Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri hørt om. :hoho: Er heldigvis dreven på Google, så jeg fant et bilde av noe som ligner en støvsuger men som jeg da regner med rengjør med...damp...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var min våte husmordrøm om gikk i oppfyllelse, endelig dyprensing av tepper, stoler, sovesofa, sofa og madrasser. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L er forresten sylta sjuk, og J snørrer også. Ser frem til en herrlig hjemmedag med begge to i morra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L er forresten sylta sjuk, og J snørrer også. Ser frem til en herrlig hjemmedag med begge to i morra. :fnise:

Åltså...Jeg misunner deg ikke den altså! :fnise:

Hehe...Får håpe han er akkurat passe syk da. Slapp og rolig, i stedet for slapp og sutrete. :P

Neida. Egentlig synes jeg det er koselig når O er syk, for da vil han nesten ikke annet enn å sitte på fanget. Og det er jo veldig koselig, da! :) Sånn fra et egoistisk perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er genialt med en sånn renser, vurderer å kjøpe, men enn så lenge låner vi bare ved behov. Vet ikke om alle kan brukes til tekstil da men.

Åh, god bedring til begge gutta! Og lykke til i morgen? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de blir sovesjuk begge to, men jeg mistenker at det blir klenging fra begge og generell sutring og misnøye. :ler:

Jeg skal ha sjokkis i skapet, sånn i tilfelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi låner den av en kompis, som låner den fra jobb. Ellers leies det visst ut på diverse møbelforretninger og sånn.

Sofaen min er sååå rein. Og litt mindre stygg enn ellers (jeg haaater sofaen vår!).

Dessuten ga det meg en uforholdsmessig digg følelsene å se det griseskitne vannet jeg endte opp med, anbefales. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, åssen får man tak på en sånn? Den gule maskinen assp

Send mannen på Elkjøp ellerno :P Evt kan man leie! Koster vel 2500 ca om man kjøper, men kjekt å ha visstnok. Litt usikker på hvor mye den egentlig blir brukt hos svigersøss, vi lånte den i juni når vi skulle vaske ned leiligheten vår før salg. Den står enda hjemme hos oss da vi alltid glemmer den når vi skal innom, og hun aldri er her :ler: Jaja, vi har hatt god nytte av den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars guttene, men mest stakkars deg. :P Håper det blir en grei hjemmedag tross alt.

Liker tanken på å få skittent vann ut av den maskinen. Sånt er bare tilfredsstillende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha TV-restriksjoner i morra i hvert fall. Kanskje ikke saft heller,men det kommer jeg til å gå tilbake på. :fnise:

Jeg tror jeg ble sett på som verdens kjiiipeste mamma i går da vi var i bursdag (L var invitert i selskap til en i barnehagen, han begynner å bli så stor!), da jeg sa til L at ett glass brus var nok, så ble det vann. Alle de andre ungene spylte nedpå med brus i massevis.

Men L bare "Ok, mamma :)". Aaaah, gullonge!

Han tok det igjen på seigmenn da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er heslig å se på unger drikke brus :ler: Det er liksom så komplett unødvendig.

Heldigvis er han flink til å begrense seg sjøl og når det gjelder søtt og godis, og tar nei for et nei. Han er enkel sånn. :)

..selv om han kom mot meg med en neve full av seigmenn i går etter at jeg hadde sagt at han fikk én til så var det bra. Da han så at jeg så den lille neven (det var plass til 4 seigmenn i den :fnise: ) sa han bare "mamma, de hær va jo til Martin!" og gav ham Martin to av de fire. Mmmmhm, de var garantert til ham ... Luring! :fnise:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett babyer på 9-10 mnd sitte og drikke utelukkende saft fra tutekopp en hel dag. Vanskelig å holde munn da, ja.

For en luring med seigmennene. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min barndomsvenninne putta cola på tutkoppene ... vi skled litt fra hverandre etter at vi ble foreldre og overhode ikke deler tanker om oppdragelse, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan har du tenkt å gjøre det med godis når du skal arrangere barnebursdag (har du allerede hatt det, kanskje)? Klikker ungene hvis de ikke får brus...? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...