Sushi Skrevet 14. november 2014 #2681 Del Skrevet 14. november 2014 han hadde ei periode han mente det var passende å være våken et par timer i løpet av natta, men det er visst over. Enda godt, jeg er ikke laga for oppstykka søvn! TAKK! ...og håper du ikke blir syk. Men var det ikke det du hadde litt lyst å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2682 Del Skrevet 14. november 2014 TAKK! ...og håper du ikke blir syk. Men var det ikke det du hadde litt lyst å bli? Vi bare fortsatte å ikke snakke eller dulle med ham, ha lyset avslått, og late som om vi sov. Eeventuelt bysse eller puppe om han sutra eller gråt. Trodde jeg skulle klikke, men så gikk det bare plutselig over. Håper det samme skjer hos dere supersnart! Ville jeg bli sjuk? Skriver så mye dritt i ørska, klarer ikke huske alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 14. november 2014 #2683 Del Skrevet 14. november 2014 Hehe, her kunne jeg dulla til jeg ble blå, funker ikke på HYLING. Bah. Men håper det går over, ja. Du ville bli syk så mannen kunne ta J og du kunne slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2684 Del Skrevet 14. november 2014 Er det forresten moralsk betenkelig å fore minstegutten med Barbie og dukkehus og Hello Kitty og prinsesser i håp om at diverse religionsfanatikere mot formodning har rett om arv vs. miljø sånn at jeg kan få en svigersønn? Ja? Ganske? Jaok. Men altså. TO SVIGERDØTRE!? Det finnes jo så mange gale (har jeg lest her inne)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 14. november 2014 #2685 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Shit, snuppa leker en del med biler, tror du jeg også får to svigerdøtre? Endret 14. november 2014 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2686 Del Skrevet 14. november 2014 Shit, snuppa leker en del med biler, tror du jeg også får to svigerdøtre? TA DE VEKK!! Inn med tiara og tutuskjørt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 14. november 2014 #2687 Del Skrevet 14. november 2014 Drar ut og handler skjørt med Hello Kitty sporenstreks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. november 2014 #2688 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg var såå tidlig ute med julegavene i fjor, og tenkte at nå, nå er jeg endelig voksen og kommer til å ha dette på stell fra nå av Men nei! Jeg har kjøpt til de fleste ungene vi skal gi til (SÅ mange!), men ellers er jeg blank, gitt ... Ja, helt sikkert hørt det i barnehagen. Han er bare i en sånn utrolig herlig alder nå hvor han tester og leker masse med språk og ord og sånn. Jeg synes dte er så gøy! Heldigvis var det så sinnssykt med kø at jeg ikke gidda. Men jeg har og sett frem til det der, jeg elsker frozen yoghurt! Søte O! Som sagt over, det er så gøy når de plukker opp ting her og der og tester ut hva det betyr for dem. Jeg måtte følge med J, så jeg fikk ikke med meg hele filmen. Men den var veldig koselig, gleder meg til å se hele! Dette var Jul i Flåklypa da, den som kom ut i fjor. Veldig fin! Men enig, den originale Flåklypa er helårsfilm for meg og! Aha, da så! Den har jeg ikke sett, men den MÅ vi få sett i desember ihvertfall. Vi har tradisjon for å se Julekongen på dvd. Likte den så godt da den gikk på tv, så i år blir tredje året vi ser én episode hver dag. A digga den da hun var halvannet, tro det den som kan. ---- Evt. så kan det jo være at A er så jentete at hun faktisk liker jenter også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 14. november 2014 #2689 Del Skrevet 14. november 2014 Det du ikke har tenkt på er at det er mye enklere å få barnebarn hvis du får svigerdøtre enn hvis du får svigersønner. Og barnebarn, det er gratis babyer det! Ingen graviditet, ingen fødsel og ingen nattevåk, bare baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. november 2014 #2690 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Er det forresten moralsk betenkelig å fore minstegutten med Barbie og dukkehus og Hello Kitty og prinsesser i håp om at diverse religionsfanatikere mot formodning har rett om arv vs. miljø sånn at jeg kan få en svigersønn? Ja? Ganske? Jaok. Men altså. TO SVIGERDØTRE!? Det finnes jo så mange gale (har jeg lest her inne)! Hahaha, det var i grunn ganske lurt! Kanskje miljø kan påvirke genene (har hørt det er noe med genene til homofile som gjør at de liker menn, men vet ikke om det har blitt en vitenskapelig "sannhet") slik at de endrer seg Men ja, jeg skjønner deg med å ikke ha lyst på svigerdøtre. Er ikke så gira jeg heller. Mest av alt fordi jeg ikke vil at ei svigerdatter skal "stjele" sønnen min. Altså, i den forstand at de bare er på besøk hos hennes familie, men aldri hos oss. Min største skrekk! Så jeg tenker allerede over hvor fantastisk svigermor jeg må være. ALDRI si svigerdatter i mot, være ydmyk og supertakknemlig HVER gang jeg får passa barnebarna, gjøre som hun sier når det kommer til alt i forhold til barna, alltid være på tilbudssiden, alltid være på hennes side hvis O og svigerdatter krangler, lage gode middager og kaker osv. osv. Ja også må jeg skryte av hvor flott mamma hun er og hvor god hun er mot O slik at det ikke finnes noen som helst tvil om at jeg er drømme-svigermor! Edit: Men jeg må ikke være FOR på tilbudssiden heller må vite! For da invaderer jeg vel livet deres og prøver å blande meg for mye. Så det handler om å finne en balansegang, hvor det i gurnn bare er snakk om få millimetre begge veier før man krysser grensen. I alle fall hvis man skal stole på alle trådene her inne på KG Endret 14. november 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2691 Del Skrevet 14. november 2014 Drar ut og handler skjørt med Hello Kitty sporenstreks! Synes det er en skam at du ikke har skuffa full av de allerede, egentlig! Aha, da så! Den har jeg ikke sett, men den MÅ vi få sett i desember ihvertfall. Vi har tradisjon for å se Julekongen på dvd. Likte den så godt da den gikk på tv, så i år blir tredje året vi ser én episode hver dag. A digga den da hun var halvannet, tro det den som kan. ---- Evt. så kan det jo være at A er så jentete at hun faktisk liker jenter også? L var virkelig ikke interessert i julekongen. Men tipper det hadde slått bedre an nå. Det er koselig altså? Det du ikke har tenkt på er at det er mye enklere å få barnebarn hvis du får svigerdøtre enn hvis du får svigersønner. Og barnebarn, det er gratis babyer det! Ingen graviditet, ingen fødsel og ingen nattevåk, bare baby. Jo, men detter jo tjue år frem i tid, tror du ikke vi kan lage babyer i en livmor i steikovnen innen da? Men ja, barnebarn skal jeg ha! Gleder meg til det allerede! Hahaha, det var i grunn ganske lurt! Kanskje miljø kan påvirke genene (har hørt det er noe med genene til homofile som gjør at de liker menn, men vet ikke om det har blitt en vitenskapelig "sannhet") slik at de endrer seg Men ja, jeg skjønner deg med å ikke ha lyst på svigerdøtre. Er ikke så gira jeg heller. Mest av alt fordi jeg ikke vil at ei svigerdatter skal "stjele" sønnen min. Altså, i den forstand at de bare er på besøk hos hennes familie, men aldri hos oss. Min største skrekk! Så jeg tenker allerede over hvor fantastisk svigermor jeg må være. ALDRI si svigerdatter i mot, være ydmyk og supertakknemlig HVER gang jeg får passa barnebarna, gjøre som hun sier når det kommer til alt i forhold til barna, alltid være på tilbudssiden, alltid være på hennes side hvis O og svigerdatter krangler, lage gode middager og kaker osv. osv. Ja også må jeg skryte av hvor flott mamma hun er og hvor god hun er mot O slik at det ikke finnes noen som helst tvil om at jeg er drømme-svigermor! Edit: Men jeg må ikke være FOR på tilbudssiden heller må vite! For da invaderer jeg vel livet deres og prøver å blande meg for mye. Så det handler om å finne en balansegang, hvor det i gurnn bare er snakk om få millimetre begge veier før man krysser grensen. I alle fall hvis man skal stole på alle trådene her inne på KG Jeg tenker også sånn! Herregud, jeg har blitt så skremt av alle disse gale damene på KG. Farmødre som ikke får se ungene etter fødsel, som ikke får passe ungene, som ikke får være sammen med ungene og feire jul fordi svigerdatteren vil hjem til mor hvert år ... jeg bare ber om at mine gutter ikke blir sånne dørmatter som finner seg i sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 14. november 2014 #2692 Del Skrevet 14. november 2014 Så jeg tenker allerede over hvor fantastisk svigermor jeg må være. ALDRI si svigerdatter i mot, være ydmyk og supertakknemlig HVER gang jeg får passa barnebarna, gjøre som hun sier når det kommer til alt i forhold til barna, alltid være på tilbudssiden, alltid være på hennes side hvis O og svigerdatter krangler, lage gode middager og kaker osv. osv. Ja også må jeg skryte av hvor flott mamma hun er og hvor god hun er mot O slik at det ikke finnes noen som helst tvil om at jeg er drømme-svigermor! Edit: Men jeg må ikke være FOR på tilbudssiden heller må vite! For da invaderer jeg vel livet deres og prøver å blande meg for mye. Så det handler om å finne en balansegang, hvor det i gurnn bare er snakk om få millimetre begge veier før man krysser grensen. I alle fall hvis man skal stole på alle trådene her inne på KG Akkurat sånn ER min svigermor! Hun har også to sønner, så hun må ha lest på KG og fått skrekken hun også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 14. november 2014 #2693 Del Skrevet 14. november 2014 Må bare skyte inn at enkelte svigermødre er klin bonkers også, da! Følte meg litt truffet her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. november 2014 #2694 Del Skrevet 14. november 2014 Synes det er en skam at du ikke har skuffa full av de allerede, egentlig! L var virkelig ikke interessert i julekongen. Men tipper det hadde slått bedre an nå. Det er koselig altså? Jo, men detter jo tjue år frem i tid, tror du ikke vi kan lage babyer i en livmor i steikovnen innen da? Men ja, barnebarn skal jeg ha! Gleder meg til det allerede! Jeg tenker også sånn! Herregud, jeg har blitt så skremt av alle disse gale damene på KG. Farmødre som ikke får se ungene etter fødsel, som ikke får passe ungene, som ikke får være sammen med ungene og feire jul fordi svigerdatteren vil hjem til mor hvert år ... jeg bare ber om at mine gutter ikke blir sånne dørmatter som finner seg i sånne ting Ja ikke sant! R (og din kar virker det som?) er tydeligvis skikkelige unntak som faktisk ønsker å ha god kontant med sin mor, og som ønsker at barnebarna skal ha et godt forhold til farmor, men tydeligvis ikke alle. Skal man tro alle her på KG så er 90 % av alle svigermødre skikkelige svigermonstre! Vi treffer ikke svigermor ofte nok for tiden, men det har mye med at hun selv er så deprimert for tiden etter tapet av mannen sin at hun trekker seg veldig unna og i tillegg blir så amper for ingenting at vi føler vi går på nåler når vi er der. Men generelt sett så har vi prøvd å være hos henne en gang i uken, og hos min mor en gang i uken. Stakkars svigermødre som nærmest kan se at barnebarna har vokst mellom hver gang de ser dem. Forutsatt at de bor i samme by da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. november 2014 #2695 Del Skrevet 14. november 2014 Fikk plutselig et helt lass av nye bekymringer her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. november 2014 #2696 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Akkurat sånn ER min svigermor! Hun har også to sønner, så hun må ha lest på KG og fått skrekken hun også. Haha, kanskje det ja! Må bare skyte inn at enkelte svigermødre er klin bonkers også, da! Følte meg litt truffet her... Jo det er klart! Det finnes jo folk som er sprengt i hodet, både når det kommer til svigermødre og svigerdøtre, men skal man tro alt på KG så er jo majoriteten av svigermødre slik. Min svigermor er ikke alltid helt enkel hun heller, men det er likevel langt fra sånn at jeg ville framstilt henne slik mange gjør her på KG. Endret 14. november 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. november 2014 #2697 Del Skrevet 14. november 2014 Fikk plutselig et helt lass av nye bekymringer her nå Å få barn er i grunn en eneste stor bekymring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. november 2014 #2698 Del Skrevet 14. november 2014 Å få barn er i grunn en eneste stor bekymring! No shit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. november 2014 Forfatter #2699 Del Skrevet 14. november 2014 Akkurat sånn ER min svigermor! Hun har også to sønner, så hun må ha lest på KG og fått skrekken hun også. Min er ikke langt fra det hun heller. Hun har et ræva forhold til sin svigermor, og har i følge mannen vært redd for at svigerdøtrene hennes skal synes hun er så fæl som hun synes sin svigermor er, så hun overkompanserer veldig Må bare skyte inn at enkelte svigermødre er klin bonkers også, da! Følte meg litt truffet her... Jo, absolutt, det går begge veier! Men jeg tenker også at svigerdatter-svigermorforhold er nå én ting, men det trenger ikke blandes med og sette begrensninger for bestemor-barnebarn-forholdene. Det går an å holde de adskilt, og la ungene være mye med svigers selv om en ikke orker de sjøl. Ja ikke sant! R (og din kar virker det som?) er tydeligvis skikkelige unntak som faktisk ønsker å ha god kontant med sin mor, og som ønsker at barnebarna skal ha et godt forhold til farmor, men tydeligvis ikke alle. Skal man tro alle her på KG så er 90 % av alle svigermødre skikkelige svigermonstre! Vi treffer ikke svigermor ofte nok for tiden, men det har mye med at hun selv er så deprimert for tiden etter tapet av mannen sin at hun trekker seg veldig unna og i tillegg blir så amper for ingenting at vi føler vi går på nåler når vi er der. Men generelt sett så har vi prøvd å være hos henne en gang i uken, og hos min mor en gang i uken. Stakkars svigermødre som nærmest kan se at barnebarna har vokst mellom hver gang de ser dem. Forutsatt at de bor i samme by da. Vi treffer jo min svigermor mest, opptil to-tre ganger i uka. Og hun passer ungene (etter eget ønske) titt og ofte, og hun og L har et veldig nært og godt forhold. Jeg håper jeg får en sånn svigerdatter som det jeg er (er det lov å si? )! Hun er irriterende på sitt vis, men egentlig er vi veldig heldige med hverandre og liker hverandre veldig godt Fikk plutselig et helt lass av nye bekymringer her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. november 2014 #2700 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg liker min svigermor jeg Kjenner faktisk på at det er skikkelig kjipt å ha alle tre besteforeldreparene så langt unna(jeg er skilsmissebarn). Håper at M får like god kontakt med alle besteforeldrene som mannen har hatt. Men det ER langt til alle sammen. Mamma er i Oslo, pappa er 14 mil unna, foreldrene til mrdior er 15 mil + fergetur unna... Blæh. På den annen side er det sjukt deilig å ha de så langt unna i "hverdagen",. Blir nok noe annet når M kommer til. jeg sjabber verre enn noen andre, undsil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå