Fibonacci Skrevet 10. september 2014 #2081 Del Skrevet 10. september 2014 Grattis med førerkort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. september 2014 Forfatter #2082 Del Skrevet 10. september 2014 Takk Men, jeg liker jo virkelig ikke å kjøre bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. september 2014 Forfatter #2083 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Forresten, storebror driver og finner ut av fraser og sånn. Hva som passer å si når. Veldig spennende å følge med på. I dag, da vi hadde henta ham i barnehagen og kjørte en runde sier han, med masse innlevelse "Ååååh, det e SÅ KOSELIG å vær på tur ilamme dokker!". Og da han skulle legge seg, og jeg var innom rommet hans for å gi ham en nattasuss sa han, som en erstatning for "god natt", "Har du hatt en fin sommer, mamma?". Jeg svarte ja, det har jeg hatt. Så sier han "Så bra, da. God ferie da mamma. Håpe du drømme fint på stua!", så sender han en slengnuss. Gir ingen mening whatsoever, men ååh, så søtt! HAN ER SÅ SKJØNN!! Endret 10. september 2014 av kisskissbangbang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. september 2014 #2084 Del Skrevet 10. september 2014 *smeeeelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. september 2014 #2085 Del Skrevet 10. september 2014 Skjønn liten fyr det der altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. september 2014 #2086 Del Skrevet 11. september 2014 Grattis med lappen! 3-åringer er veldig, veldig skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. september 2014 Forfatter #2087 Del Skrevet 11. september 2014 Enig med dere I morges lå han litt i senga med meg og lillebror,og da han gikk sa han "Tusen takk for turen!". Ikke helt greit å holde styr på alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 11. september 2014 #2088 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg er altfor dårlig på å skrive ned slike gullkorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. september 2014 #2089 Del Skrevet 11. september 2014 Søtnos! Heldige han som får så mange fine turer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. september 2014 #2090 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Han sier så utrolig mye søtt, han derre! Du, skal vi prøve oss på playdate neste uke? Gikk jo litt skeis hele denne uken med sykdom og alt, men satser på å være klar etter helga! O har jo ikke kommet like langt som din gutt når det kommer til slike fraser, men han er veeeldig glad i å si god helg da, så det prøver han seg ofte på når barnehage-dagen er over. Så på fredager når jeg sier til han at NÅ kan han si god helg, så blir han veldig fornøyd. Endret 11. september 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 11. september 2014 #2091 Del Skrevet 11. september 2014 Hurra for lappen! Dødsnødvendig her nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. september 2014 Forfatter #2092 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg er altfor dårlig på å skrive ned slike gullkorn! Jeg er og det, de eneste jeg skriver ned er de som havner her inne. Og han kommer jo med nye hele tiden. Søtnos! Heldige han som får så mange fine turer da Hehe, ja, han er så takknemlig og fin! Han sier så utrolig mye søtt, han derre! Du, skal vi prøve oss på playdate neste uke? Gikk jo litt skeis hele denne uken med sykdom og alt, men satser på å være klar etter helga! O har jo ikke kommet like langt som din gutt når det kommer til slike fraser, men han er veeeldig glad i å si god helg da, så det prøver han seg ofte på når barnehage-dagen er over. Så på fredager når jeg sier til han at NÅ kan han si god helg, så blir han veldig fornøyd. Vi er med neste uke! Hvor tenkte du? Hjemme hos dere? Dere har litt hage og fjære og sånn? Eller andre forslag? Søte O! Hurra for lappen! Dødsnødvendig her nord Ja, det er det faktisk! Spesielt når en bor her ute og har unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. september 2014 Forfatter #2093 Del Skrevet 11. september 2014 Ååh, JEG HAR ENDA PÅ MEG NATTBUKSA! Seriøst, jeg trodde aldri denne dagen skulle komme J har sutra konstant i dag, det eneste som har vært godkjent er kroppskontakt. Alt funka i sånn to minutter, så var det suring igjen Jeg er jo ikke vant til sutreunge, L sutra knapt nok en eneste gang før han ble 3 år, og J har også vært særdeles medgjørlig de første månedene i sitt liv. Kjenner disse dagene tar skikkelig på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. september 2014 #2094 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Sånne dager er helt syke! Håper det går som et engangstilfelle Nytter ikke at pysjbukse er behagelig, det ser og føles ikke like behagelig gjennom en hel dag :/ Endret 11. september 2014 av Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 11. september 2014 #2095 Del Skrevet 11. september 2014 <-- sorry, det var det med nattbuksa. Du får nyyyyte det (som folk sier) - at han er så glad i mammakos at han ikke kan få nok. Men ja, selv får jeg lyst å hoppe ut av første og beste vindu når vi har sånne dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. september 2014 #2096 Del Skrevet 11. september 2014 Tja, hjemme hos oss går selvsagt an det! Vi har trampoline, fjære og litt sånt ja. Åh, sutreunge er sliiitsomt! O var heller ikke så sutrete av seg, men de få gangene han hadde slike dager...Kunne ikke få den ungen fort nok i seng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. september 2014 Forfatter #2097 Del Skrevet 11. september 2014 Sånne dager er helt syke! Håper det går som et engangstilfelle Nytter ikke at pysjbukse er behagelig, det ser og føles ikke like behagelig gjennom en hel dag :/ Haha, nei, jeg føler meg som et dass! Skulle bare ha på meg pysjbuksa til jeg kom meg i dusjen. Det tenkte jeg klokka sju i morres. Særrjøst! <-- sorry, det var det med nattbuksa. Du får nyyyyte det (som folk sier) - at han er så glad i mammakos at han ikke kan få nok. Men ja, selv får jeg lyst å hoppe ut av første og beste vindu når vi har sånne dager. Janei, herregud. Jeg har vært så svett og hektisk i dag, veldig uvant Har liksom ikke helt skjønt hva han prøver å si heller. Vurderte et par ganger å bare stappe ham inn på et annet rom et øyeblikk, bare for å slippe å enten høre den sinnssykt enerverende lyden av babysutring eller slippe å underholde/synge/bysse/danse i et par minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 11. september 2014 Forfatter #2098 Del Skrevet 11. september 2014 Tja, hjemme hos oss går selvsagt an det! Vi har trampoline, fjære og litt sånt ja. Åh, sutreunge er sliiitsomt! O var heller ikke så sutrete av seg, men de få gangene han hadde slike dager...Kunne ikke få den ungen fort nok i seng! Snakkes nærmere på fb om det? Ja, det er skikkelig slitsomt! Håper det er som jeg tror, at han bare kjeder seg og har lyst til mer enn han får til for tiden. Han har enda ikke knekt ålekoden, tror det blir greit når det skjer. Håper jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. september 2014 #2099 Del Skrevet 11. september 2014 Snakkes nærmere på fb om det? Ja, det er skikkelig slitsomt! Håper det er som jeg tror, at han bare kjeder seg og har lyst til mer enn han får til for tiden. Han har enda ikke knekt ålekoden, tror det blir greit når det skjer. Håper jeg ... Jepp! Får håpe det gir seg snart ja. Den verste sutretiden vår var egentlig fra han var tre til fire måneder tror jeg. Da ble han forbanna på puppen hver eeeeneste gang. Så jeg måtte klappe han på rompa, gå rundt og masse sånt for at han skulle roe seg og die. Også var det fra han var seks måneder at jeg konstant måtte underholde han før leggetid for han var så trøtt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 11. september 2014 #2100 Del Skrevet 11. september 2014 Haha, nei, jeg føler meg som et dass! Skulle bare ha på meg pysjbuksa til jeg kom meg i dusjen. Det tenkte jeg klokka sju i morres. Særrjøst! Haha Lærte fort at jeg heller fikk dusje på kveldstid og bare hoppe rett i vanlig tøy når jeg stod opp, morgendusj har vært utelukket helt siden krabaten entret verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå