Leopanter Skrevet 9. september 2014 #2061 Del Skrevet 9. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. september 2014 #2062 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg har fått den "hvor var lillebror FØR han var i magen?" som også er litt vanskelig å svare på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 9. september 2014 #2063 Del Skrevet 9. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. september 2014 #2064 Del Skrevet 9. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 9. september 2014 #2065 Del Skrevet 9. september 2014 Haha. Selv lærte jeg meg å lese tidlig og fikk boka "Kroppen", hvor jeg kunne lese om en gutt som spurte pappaen sin om det samme. Og jeg opplyste de andre barna i gata om hva jeg hadde lest, mens de mente jeg for med løgn, iom at babyer jo kom med storken. Vel, jeg syns foreldrene mine slapp billig unna. Jeg har innbilt pjokken min at han var en sommerfugl før han var inne i magen min. Han blir litt forvirra av det, for han skjønner ikke helt hvordan lille larven aldri mett kom inn i bildet (han blir jo en sommerfugl), men han slår seg til ro med det. Han lurer nemlig fælt på hvor han var når han ser gamle bilder av meg og mannen, så syntes liksom jeg måtte komme opp med noe, og husker faren min pleide å si det. Ærlig talt blir jeg litt redd av tanken selv - hvor var jeg egentlig før jeg ble født? Har jeg på et tidspunkt faktisk ikke eksistert? Uæ, liker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2014 #2066 Del Skrevet 10. september 2014 Her fikk jeg følgende spørsmål i går: "Mammaaaa.... Når jeg var liten baby, var R min storesøster da??" Oppfølgingsspørsmålet da jeg svarte nei, var naturligvis "men mamma, hvor var R da?" Jeg så en utrolig vittig, men informativ og kul bok om akkurat det med hvordan barn blir til på biblioteket. Det kan godt være den blir løsningen den dagen hun ikke slår seg umiddelbart til ro med mine svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. september 2014 #2067 Del Skrevet 10. september 2014 Her fikk jeg følgende spørsmål i går: "Mammaaaa.... Når jeg var liten baby, var R min storesøster da??" Oppfølgingsspørsmålet da jeg svarte nei, var naturligvis "men mamma, hvor var R da?" Jeg så en utrolig vittig, men informativ og kul bok om akkurat det med hvordan barn blir til på biblioteket. Det kan godt være den blir løsningen den dagen hun ikke slår seg umiddelbart til ro med mine svar Akkurat samme spørsmål får jeg. Og så har hun lenge påstått at når lillebror blir stor, så blir han jente. Og så blir hun baby. Hvilken bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2014 #2068 Del Skrevet 10. september 2014 Akkurat samme spørsmål får jeg. Og så har hun lenge påstått at når lillebror blir stor, så blir han jente. Og så blir hun baby. Hvilken bok? Husker ikke hva den het, men den var informativ og direkte, uten at det ble pinlig.. Kan sjekke neste gang jeg er innom biblioteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. september 2014 Forfatter #2069 Del Skrevet 10. september 2014 For noen søte unger vi har! Tar gjerne også imot boktittel, Mazilla! Jeg rakk å lure på hva i all verden jeg skulle si *** En-de-lig, mange år på overtid, er førerkortet i boks. Ikke mer buss, noensinne ... jeg bodde midt i Trondheim da jeg var atten, og så på ingen måte behovet for å ha lappen. Og da jeg først flytta hit bodde jeg også i sentrum, så ikke behovet da heller. Men så flytta vi på oss, litt utenfor sentrum og med L i barnehagen. Plutselig var den VELDIG nødvendig. Men jeg er en kronisk treiging når det gjelder sånt, så det tok jammen et par år med "Nå MÅ jeg ta lappen!" før det ble sånn. Men nå er jeg ferdig. Jei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. september 2014 #2070 Del Skrevet 10. september 2014 Åh, gratulerer! Bra jobba. Det må være et slit å styre med det når man er voksen, hadde nok utsatt det jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. september 2014 #2071 Del Skrevet 10. september 2014 Woho, grattis! Jeg var også max treig med det der, men sykt godt å ha det unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2014 #2072 Del Skrevet 10. september 2014 Woho, endelig! Jeg tok lappen dagen etter jeg ble 18. Det var en mandag, så kunne ikke gjort det dagen før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 10. september 2014 #2073 Del Skrevet 10. september 2014 Gratulerer med lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 10. september 2014 #2074 Del Skrevet 10. september 2014 Oi, grattis med lappen! Kjenner igjen det der med å plutselig få behov for lappen, ja! Har egentlig ikke savna den selv, før nå. Og nå er jeg skikkelig sinna på meg selv som ikke har kjørt opp tidligere Min tur neste år, forhåpentligvis! 25-årsgave til meg selv Hurra for nyvunnet frihet (også så praktisk a, gitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2014 #2075 Del Skrevet 10. september 2014 Søstera mi blir 27 snart og har av samme grunner som deg ikke prioritert lappen. Det angrer hun på nå. Men jeg har beroliget henne med at om litt over ett år er jeg gammel nok å ta henne med på øvelseskjøring når hun er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 10. september 2014 #2076 Del Skrevet 10. september 2014 Gratulerer med lappen! Må være fantastisk mtp barnehagen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. september 2014 Forfatter #2077 Del Skrevet 10. september 2014 Takk, alle! Vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt at jeg gjerne ville levere L sent, eller hente ham tidlig, men ikke kunnet fordi jeg ikke har hatt lappen. Nå ser jeg frem til en rolig og fin høst og vinter med en liten storgutt som kan få være passeli' mye med venne sine, of passeli' mye med mamma og lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 10. september 2014 #2078 Del Skrevet 10. september 2014 Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2014 #2079 Del Skrevet 10. september 2014 Gratulerer, så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 10. september 2014 #2080 Del Skrevet 10. september 2014 Gratulerer med lappen! Så fantastisk å ha fått det til. Nå får du ta deg noen turer for å gjøre byen utrygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå