Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Lykke til! At det blir vondere og vondere er jo tross alt et godt tegn, er det ikke? Men selv om jeg gjerne skulle spolt fram til fødsel selv så misunner jeg deg ikke smertene nå... Vi kvinner er jammen ganske tøffe! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! Får håpe du får deg litt søvn før det hele starter for alvor. Høres ut som om det ikke er lenge til :):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg tenker helt motsatt, at på et sykehus kan man slappe bedre av fordi man er i trygge hender og ikke har en transportetappe foran seg ;)

Jo hvis man bor langt unna, men jeg skulle gjerne heller vært hjemme de første timene istedenfor et kjedelig sykeusrom, siden jeg ikke bor langt unna sykehuset. Håper jeg får det sånn neste gang :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: !

Ligger i senga og har ikke sjans til å sove mer. Har vel sovet til sammen et par timer, og tror jeg sier meg fornøyd med det.

Blir ganske frustrert av å ikke vite om riene har noe for seg eller ikke, og ganske skremt av alle helsikeshistoriene som dukker opp når en googler. :P Er jo ikke måte på hva slags langdryge og smertefulle fødsler folk har. Ævtsj. :)

Tror jeg setter meg på stua og humper på treningsballen min og mediterer (som i å prøve febrilsk å puste kontrollert til tross for at jeg helst vil rive av neg håret :ler: ) litt, sånn som jeg har sett på youtube. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, du er god! Er du like rolig som du virker? I såfall blir jeg imponert ;) Lykke til videre! :hoppe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen baby enda. Straks et døgn med rier hvert femte minutt, begynner å bli en smule sliten. :fnise:

Fikk sove et par timer, men det var ikke særlig behagelig. Grusomt vondt å våkne av riene, da er det bedre å kjenne at de kommer og kunne forberede seg på dem. Så da sitter jeg her på ballen min og puster og peser og jamrer. :ler:

Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Riene kommer hvert femte minutt og varer i ett minutt, presis som det siste halve døgnet. De blir definitivt vondere, men i platåer, ikke sånn veldig bratt. Og de er forjævlig vonde, som om noen klipper meg i stykker. Herlig! :ler:

Selvsjekk sier at det ikke har skjedd allverden. Så det frister egentlig lite å dra på sykehuset og få det bekrefra. Samtidig kan jeg ikke gå sånn her så mye lengre, for jeg nærmer meg rimelig utslitt. Merker at jeg er på gråten av alt nå, og sippete er ikke akkurat det første ordet folk ville beskrevet meg med. :P

Så ja ... sånn er ting. Ganske uforandra, bare vondere. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*inne og sniker i natten*

Kan du ikke ringe og sutre litt, rett og slett?

Type "Jeg vet ikke om det skjer så mye, men jeg har ikke sovet på et døgn og har fryktelig vondt..", noe sånt? Da bør de vel høre på deg?

Fødeavdelinger kan være kjipe med hjemsendelse, men jeg tror at det er litt sånn at de som roper høyest blir hørt. Når du har holdt ut så lenge kan du med god samvittighet slå i bordet, eller prøve i hvert fall. For å gå sånn som du gjør nå, tapper deg for krefter. Jeg hadde også et døgn eller to med oppkjøring før de siste fødslene, og det er virkelig ikke stas å være helt på knærne når det virkelig starter. Så hvis du orker og tør, ville jeg ringt og vært litt påståelig. Det hjelper muligens å grine litt og pese fælt også (håper humoren fremdeles er på plass, for dette er jo ikke egentlig morsomt i det hele tatt...) ;)

Lykke til videre, i hvert fall. I løpet av dagen er du sikkert ferdig! *heia heia* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jordmora som sendte meg hjem igjen var aldeles ikke krass, altså. Hun var veldig tydelig på at jeg var velkommen tilbake når som helst, og var på tilbudssida med all mulig hjelp for å lette. Så det er ikke dét det står på, heldigvis :)

Det er mer det at jeg gjerne vil være hjemme så lenge som mulig, og helst ikke vil sitte der oppe så lenge når ingenting skjer.

Men ringte nå og skal opp en tur rundt åtte. Om ikke annet enn for å høre hvordan jeg skal forholde meg videre dersom det fortsatt ikke skjer noe særlig.

Humoren er for øvrig fortsattpå plass, heldigvis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da krysser jeg fingrene for at du får deg en positiv overraskelse klokka åtte, og plutselig er i full gang med fødsel. Eventuelt at de legger en slagplan for hvordan du skal holde ut videre :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da krysser jeg fingrene for at du får deg en positiv overraskelse klokka åtte, og plutselig er i full gang med fødsel. Eventuelt at de legger en slagplan for hvordan du skal holde ut videre :tommelopp:

Tusen takk for det, krysser med deg jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humoren er for øvrig fortsattpå plass, heldigvis. ;)

Godt å høre, en kommer faktisk et stykke med bare det når det røyner på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...