Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Tror de plukker opp litt fra oss når vi går gravide med nummer to, for plutselig hadde hun vondt i ryggen, var trøtt og sliten osv. Ikke minst stilte hun seg over doen og "hosta". :fnise: Nå om dagen skal hun "bare slappe av litt" hvis hun ikke vil gjøre det vi ber henne om. Og DET har hun fra faren!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har baka kake til kaffebesøk, og L gleder seg skikkelig til å smake. Så spurte han om han fikk saft til kaka. Jeg svarte at nei,han kan heller få litt melk. Og ungen løp rundt i stua og bare "Hurra pappa, æ får mælk, mælk te kaka,pappa æ får MÆLK!".

Jeg bare "Herregud.. Sku ønsk nånn såg det her. Supermom!", og mannenn bare "Eller nazimamma ...". :fnise:

Nå, eplekake! :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, eplekake med melk? Det er jo SÅ GODT! Skjønner L godt jeg :ler:

Når jeg tenker meg om, er jo melk best til nesten all bakst. Gjærbakst, sjokoladekake, nybakt brød...

Nå ble jeg sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Send over litt kake, da!

Sendte restene med svigers, så du får høre med de! :nigo:

Små barn store gleder vet du. Må jo bare være et pluss med en unge som blir så glad bare før et melkeglass.

Ja, men nå er det jo ikke sånn det alltid høres ut, foråsidetsånn :ler:

:ler: Herlig!

:ler:

Åh, eplekake med melk? Det er jo SÅ GODT! Skjønner L godt jeg :ler:

Når jeg tenker meg om, er jo melk best til nesten all bakst. Gjærbakst, sjokoladekake, nybakt brød...

Nå ble jeg sulten.

Ah, enig! Ingenting kan slå et svært glass melk sammen med mamma si sjokoladekake!

Spis kake, det er helg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke vi til Teriyaki og spise det hun påstår er verdens beste gulrotkake? :biggrin:

Snakker om å gi meg prestasjonsangst :hakeslepp: Men ja, den oppskrifta der ER verdens beste! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om å gi meg prestasjonsangst :hakeslepp: Men ja, den oppskrifta der ER verdens beste! :fnise:

:ler: Det er den ROOM-kaka? Eller? Har i hvert fall hørt at den er verdens beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp!!! :)

Har tenkt på å lage den mange ganger, men er litt for lat. Dessuten hadde jeg nok spist opp hele, jeg elsker gulrotkake. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...