kisskissbangbang Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #821 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Tipping Sushi: 6.marsMannen: 7. marsMissdior: 7.marsFavole: 10. marsBelle: 12. marsLa Traviata: 13. marsTeriyaki, TuttaV: 14. mars.Mazilla, Millimani: 15. marsVera Vinge: 16.marsDoh: 17. mars Roseduft: 18. mars Kisskissbangbang: 20. mars SÆRRIØST,KROPPEN!!! Endret 20. mars 2014 av kisskissbangbang 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 20. mars 2014 #822 Del Skrevet 20. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 20. mars 2014 #823 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg lå de siste ukene i senga(mest grunnet satans vondt, men også bare fordi jeg gav opp) og hørte på musikk. Gikk faktisk flere uker før jeg kunne høre på de sangene igjen, så traumatisert blir man altså av de dagene over termin Fortell oss om den sexy fødebagen din, da! Har du pakka neglisjeen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. mars 2014 #824 Del Skrevet 20. mars 2014 Men altså, du kan ikke la det gå inn på deg at kroppen din er litt håpløs og ikke har skjønt at den skal føde! Jeg har en kropp som gjorde at jeg kunne dødd i forrige svangerskap hvis vi hadde levd i steinalderen. Kropper er skikkelig teite. Av og til trenger de medisinsk hjelp for å klare selv de enkleste ting. DU har jo skjønt at du burde vært i fødsel for leeeenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #825 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg lå de siste ukene i senga(mest grunnet satans vondt, men også bare fordi jeg gav opp) og hørte på musikk. Gikk faktisk flere uker før jeg kunne høre på de sangene igjen, så traumatisert blir man altså av de dagene over termin Fortell oss om den sexy fødebagen din, da! Har du pakka neglisjeen? Bagen er litt uinteressant egentlig, jeg har valgt å fokusere mer på den viktigste delen, selve fødselen. Jeg skal føde i et lakkorsett som mannen min skal snøre ned mer og mer jo lengre ned babyen kommer, vi synes det høres veldig romantisk ut, og tror det vil sørge for en sexy og leken stemning på fødestua. Men altså, du kan ikke la det gå inn på deg at kroppen din er litt håpløs og ikke har skjønt at den skal føde! Jeg har en kropp som gjorde at jeg kunne dødd i forrige svangerskap hvis vi hadde levd i steinalderen. Kropper er skikkelig teite. Av og til trenger de medisinsk hjelp for å klare selv de enkleste ting. DU har jo skjønt at du burde vært i fødsel for leeeenge siden! Kropper er dritdumme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. mars 2014 #826 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg liker planen din for fødselen, høres veldig behagelig og romantisk ut. Vil garantert føre dere nærmere hverandre på et helt nytt nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #827 Del Skrevet 20. mars 2014 Symbolsk og vakkert, synes vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2014 #828 Del Skrevet 20. mars 2014 Kanskje du burde få han til å snøre det på nå, for på den måten å skvise ut babyen? Jeg prøvde å få mannen til å sette seg på magen min med et dunk her om dagen, men han ville ikke. Kjip fyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #829 Del Skrevet 20. mars 2014 Tror du ikke det at det blir brukt nå også vil ta noe av magien fra det under fødselen? Et veldig godt råd, altså, som absolutt taes opp til vurdering. Kjip mann du har. Dump ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. mars 2014 #830 Del Skrevet 20. mars 2014 Meget vakkert Kommer aldri til å glemme jordmor som spurte meg like før pressinga var i gang, om hun skulle dempe belysningen for å gjøre det litt mer koselig. Var vel ikke akkurat koselig stemning jeg var ute etter med dempet belysning, men hun syntes kanskje det var mer kos å ta imot baby i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2014 #831 Del Skrevet 20. mars 2014 Kjip mann du har. Dump ham. Aha, så det er DU som er den anonyme brukeren som konkluderer med det i alle samlivstrådene her på forumet! Busted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #832 Del Skrevet 21. mars 2014 Mannen brukt og utnyttet. Jeg er imponert over prestasjonen hans, faktisk. Jeg forførte ham sånn, og jeg overdriver ikke: "Æ hakje nå løst på sex, mæn æ har løst på sæden din. Lokk øyan og tænk på jesus, eller ka enn som får dæ gåanes. ". Og så gjorde han det faktisk. Menn, ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 21. mars 2014 #833 Del Skrevet 21. mars 2014 Mannen brukt og utnyttet. Jeg er imponert over prestasjonen hans, faktisk. Jeg forførte ham sånn, og jeg overdriver ikke: "Æ hakje nå løst på sex, mæn æ har løst på sæden din. Lokk øyan og tænk på jesus, eller ka enn som får dæ gåanes. ". Og så gjorde han det faktisk. Menn, ass. Fikk det satt igang noe da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. mars 2014 #834 Del Skrevet 21. mars 2014 Hadde mistanke om at du er nordfra ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. mars 2014 #835 Del Skrevet 21. mars 2014 Morgen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #836 Del Skrevet 21. mars 2014 Det resulterte i at jeg ble lurt. Våknet med skikkelig vonde tak som holdt på en stund, sånn at jeg trodde ting var i gang. Men så sovna jeg,og våknet helt smertefri ... arti'! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. mars 2014 #837 Del Skrevet 21. mars 2014 Åh nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2014 #838 Del Skrevet 21. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #839 Del Skrevet 21. mars 2014 Altså ... tippelista gikk ikke lengre enn til i går, jeg skal jo ikke være gravid lengre! I dag MÅ jeg gjøre noe fornuftig. Eller ufornuftig, bare det bringer meg ut av huset. Problemet er bare at det er snø og storm, jeg ikke har bil og jeg sannsynligvis ikke har jakke heller. Jeg tror HM-jakka hadde siste luftetur for noen dager siden, da strammet den sånn at baby ble forbanna og jeg ble kvalm. Men først: En dupp! Bah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 21. mars 2014 #840 Del Skrevet 21. mars 2014 Prøver å holde meg oppdatert her, og skjønner du er dritt lei. Imponert over at du ikke har brutt helt sammen ennå jeg. Håper det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå