kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #861 Del Skrevet 21. mars 2014 Og dessuten har jeg fått mine første strekkmerker - åtte dager over termin!! Herregud, denne dagen går nok ned i historiebøkene som TIDENES BESTE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 21. mars 2014 #862 Del Skrevet 21. mars 2014 Aldeles IKKE vits å nevne noe ang graviditet til ei på overtid i utgangspunktet Åå..så leit at du har fått strekkmerker nå da fikk du noen i første svangerskap? Jeg har ingen enda tror jeg, men magen blir strammere for hvert sekund, så jeg er sikker på at de dukker opp her også.. I tillegg fikk både min mor, søster og ei venninne strekkmerkene sine etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 21. mars 2014 #863 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) aaa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #864 Del Skrevet 21. mars 2014 Aldeles IKKE vits å nevne noe ang graviditet til ei på overtid i utgangspunktet Åå..så leit at du har fått strekkmerker nå da fikk du noen i første svangerskap? Jeg har ingen enda tror jeg, men magen blir strammere for hvert sekund, så jeg er sikker på at de dukker opp her også.. I tillegg fikk både min mor, søster og ei venninne strekkmerkene sine etter fødsel Nei, arret etter navlepiercingen jeg hadde som fjortis ble litt strekt sist, og jeg fikk vel to små merker under navlen, men begge deler ble helt borte etter fødsel. Trodde jeg skulle slippe unna nå og, men næh. Er vel ikke verdens undergang akkurat, men ganske irriterende at de kom først nå. Det hjelper litt å vite at vi alle lider med deg håper jeg. Det hjalp hvertfall med å vite at noen der ute forsto hvordan jeg hadde det. Noe av det verste jeg hørte var folk som sa sånn "5 dager er da ingenting i forhold til den lange tiden du allerede har vært gravid"... Ehhh joooo hver dag over termin føles som en evighet!!! Og min mamma ringte hver dag og fortalte om hvor farlig det var på overtid og at jeg MÅTTE ringe Ullevål asap for å bli satt i gang!! Folk er gærne. Det hjelper faktisk ganske mye! Tror jeg hadde vært hakket er gal nå uten kvinneguiden. Mamma sitter bare her og gir meg en masse megetsigende blikk. Åpenbart misfornøyd og bekymra, men skjønner at hun ikke skal si noe. Blikket er nok i massevis, da. Får lyst til å klabbe til henne i trynet med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. mars 2014 #865 Del Skrevet 21. mars 2014 Du kan være glad du har selskap hvertfall... Jeg lider i ensomhet. Og det er ikke moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #866 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg hadde faktisk gitt ei arm for litt ensomhet akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. mars 2014 #867 Del Skrevet 21. mars 2014 Den rette balansen er vel ordet. Kan ikke du ta min ensomhet litt også tar jeg din mor? Er vel mest denne leiheten av å gå gravid som gjør meg gal oppi alt det andre som må styres med. Er ikke helt meg selv om dagen kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 21. mars 2014 #868 Del Skrevet 21. mars 2014 Å, de kommentarene om farlig "overtid" fra folk uten peil, irriterte og forundret meg også. Jeg syns også ensomhet var helt ok. Det og tv-serier og strikking gjorde dagene levelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 21. mars 2014 #869 Del Skrevet 21. mars 2014 Åh...HELDIGVIS var jeg alene om de teite bekymringene mine, men fikk jo komme inn en dag før på grunnlag av dem da, så noe godt gjorde de i det minste Kast noe i hodet på dem og si at det ikke heter overtid. Dustefolk. Tror jeg gav opp livet alltogether ca dag 9 over termin, men natta før igangsetting begynte jeg faktisk å grue meg litt til fødsel og småangre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #870 Del Skrevet 21. mars 2014 Den rette balansen er vel ordet. Kan ikke du ta min ensomhet litt også tar jeg din mor? Er vel mest denne leiheten av å gå gravid som gjør meg gal oppi alt det andre som må styres med. Er ikke helt meg selv om dagen kjenner jeg Vi kan gjerne bytte litt for min del! Jeg husker knapt nok hvordan jeg egentlig er. Jeg har vært mer sur og kjip de siste ukene enn jeg har vært de siste fem årene til sammen, det er jeg helt sikker på. Å, de kommentarene om farlig "overtid" fra folk uten peil, irriterte og forundret meg også. Jeg syns også ensomhet var helt ok. Det og tv-serier og strikking gjorde dagene levelige. Skjønner ikke hva de tror det skal være godt for å kommentere det? Veldig rart. Ja, jeg vil gjerne slippe å forholde meg til noen, bare for en liten stund. Selv om det er koselig å ha mamma her hadde det vært enda koseligere om hun kom på kaffebesøk og så dro hjem igjen til seg selv etterpå. Åh...HELDIGVIS var jeg alene om de teite bekymringene mine, men fikk jo komme inn en dag før på grunnlag av dem da, så noe godt gjorde de i det minste Kast noe i hodet på dem og si at det ikke heter overtid. Dustefolk. Tror jeg gav opp livet alltogether ca dag 9 over termin, men natta før igangsetting begynte jeg faktisk å grue meg litt til fødsel og småangre Noe av det jeg hadde gleda meg til med å få føde denne gangen var å ikke vite når ting skulle skje. Hatet å vite det sist, da jeg hadde KS. Stod i dusjen tidligere og begynte å grue meg til mandagsmorran. Vil at det skal skje av seg sjøl, for søren! Jeg er bare dritskuffa over kroppen min, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 21. mars 2014 #871 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg sender deg all verdens med fødestøv og håper kroppen setter igang av seg selv iløpet av helgen Kjipt at du er lei din mor og heller ønsker alene tid.. Kan du ta deg ett bad i badekar f.eks? Slappe av for deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #872 Del Skrevet 21. mars 2014 Hehe, huff, stakkars mamma! Hun er bare søt og god, altså, er jo bare jeg som er ei furie. Men jo, jeg brukte sikkert to timer på badet i dag, med dusj og diverse egenpleie før og etter, bare for å snike til meg litt tid i mitt eget hode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 21. mars 2014 #873 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) aa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2014 #874 Del Skrevet 21. mars 2014 Bor hun langt unna, siden hun har flyttet inn hos dere? Skjønner godt at du blir litt småsprø jeg, jeg har nok med mannen for tida. Uansett hvor godt forhold man har, kan det nok bli litt mye for noen og enhver å bo såpass tett så lenge rett før en fødsel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #875 Del Skrevet 21. mars 2014 Føder du? :D Hvis ikke, bak kanelboller. Det gjorde jeg og trøstespiste dem alle sammen, en etter en. Pff, ikke'no fødsel her! Kanelboller og klyster, altså? Kanel og klyx skal jo begge fremskynde ting hver for seg,så sammen må det jo være dynamitt. Men da må jeg jo bake ... Bor hun langt unna, siden hun har flyttet inn hos dere? Skjønner godt at du blir litt småsprø jeg, jeg har nok med mannen for tida. Uansett hvor godt forhold man har, kan det nok bli litt mye for noen og enhver å bo såpass tett så lenge rett før en fødsel.. Ja, jeg bor i Bodø og hun bor på nordvestlandet der jeg kommer fra. Vi hadde vel tenkt at jeg skulle føde litt tidligere begge to, tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2014 #876 Del Skrevet 21. mars 2014 Ja, jeg bor i Bodø og hun bor på nordvestlandet der jeg kommer fra. Vi hadde vel tenkt at jeg skulle føde litt tidligere begge to, tror jeg. Uff ja, man ser jo ikke akkurat for seg å sette ny rekord i svangerskapslengde... Har hun tatt ut ferie for å være hos deg da? Og... hvordan får du og mannen til såpass mye med besøk i huset? Broren min kom hjem fra Trøndelag i går for å treffe sin nye niese. Han blir til mandag. Håper han rekker å treffe henne før han reiser igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #877 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) Uff ja, man ser jo ikke akkurat for seg å sette ny rekord i svangerskapslengde... Har hun tatt ut ferie for å være hos deg da? Og... hvordan får du og mannen til såpass mye med besøk i huset? Broren min kom hjem fra Trøndelag i går for å treffe sin nye niese. Han blir til mandag. Håper han rekker å treffe henne før han reiser igjen! Haha, nei, jeg hadde ikke helt sett for meg det ... Hun har ødelagt skuldra og er sykemeldt, har all verdens med tid. Men nå tror jeg hun begynner å bli litt lei og, så vi får se hvor lenge hun holde rut. Vi har soverom på motsatt side av leiligheta fra der hun sover, så det går fint. Er jo ikke akkurat sånn at vi nyter det så mye at det er vanskelig å holde stilt. Oi, da må det jo fødes i natt da! Det skylder du broren din! (Sånn, litt fødepress!) Endret 21. mars 2014 av kisskissbangbang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2014 #878 Del Skrevet 21. mars 2014 Er jo ikke akkurat sånn at vi nyter det så mye at det er vanskelig å holde stilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #879 Del Skrevet 21. mars 2014 Nå er jeg bra lei av vondter som ikke fører noe sted! Menssmerter fra helsike, dritslitsomt. Leii av å bli lurt av kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 21. mars 2014 #880 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) aaa Endret 23. august 2014 av Kokkosnøtta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå