Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det er trygt å anta at ludospilling kan hjelpe nå altså.

Mannen skal i ilden, ja! Later som om dusjen er for ham. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

:ler: morsomme dere er!

Ikke føl noe press kisskissbangbang, men vi får krysse fingrene for at det ubehagelige du kjenner på er noen forsiktige påbegynnende rier :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Ooog alle vondter borte - selvfølgelig. Jeg blir gal!

Skal du til legen imorgen?

Kanskje du kan strippes da? (Ikke at jeg vet heeelt hva det innebærer) :ler:

Eller modne deg?

Skjer stort lite her også, hun tryyykker og strekker seg så sykt at jeg er sikker på hodet skal komme ut :ler: men det er da lite sannsynlig.. Er sååå spent på hvordan hele fødselen vil starte da, og hvordan rier faktisk kjennes ut....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen føding, og ingen tegn til det heller. Nå skal jeg ikke la meg gire opp og tro det er fødsel på gang før hodet står i åpninga. :fnise:

Nå er jeg frustert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg føler med deg. Venting er noe dritt. Skal du ringe og spørre om kontroll i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte å ringe og høre hva jeg skal gjøre. Er vel føden en har trivselskontroll hos, eller er det kvinneklinikken? :klo:

Tror jeg ringer føden, så får de heller bare henvise meg videre om det ikke er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt forskjellig praksis fra sted til sted. I Trondheim fikk jeg beskjed om å ringe føden selv, mens her må jeg få legen til å henvise meg til en eventuell overtidskontroll.

Uansett kan de vel fortelle deg hvor du evt skal ringe hvis du prøver :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det helsesøster som skulle bestillekontroll til meg på sykehuset. Hun ringte meg samme dagen det ville vært naturlog å ta den kontrollen, men da hadde jeg allerede født. Det var seks dager over termin hun ringte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte og fikk time onsdag klokka 9.

Er i det minste greit å ha noe å forholde seg til dersom det ikke skulle skje av seg sjøl ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du føder før. Tipper tirsdag jeg. :)

Håper det. :)

Har ubehagelige kynnere igjen i dag, så det er jo tydelig at kroppen holder på med noe. Får vel bare prøve å være tålmodig og gi den den tiden den trenger, selv om jeg er så utålmodig og lei at jeg holder på å klikke. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten havna det en feberpjusk guttebass i senga vår i natt, så ludospilling utgikk. Har det til gode til i kveld, og satser på at det gjør susen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten havna det en feberpjusk guttebass i senga vår i natt, så ludospilling utgikk. Har det til gode til i kveld, og satser på at det gjør susen. :nigo:

Husk å heve beina etterpå, nå da. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jobber nok kroppen med, spørsmålet er bare hvor god tid kroppen har tenkt å bruke på forberedelsene! Tydeligvis en halv evighet! ;) Får bare håpe gode forberedelser betyr enklere fødsel! :jepp:

Jeg tenkte jeg skulle se Fødeavdelingen på FEM nå straks, i håp om å få skikkelig fødselsangst. Hvis jeg absolutt ikke vil føde, er det vel typisk om kroppen setter i gang, er det ikke? :rolleyes: Omvendt psykologi-ish... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...