Teriyaki Skrevet 24. mai 2014 #1481 Del Skrevet 24. mai 2014 Oiiii, skikkelig B-baby ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. mai 2014 #1482 Del Skrevet 24. mai 2014 Skikkelig B-baby du har der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #1483 Del Skrevet 24. mai 2014 Heldigvis er det sjelden sånn! I natt sovna han faktisk ikke ordentlig før klokka fire. Lurer på noe utviklingssprang eller noe, kanskje? Han pleier alltid å ha slukna innen ett, og vanligvis rundt midnatt. Han var bare blid, men fikk ikke til å sovne skikkelig. Jeg stod opp halv åtte, så jeg blir nok trøtt i kveld ... Nå er vi straks på vei ut for å handle inn til bursdagsfeiring i morra. Så satser jeg på at mini er innstilt på å la meg bruke noen timer på baking i kveld, siden mannen skal ut og se fotball .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. mai 2014 #1484 Del Skrevet 24. mai 2014 Håper han tar tidligere kveld i dag, fire er kanskje litt vel sent :\ Hadde noen sånne dager vi også, og herreguud. Holdt på å bli sprø, jeg er ikke laget for nattearbeid Krysser fingrene for at du får tillatelse til å bake Hvis ikke får du putte han i bæretøy ellerno om du har, med forkle utapå der igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #1485 Del Skrevet 24. mai 2014 I dag har han med å slukne tidligere, jeg skal tidlig opp i morra og tenkte å være uthvilt! *** Vi ender visst opp med 20 stk her i morra .. Godt jeg landa på familiefeiring neste helg og ikke alt samla, for da tror jeg noen måtte spist kake på toalettet. Skal snart i gang med kakebaking. Regner med pavlova, sjokoladekake i langpanne og gelé holder? Eller? Jeg er litt miljøskadd etter oppvekst på nordvestlandet, mye kake i omløp i selskaper der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. mai 2014 #1486 Del Skrevet 24. mai 2014 20 stk høres da evig nok ut Men bra noen slipper å spise kake på do, det hadde vært nedtur! Vil tro det er nok kaker? Jeg aner egentlig ikke, men synes det høres nok ut ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #1487 Del Skrevet 24. mai 2014 Jeg hadde jo regnet med at det var noen som ikke kunne, det er jo alltid det. Men neida Hyggelig blir det da! Og L ønsker seg veeeldig en kantklipper (jepp!) som han så i en Jula-katalog, så han er inn for en skuffelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. mai 2014 #1488 Del Skrevet 24. mai 2014 Kantklipper, ja. A ønsker seg gressklipper. Det skal hun få da, bare en i plastikk. Fruktspyd? Det har alltid slått an her i gården ihvertfall. På sånn melonpinnsvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 24. mai 2014 #1489 Del Skrevet 24. mai 2014 En kantklipper!! Han er bare herlig!! Hva får han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 24. mai 2014 #1490 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Uh, jeg får alltid kakeangst. Miljøskadet jeg også. Jeg planlegger fire eller fem kaker + gele og frukt til 15-16 stk neste helg og lurer på det er nok... Regner for øvrig ikke pavlova som en vanlig kake, for har merket meg at folk spiser den i en fei. Sikkert fordi den ikke er så mettende, i tillegg til veldig god. Langpannekake tar igjen for det, da. Men ikke sikkert jeg er noe å høre på, for vi pleier å ha mye rester... Endret 24. mai 2014 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #1491 Del Skrevet 25. mai 2014 Jepp, kantklipper! Den så visst ekstremt kul ut! Vi har faktisk ikke helt bestemt oss for hva han skal få fra oss. Vet det blir sparkesykkel, i hvert fall, så får vi se om det blir noe mere. Godt det ikke er bare meg, Vera Vinge! I dåpen blir vi nok rundt tjue stk , og tipper det blir en åtte-ti kaker. Helt idiotisk, men det er liksom forventa Nå har jeg laga pavlova, gelé, sjokoladekake og muffins,og så ordner jeg fruktspyd i morra. Lurt,jeg er ikke så glad i kake så jeg ville satt pris på et friskere alternativ! J er forresten våken. De siste dagene har han vært veldig mye mer våken enn han har pleid, og hat lagt våkentiden til midt på natta. Både veldig koselig og litt upraktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #1492 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Og når sola skinner inn i stua mi hele natta og det er så vakkert ute som nå er det umulig for meg å legge meg. (Jeg og mannen er begge notorisk B-mennesker, så vi vet hvor mini har fått det fra, selv om småvarnsforeldretilværelsen gjør at vi er tvunget til å ha en litt annen rytme ) Av og til virkelig elsker jeg denne byen Endret 25. mai 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. mai 2014 #1493 Del Skrevet 25. mai 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mai 2014 #1494 Del Skrevet 25. mai 2014 Ha en koselig bursdagsfeiring i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #1495 Del Skrevet 25. mai 2014 Tusen takk for det, dagen har vært kjempefin! Det ble litt i overkant folksomt her, men heldigvis har det vært strålende vær, så L og kompisene har rast fra seg ute. Jeg synes det er så herlig med dager som i dag, når vi samler så mange av vennene våre, både store og små, under samme tak. Og blir så takknemlig for dem, det er jo ingen selvfølge å ha mange gode venner, spesielt ikke når en er litt kresen på dem, sånn som jeg kan ha en tendens til å være. Nå skal L i seng, noe senere enn vanlig, så skal jeg ta meg en kopp kaffe ute i solen på verandaen. Vi har endelig kjøpt ordentlige utemøbler. Tok iss bare et par år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 25. mai 2014 #1496 Del Skrevet 25. mai 2014 Høres ut som en herlig dag Ha en like fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #1497 Del Skrevet 25. mai 2014 Jeg overhørte forresten en liten ordveksling L hadde med gudfaren sin, mens jeg satt på et annet rom og ammet. Den gikk sånn: Gudfar: "...han pappa e jo ei tullmus!" L: "*ler* Pappa e ikke ei tullmus, pappa e snill. Og mamma e snill. *pause* Æ e såå glad i mamma!". Den ungen der er jammen søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 25. mai 2014 #1498 Del Skrevet 25. mai 2014 Aaaaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mai 2014 #1499 Del Skrevet 25. mai 2014 Søtnosen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mai 2014 #1500 Del Skrevet 25. mai 2014 Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå