Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

J har vært en skikkelig treigfis sammenligna med storebroren, men i dag knakk han endelig ålekoden :hjerte:

Forhåpentlig blir det litt greiere for minien å være tålmodig nå!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. hvordan kan sko i størrelse 29 være for små til L?

Bestilte Viking toasty på nett, trodde jeg safet med størrelse, men jeg tror ikke de passer. Eller, han har en halv cm eller noe å gå på når han står på sålen, med tykke sokker på. Det er vel litt lite? Eller?

Jeg synes sko er SÅ VANSKELIG, så jeg var SÅ glad for at jeg hadde funnet et par som virka bra! :ler:

Jeg går meg bort i skojungelen!

Hvilke sko har dere med storesøsken til ungene nå mot høsten og vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han har såpass lite kan det hende han vokser ut av de før vinteren er ferdig? Har du prøvd å måle foten hans? De fleste sko skal da ha en str tabell. Men han er 3.5 år? De kan ha store føtter de å. Spesielt om de er lang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kanskje litt i minste laget ut tror jeg, men har ingen erfaring med barnesko. Ville hatt god plass til ullsokker/lester, i tillegg til at han sikkert vil vokse noe gjennom vinteren. Samtidig bør ikke skoen være for stor heller mtp støtte og komfort. Er vel noen der som selger Viking slik at dere får prøvd i forhold til str og se om neste blir for stor igjen? Kjedelig å sende frem og tilbake da, men sikkert en del å spare på nettkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være 1,5 cm å gå på. Hvilken størrelse bruker han nå? Åh, håper ikke det blir samme greia med O da. Har også bestilt i 29. Men prøvde 28 i butikken (annen modell, men Viking) og der var det vel litt under en cm, så satser på at 29 passer.

Du får returnere og få i str 30. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, så store bein guttene deres har! :fnise: A har heldigvis stabilisert seg nå, og har brukt samme størrelse i 2 sesonger! Sjokk! :ler:

Vi skal nok gå for Leaf sine til A og muligens Superfit Husky til M (fordi hun må ha 22, lille flisa :lol: ). Vi hadde Leaf til A i fjor også, og var mer fornøyde med dem enn med Viking faktisk. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må nok returnere,men de har de ikk inne i strl 30 så må vel bare få igjen pengene og handle en annen plass. Det kjedelige med nettshopping. Jeg har det nemlig med å ikke gidde å returnere, har kasta bort myyye penger på den måten. :sjenert:

Lurer på å gå for de Leaf-skoene til høst og tørre vinterdager, og Kavat vinterstøvler ellers. Kanskje ...

Gah, jeg kunne tenkt meg at denne minien min var litt mer glad i mat. Det tar en evighet å få i ham annet enn et par utvalgte ting, og det er så kjeedelig å sitte så lenge og lure i ham mat :fnise:

L mmmmmmm-et og gapte etter absolutt alt, det var veldig enkelt og greit! :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måler beina til L til nesten 18 cm (17.5/6/7). Toasty-skoene er i følge skjema på nett 19.2 cm. Jeg lurer på å bare ta sjansen på at de holder, jeg? Skal jo kjøpe et par slike også, så om de blir litt knappe etterhvert så gjør jo egentlig ikke det noe?

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han bruker Viking skoene på høst og mildere tørre vinterdager så funker det sikkert med str 29 å en Ullvang sokk i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink J er som åler seg! Lillemann er ikke i nærheten, han bare forsvinner bakover hver gang han heiser seg opp på armene :fnise: Gleder meg til han kan sitte, da tror jeg kanskje tålmodigheten blir litt bedre. Åling hjelper forhåpentligvis også på, da får han endelig tak i lekene han kaster veggimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måler beina til L til nesten 18 cm (17.5/6/7). Toasty-skoene er i følge skjema på nett 19.2 cm. Jeg lurer på å bare ta sjansen på at de holder, jeg? Skal jo kjøpe et par slike også, så om de blir litt knappe etterhvert så gjør jo egentlig ikke det noe?

Tjaa, kommer jo an på om han har vokseperiode eller ikke, men kan godt hende at det holder. Hvis ikke så er det jo salg i januar, så da kan du kjøpe et par sko uten at det vil koste så mye. :)

Jeg kjøpte str. 25 til O i fjor høst, men i januar måtte vi over til 26, så selv om det var 1,5 cm klarning så måtte vi bytte. Håper å slippe det i år, da.

De støvlene der så jo greie ut. :) Vi har Dockboots til O, så bare å ha lester i når det er slaps ute. Funker supert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beholder de og håper de holder. :)

Hehe. Jeg slutta å amme L da han var seks måneder, da mistet han interessen helt. Blir ikke det samme ned J, ser jeg. :P

Putta ham i meitaien for å sove etter grøten, men ikke amma siden vi stod opp klokka sju. Det var tydeligvis ekstremt fornærmende å få måltid uten pupp samtidig, for da han satt i meitaien satt han bare der og ropte, klorte meg, gnagde på meg og prøvde desperat å finne puppen mens han kjempa mot søvna med alt han hadde :ler: Null sjans for at han skulle sove uten den puppen!

Og jeg som tenkte å spare litt på puppene og fylle magen hans før babysang, den er nemlig på et litt ugunstig tidspunkt for oss, akkurat når det nærmer seg mat og dupp igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...