kisskissbangbang Skrevet 22. november 2014 Forfatter #2761 Del Skrevet 22. november 2014 Dessuten prøver jeg å rydde skikkelig og vaske her, en litt ordentlig julevask, men innen jeg er ferdig med ett rom må jo faen meg det forrige rommet ryddes på nytt igjen fordi jeg bor med tre unger som ikke kan å rydde (ok, litt urettferdig, L er relativt flink ....). Føler jeg gjør husarbeid hele tiden, men at det ikke gjør annet enn å holde det relativt levelig her. Bli gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 22. november 2014 #2762 Del Skrevet 22. november 2014 Det skjønner jeg godt. Spark mannen i rompa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. november 2014 #2763 Del Skrevet 22. november 2014 Hørtes i overkant kjent ut, og det er så sinnssyyykt irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. november 2014 #2764 Del Skrevet 22. november 2014 Dessuten prøver jeg å rydde skikkelig og vaske her, en litt ordentlig julevask, men innen jeg er ferdig med ett rom må jo faen meg det forrige rommet ryddes på nytt igjen fordi jeg bor med tre unger som ikke kan å rydde (ok, litt urettferdig, L er relativt flink ....). Føler jeg gjør husarbeid hele tiden, men at det ikke gjør annet enn å holde det relativt levelig her. Bli gal. I know the feeling! Føler jeg "rydder for å få huset hyggelig til helga" hver eneste uke, og det til tross for at jeg tar litt hver dag for å unngå at det blir jævlig her. Jeg må ha mistet det mammagenet som både mamma og svigermor har, for hos dem er det alltid strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2014 #2765 Del Skrevet 22. november 2014 Damdidamdideiiiii.... Vurdert vaskehjelp..? Verd hver krone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. november 2014 #2766 Del Skrevet 22. november 2014 Hvis du får tak i en flink vaskehjelp som vet hvordan det gjøres, så er det til stor hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. november 2014 #2767 Del Skrevet 22. november 2014 Åååh, i dag er jeg så forbanna sur og lei og føler meg så kvaalt her hjemme! Jeg vil trene, men den jævla mannen skal på juleølsmaking så jeg må sitte hjemme alene i kveld IGJEN. Åååæh såå suuuur! Jeg tror du koser deg like mye hjemme som ute En vakker dag så bytter dere roller vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. november 2014 Forfatter #2768 Del Skrevet 22. november 2014 Problemet er jo at han der duden min prøver - han gjør virkelig det, men han er bare så jævla ubrukelig når det gjelder å se i hvilken rekkefølge det lønner seg å ta ting. Jeg var så sur til slutt at jeg dro ut en tur, og da jeg kom tilbake hadde han vaska halve stuegulvet. Men rydda den andre halvdelen av gulvet, feks., det hadde han ikke gjort. Han er typen som rydder av alle fatene fra middagsbordet men lar glassene stå, liksom, gjerne i dagesvis. IRRITERENDEE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. november 2014 Forfatter #2769 Del Skrevet 22. november 2014 Og - om det var utydelig, han slutta å vaske etter halvparten av gulvet. Den andre halvdelen er fortsatt uvaska og urydda, han ble jo distrahert av at jeg kom hjem eller noe. Jeg burde jo bare ta det men jeg må bare bli ferdig med å være sur for det først Ja, jeg har definitivt vurdert vaskehjelp! Men den konstante ryddinga må jeg jo uansett drive med ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. november 2014 Forfatter #2770 Del Skrevet 23. november 2014 Dessuten er jeg VELDIG over våken baby på natta. Seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 23. november 2014 #2771 Del Skrevet 23. november 2014 Du må snart få ut noe aggresjon, tror jeg! Begynne med boksing eller noe. Kanskje du må lage liste til mannen? Når man oppfører seg som et barn må man behandles som et barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 23. november 2014 #2772 Del Skrevet 23. november 2014 Vasking krever jo nesten ingenting sammenlignet med rydding, ihvertfall føler jeg at det er ryddingen som krever tid. Og ikke minst irriterende at voksne mennesker ikke evner å rydde ordentlig etter seg. Finnes det ikke en husmor (far?) camp vi kan sende mannfolka våre til? Stemmer også for boksing eller lignende, må jo føles fantastisk å få ut litt aggresjon på en konstruktiv måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. november 2014 Forfatter #2773 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg er blid igjen nå, lover! Jeg er stort sett veldig blid, men så samles visst liksom all irritasjon og sinne inni meg og så tar jeg det ut på et døgn. Heldigvis var L på overnatting hos farmora si, så han gikk glipp av suremamma. I dag kom mamma på besøk Vi skal ha noen fine før-førjulsdager her, gleder meg til det. L og jeg har akkurat laga meiseboller til fuglene, gleder meg til å henge de ut i morra og håper noen biter på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. november 2014 Forfatter #2774 Del Skrevet 24. november 2014 Gleder meg til mannen skal reise til Trondheim på tirsdag, så jeg får både våkennetter og tiiiiidlige morgener helt sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. november 2014 Forfatter #2775 Del Skrevet 24. november 2014 Ja, og sur baby, selvfølgelig Han er tullmus for tida. Veldig fin og søt, og lærer stadig nye ting, men nettene altså ... sov da, baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. november 2014 #2776 Del Skrevet 24. november 2014 Så heldig du er! det er så digg å ha alt slikt for seg selv Menneh.. Trondheim? Jobbintervju? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. november 2014 Forfatter #2777 Del Skrevet 24. november 2014 Neei Kurs. Selv om jeg egentlig har mest lyst til å nekte ham å dra, jeg ser så mørkt på disse dagene uten søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. november 2014 #2778 Del Skrevet 24. november 2014 Det blir sikkert kjempedeilig. Du må huske å på å nyte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. november 2014 Forfatter #2779 Del Skrevet 24. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 24. november 2014 #2780 Del Skrevet 24. november 2014 Trodde også det var jobbintervju! Blæ, føler med deg, hadde blitt rimelig surmamma om mannen hadde reist bort - særlig om det var samtidig som nettene var tullete. Tullenetter er det verste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå