Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Æsj,kjipt! Da krysser vi fingrene for at ting går raskere enn lynet når de tar vannet! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det venting. Skal ha CTG, så vurdering av hvordan de skal sette i gang. Håper de bare kan ta vannet og at det er nok. Nå er jeg fryktelig lei.

Hehe. Nå kom det ei og henta CTG-apparatet ... så der gikk det vel enda 45 min. Gaaah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det venting. Skal ha CTG, så vurdering av hvordan de skal sette i gang. Håper de bare kan ta vannet og at det er nok. Nå er jeg fryktelig lei.

Hehe. Nå kom det ei og henta CTG-apparatet ... så der gikk det vel enda 45 min. Gaaah.

Håper virkelig de bare tar vannet ditt nå! Det høres forferdelig slitsomt ut! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles som den mest bortkasta helga i mitt liv. Ikke har jeg fått tilbragt den med L fordi jeg har hatt så vondt, og jeg har hatt kjempevondt hvert femte minutt i to døgn nesten helt uten virkning. Savner L så mye at jeg føler meg helt dårlig, og er så sliten og lei av smerter. Og så har det knapt nok begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er uansett bursdagen til lillebror her! Lykke, lykke til med alt som skjer i dag! :klemmer:

(Og etterpå må du vel ca sette kg-rekord i lengde på fødselshistorie ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er uansett bursdagen til lillebror her! Lykke, lykke til med alt som skjer i dag! :klemmer:

(Og etterpå må du vel ca sette kg-rekord i lengde på fødselshistorie ;) )

Ja, hvis han kommer i dag da. Hadde ikke blitt overraska dersom det drøyde et par døgn til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, et par døgn til skal vi ikke ha noe av! :klem:

Men fikk du sovet noe i natt i det hele tatt? Eviglange latensfaser er slitsomt nok i seg selv, så jeg håper virkelig du har fått deg noen timer på øret før ting tar seg opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis han kommer i dag da. Hadde ikke blitt overraska dersom det drøyde et par døgn til. :ler:

Pfft, i dag skal han ut enten han vil eller ikke! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vannet tatt, i hvert fall. Håper det er nok og at jeg slipper drypp. :)

Og ja, Mafalda,jeg fikk heldigvis sovet endel! Veldig deilig og veldig nødvendig. :) Så nå satser jeg på at jeg er litt bedre rusta enn i går kveld, da jeg bare grein for alt og ingenting. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, føler så med deg. Det er klart dette tar på. Men en bra ting at de kunne ta vannet? Håper det setter fart på sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vannet er tatt nå. Endelig! Om få timer så er lillemann ute. Lykke til med det som venter nå, så må vi snart få en fødsels-historie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...