sånn det var, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 17. mars 2014 #650 Del Skrevet 17. mars 2014 Heg tør ikke google noe som har med overtid å gjøre. Ikke fødsel heller. Vet jo at jeg bare får servert skrekkhistoriene, og det trenger jeg ikke nå kjenner jeg. Men ja, marsbabyene tror visst at det fortsatt er februar og at de ikke skal komme før om en måned. Dumme babyene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #651 Del Skrevet 17. mars 2014 Heg tør ikke google noe som har med overtid å gjøre. Ikke fødsel heller. Vet jo at jeg bare får servert skrekkhistoriene, og det trenger jeg ikke nå kjenner jeg. Men ja, marsbabyene tror visst at det fortsatt er februar og at de ikke skal komme før om en måned. Dumme babyene Nei, lar det være jeg og, kjenner jeg. Skjønner ikke hvorfor det er en sånn kollektiv fødeboikott på gang blant babyene våre. Selv ikke fullmånen gjorde jo susen. *** Hehe. Mamma er forkjøla og sitter i sofaen her og småsnufser. Jeg holder på å bli gal, og kjenner det koker inni meg av sinne. For en jævlig lyd! Klarer heldigvis å ikke si noe til henne. Vet jo at jeg bare blir forbanna av det fordi jeg er småsur og drittlei i utgangspunktet. Sjarmis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #652 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvordan er det ellers å ha henne så tett på om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. mars 2014 #653 Del Skrevet 17. mars 2014 Snufsing er jo jævlig irriterende da, men sikkert like greit å holde kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #654 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvordan er det ellers å ha henne så tett på om dagen? Det er i grunn litt anstrengende. Men det visste jeg det ville bli, vi har lett for å gå hverandre bittelitt på nervene, alltid hatt. Men for all del, det er jo hyggelig og. Og blir sikkert bedre når hun er frisk og jeg har født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #655 Del Skrevet 17. mars 2014 Snufsing er jo jævlig irriterende da, men sikkert like greit å holde kjeft Ja, nå er hun tett i nesa så hun puster som et uvær, snufser og nyser i ett sett. Jeg klikkeer! Når L har sovna må jeg ta med meg mannen ut på en kjøretur, tror jeg, for å slippe unna lydene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #656 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvordan skal du få lagt deg med beina oppover i bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. mars 2014 #657 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Sender masse fødetanker! Endret 17. mars 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 17. mars 2014 #658 Del Skrevet 17. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #659 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvordan skal du få lagt deg med beina oppover i bilen da? I bilen spiste jeg en sjokoladebolle fra Shell og blåste ut all irritasjon og frustrasjon til mannen. Sender masse fødetanker! Tusen takk, det trengs. *** Dersom noen av dere andre preggiser her inne er i nærheten av så lei og sliten og utålmodig som meg, da synes jeg faktisk oppriktig synd på dere. Nå er jeg så lei at det snart ikke er komisk lengre engang. Jeg er vanligvis veldig stabil i humøret, men nå er jeg bare sur og grinete for alt, og alt og alle irriterer meg. Kan jeg få denne babyen UT!!!! og meg tilbake, takk!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. mars 2014 #660 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg lover at han kommer ut til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå