Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Jeg liker min svigermor jeg :nigo: Kjenner faktisk på at det er skikkelig kjipt å ha alle tre besteforeldreparene så langt unna(jeg er skilsmissebarn). Håper at M får like god kontakt med alle besteforeldrene som mannen har hatt. Men det ER langt til alle sammen. Mamma er i Oslo, pappa er 14 mil unna, foreldrene til mrdior er 15 mil + fergetur unna... Blæh. På den annen side er det sjukt deilig å ha de så langt unna i "hverdagen",. Blir nok noe annet når M kommer til.

jeg sjabber verre enn noen andre, undsil.

Synes jeg er mye verre når det kommer til babling altså.

Jeg skjønner at du synes det er kjipt. Her har vi alle tre besteforeldre-par i nærheten. Svigermor er 3 km unna, pappa og stemor er 1 mil unna og mamma og stefar er 2 mil unna. Det er vi veldig takknemlige for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker også svigermor. :jepp: Hun er en av dem som alltid har vært vennen til sønnen sin, før hun har vært mamma. Misforstå meg rett, hun har oppdratt en høflig og fin mann, men hun var også veldig kul å dra på byen med. :ler: Nå som ungene er kommet til verden blir det lite av sånt, men før dem hadde vi vorspiel titt og ofte sammen. :nigo:

Hun er irriterende på sitt vis, men det er alle. Og så er hun en super farmor for ungene. :rodmer:

PS! Julekongen er superkoselig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer julekongen jeg altså, er det virkelig stas for 3-åringer? Og er det skummelt? (For her måtte vi skru av Løvenes konge etter få minutter fordi snuppa hylgrein fra apen holdt Simba ut på den klippen og videre hver gang han var i alene i bildet. :ler: Dine jenter er nok av et annet kaliber og mer vant til å se på filmer og sånt, Belle. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer julekongen jeg altså, er det virkelig stas for 3-åringer? Og er det skummelt? (For her måtte vi skru av Løvenes konge etter få minutter fordi snuppa hylgrein fra apen holdt Simba ut på den klippen og videre hver gang han var i alene i bildet. :ler: Dine jenter er nok av et annet kaliber og mer vant til å se på filmer og sånt, Belle. :sjenert: )

Den har som sagt vært stas for A siden hun var 1,5! :hoho: Men hun er et kaliber for seg selv ja. Tv-slave fra dag 1 omtrent. :fnise: M er ikke sånn, hun har nettopp begynt å interessere seg for hva som er på tv.

Hun har aldri - bortsett fra da hun og mannen prøvde å se Kaptein Sabeltann på kino - syntes at noe er skummelt enn så lenge ihvertfall. Hun ser gjerne på Scooby Doo eller leser om skumle hekser i alveboken rett før leggetid. Og Løvenes Konge er definitivt ikke skummel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men vil du si at Løvenes konge er mer eller mindre skummel enn Julekongen? :fnise:

Kan hende hun bare klikka helt fordi Simba er så SINNSYKT søt som mini-løvebaby da. *vil ha en sånn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men vil du si at Løvenes konge er mer eller mindre skummel enn Julekongen? :fnise:

Kan hende hun bare klikka helt fordi Simba er så SINNSYKT søt som mini-løvebaby da. *vil ha en sånn*

:ler: Vanskelig å si. Det er definitivt ingen aper der, og heller ingen skumle dyr av noe slag (om ikke hest er skummelt?). De som er ''onde'' er heller mer morsomme - også for barna - enn skumle synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ungen sovet i tre timer ... egentlig unødvendig for min del, etter halvanna time driver jeg bare og sjekker ham hvert femte minutt uansett. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mareritt av den første "Løvenes konge"-filmen som kom, og da var jeg 11 år :rodme: Klarte ikke scenen da Scar drepte Mufasa. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mareritt av den første "Løvenes konge"-filmen som kom, og da var jeg 11 år :rodme: Klarte ikke scenen da Scar drepte Mufasa. :rodme:

Vi kom aldri så langt... :fnise:

Tre timer?! :daane: Kan du ikke dele litt på timene med oss andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer!? Wow!! Har du en oppskrift på hvordan man får til det? (På dagtid, altså - om natta har vi jo en soveprins uten like!)

Håper dere får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg luurer på om han brygger å noe, det snørres og han nyser og klør seg litt i øret. Bare håper det ikke er ørebetennelse eller noe. Jeg føler meg ganske elendig sjøl og, med tett og vpbdt hode, vonde bihuler og vond hals. Jeg har vanligvis et kick ass immunforsvar som pleier å ta seg av sånt, så håper det slår til i dag og. Og at J har arva det!

Vi har vært småsjuke hele høsten alle sammen, ikke en dag uten at en av oss har vært snørrete og i ulage. Barnehagebassilusker, ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt i skikkelig blæh-form, så mannen har tatt med begge ungene i bursdagsselskap til en av gutta i barnehagen til L så jeg får slappe av/sove litt. Så jeg ligger her og spiser Goldfish,drikker brus og tenkte å sette på en episode Modern Family :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk,dere! Immunforsvaret mitt kicka dette og, ble ikke verre en bomull i hodet/ører/hals/bihuler denne gangen, helt greit. :)

Skryteinnlegg coming up!

Kom akkurat hjem fra foreldresamtale i barnehagen, som heldigvis gikk bare bra.

Fin gutt, veldig godt språk, god motorikk, snill, rettferdig, morsom (dette ELSKER jeg ved ham, visste ikke at ungene kunne ha så god humor :hjerte: ), og heldigvis ikke så innmari sjefete som jeg trodde han var :ler:

Han er veldig aktiv, som hjemme, og tidvis i overkant høylytt, som hjemme :fnise:

Jeg var som sagt litt nysgjerrig på om han var veldig sjefete i barnehagen og, da han har en tendens til å detaljstyre lek veldig her hjemme. Men ped.leder sa at han er med og kniver om å bestemme, men at han fint kan gi seg, og at han går derfra om det blir for mye, eller leken ikke passer ham lengre.

Hjemme er han også endel sint, blir fort skikkelig sinna på oss om vi sier nei, feks, og selv om det går over like fort som det kom (han er snarsint, ikke langsint, akkurat som sin mor ;) ) var jeg spent på om det var noe han viste i barnehagen og. Det er det ikke, i hvert fall ikke sånn at han knurrer og freser ( :fnise: ) som han kan gjøre hjemme, og hun har aldri hørt noen si at han har vært slem/slått/stengt ute noen fra leken.

Alt i alt en veldig fin samtale om en veldig fin gutt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt er jeg hjemme med verdens sureste baby. Eller, ikke sur hele tiden, han bare tutler rundt på gulvet her og surver for seg sjøl. Jeg blir litt sliten i ørene, egentlig :sjenert:

Han fant det for godt å være våken et par timer i natt igjen, og sov en patetisk førstedupp i dag. Trodde vi var ferdige med det der jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...