Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Hvis ikke kroppen min hadde vært dust noen ganger allerede hadde jeg vært sikker på at noe var i gang. Mensverk i tak som jeg hadde tatt paracet for (stjal den fra Mazilla, jeg!) dersom jeg ikke var preggers. Har ingen tro på at det skal ta seg opp, så jeg blir egentlig bare irritert. Enten skikkelig vondt eller ikke vondt, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Det er i hvertfall noooe på gang.....

Jeg håper du føder i løpet av helgen :kose:

Følger nøye med på oppdateringer fra deg :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte kommer disse vondtene, da..?

Og endrer det seg hvis du skifter aktivitet? Som f.eks. å ta en dusj?

Greier du å sitte/ligge i ro når de kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvertfall noooe på gang.....

Jeg håper du føder i løpet av helgen :kose:

Følger nøye med på oppdateringer fra deg :popcorn:

Jaa, kroppen forbereder seg åpenbart, det virker bare ikke som om den kommer noe videre herfra. :)

Hvor ofte kommer disse vondtene, da..?

Og endrer det seg hvis du skifter aktivitet? Som f.eks. å ta en dusj?

Greier du å sitte/ligge i ro når de kommer?

Jeg tar ikke tid, men de kommer og går, liksom. :ler: Prøver å ikke fokusere så mye på det, blir bare så skuffa når det gir seg da. :)

Da heier jeg på skikkelig vondt! Selv om det er skikkelig vondt.. :fnise:

Jeg og!

Sover du ikke? Ligger du med beina oppetter veggen? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med søvn her gitt, ihvertfall i min halvdel av senga. Har lastet ned rieteller-app istedet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan overhode ikke forestille meg hvordan det må være akkurat nå, hvor lei man enn er før termin kan nok aldri sammenlignes med hvordan det er å passere termindatoen. :klemmer: Hadde jeg gått over termindato hadde jeg nok født på nps istedet for nlsh ser jeg for meg. :sjenert:

Krysser fingrene for regelmessige sterke smerter fra og med NUH og at bebis kommer snarest. Han har til mandag, så satser på at han gir etter for presset og kommer iløpet av helga. :Nikke: Det er jo sååå mye bedre på utsiden, kåm ånn beibi! Å bli kosa på gjennom magen er ingenting sammenligna med ordentlig kos, så her er det bare å pelle seg ut til mora di. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg kroppen din er på ditt lag, altså, og at det blir Mazillababy i løpet av natten/morgendagen! Ikke sikkert du rekker klokka tre sånn som jeg spådde,men. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan overhode ikke forestille meg hvordan det må være akkurat nå, hvor lei man enn er før termin kan nok aldri sammenlignes med hvordan det er å passere termindatoen. :klemmer:Hadde jeg gått over termindato hadde jeg nok født på nps istedet for nlsh ser jeg for meg. :sjenert:

Krysser fingrene for regelmessige sterke smerter fra og med NUH og at bebis kommer snarest. Han har til mandag, så satser på at han gir etter for presset og kommer iløpet av helga. :Nikke: Det er jo sååå mye bedre på utsiden, kåm ånn beibi! Å bli kosa på gjennom magen er ingenting sammenligna med ordentlig kos, så her er det bare å pelle seg ut til mora di. :jepp:

:fnise:

Jeg tenkte å prøve å få med meg mannen i seng for litt pliktsex, men jeg har så utrolig lite lyst på. :ler: I natt resulterte det i en hel masse vonde maserier, så det er kanskje bare dumt å fremprovosere det en gang til, men jeg føler bare at jeg ikke kan ta sjansen på å la være. :P

I dag har sikkert fem forskjellige mennesker (utenfor KG ;) ) oppfordra meg til å ha sex.

Rart hvordan folk mister sperrer når de snakker med gravide. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her og! Gleder meg til å bli meg selv igjen, og til folk forholder seg til meg som meg igjen, og ikke bare som en rugemaskin. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg tenkte å prøve å få med meg mannen i seng for litt pliktsex, men jeg har så utrolig lite lyst på. :ler: I natt resulterte det i en hel masse vonde maserier, så det er kanskje bare dumt å fremprovosere det en gang til, men jeg føler bare at jeg ikke kan ta sjansen på å la være. :P

I dag har sikkert fem forskjellige mennesker (utenfor KG ;) ) oppfordra meg til å ha sex.

Rart hvordan folk mister sperrer når de snakker med gravide. :ler:

:ler:

Medisinsk rettet sex kan man liksom ikke la være. Det er jo så superromantisk og vakkert :rodmer:Men plutselig tipper maseriene over til rier som får bebis hele veien UT, jeg hadde ikke turt å la være :P

:overrasket: Ble oppfordret av jordmor og fastlege gjentatte ganger etter hvert som det nærmet seg og jeg ble sååååå lei. Men mannen turte ikke helt før det nærmet seg nyttår, han ville ikke risikere desemberunge :hoho: Tullemann! Dagen før fødsel sa jordmor til meg at jeg måtte bare henge i og misbruke mannen for det han var verdt, var jo til og med fredag liksom ^^ . Møtte på henne noen uker etter fødsel og hadde mest lyst å si "SE! Misbruket funka :nigo: " mens jeg pekte på ungen. Lot det være med tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hvilken rieteller du har lastet ned..?

Bør vel strengt tatt skaffe meg det jeg også.. Sånn i tilfelle jeg går i fødsel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, awesome pliktsex, hvem skulle tro dét? Liker mannen min,jeg!

Hehe, legen jeg var på overtidssjekk hos sa også det. "Masse aktivitet og masse samleie,så kommer han.". Og når legen anbefaler så adlyder jeg, altså!

Nå har jeg egentlig pussa tenner og lagt meg, men så ble jeg skikkelig sulten. Er det innafor å stå opp og spise?:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rieteller du har lastet ned..?

Bør vel strengt tatt skaffe meg det jeg også.. Sånn i tilfelle jeg går i fødsel :P

Har faktisk ikke det enda jeg heller,så aner ikke hvilke som er gode. Jeg har enda ikke kommet dit at jeg har følt behov for å telle, irriterende nok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo følge med her også! :blomst: Om du synes det er greit, da :)

Jeg forstår du er gått over termin, hvor langt er du på vei?

Som sagt, jeg krysser fingre for at denne helga blir rene KG-fødebonanzaet, jeg, altså! :jepp::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må jo følge med her også! :blomst: Om du synes det er greit, da :)

Jeg forstår du er gått over termin, hvor langt er du på vei?

Som sagt, jeg krysser fingre for at denne helga blir rene KG-fødebonanzaet, jeg, altså! :jepp::popcorn:

Koselig,hei! :nigo:

41+5 nå, og ni dager over termin. En prøvelse! :ler:

Jeg er VELDIG klar for fødebonanzahelg, vi får tro Mazilla kicker det hele i gang nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt Mazilla tar ansvar, for her skjer sørgelig lite ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. vondter jeg må lene meg tilbake og småpuste meg litt gjennom den siste halvannen timen.. Synes de kommer for tett og varer for kort i forhold til alt man leser om begynnende rier, men kanskje?

Nå jinxer jeg det vel ved å skrive her, men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke nødvendigvis følge noen oppskrift! Ingen av mine fødsler har gått 'etter boka'..

Spennende da!

Har du fått sove noe i natt? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...