Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Jeg fryser litt på ryggen av tanken på hvor sur jeg kommer til å være i kveld dersom frisørtimen blir mislykka, så vet ikke om jeg tør. :ler:

Og ja, fort inn og fort ut for en liten stuss er liksom ikke verdt å dra til byen for i dag, kjenner jeg. Skal jeg til frisøren skal jeg gjøre det ordentlig! ... soom er akkurat den tanken som har fått meg til å gjøre skikkelig dumme ting før. :ler:

Ender vel opp med å sitte inne og spise kvikklunsj, tenker jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du bilder og materiale til å jobbe med fotoalbum? :) Jeg henger i alle fall et år eyter med mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvikklunsj blir aldri feil. Kanskje du kan undersøke hvor de har den verste skikkelig sterke maten? Sies jo at lett tarmirritasjon kan sette igang ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder og materiale til å jobbe med fotoalbum? :) Jeg henger i alle fall et år eyter med mitt :fnise:

Huff, nei, jeg er så dårlig på sånt at det er helt fælt. Ingen album her. :sjenert:

Kvikklunsj blir aldri feil. Kanskje du kan undersøke hvor de har den verste skikkelig sterke maten? Sies jo at lett tarmirritasjon kan sette igang ting...

Har foreløpig holdt meg unna sjokoladen, klapp på skuldra til meg!

:ler: God plan, skal høre med mannen om han vil være med. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste innlegget mitt på nytt nå, og jeg mente jo ikke at maten måtte smake ille altså, selv om jeg brukte ordet verste... Tenkte bare den skulle være veldig veldig sterk ;)

Får du med deg mannen og føder i kveld/natt, så gjør jeg det samme i morgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å få med mannen på indisk restaurant senere, men er usikker på om jeg vil føde med tikka masala langt opp i halsen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

Håper du har en fin dag :kose:

PS: jeg skal ut å kjøpe meg Kvikk Lunsj senere, bare fordi jeg KAN, har lov og det frister noe siiiinnsygt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ei uke over termin. Tippa denne datoen sjøl bare for å ta skikkelig i, hadde aldri faktisk trodd jeg skulle sitte her fortsatt være gravid som et uvær.

Begynner å innstille meg på at det blir igangsettelse. Synes det er skikkelig kjipt, hadde så lyst på en naturlig opplevelse denne gangen. Har lyst til å kjenne hvordan kroppen min taklet en naturlig fødsel fra start til slutt, og nå forsvinner den muligheten i fremskyndelse og kunstige hormoner og all slags dritt.

Hadde lyst til å få noen rolige timer hjemme med rier først, ikke være på sykehuset hele tiden, med alt det det medfører.

Får vel innse at jeg ikke er noen svangerskaps- og fødemaskin, akkurat. Blir bare tjukk og immobil, og så ender det hele med at kroppen min nekter hjelpe til med å få babyen ut.

NÅ har jeg spist kvikk lunsj, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Spis Kvikk Lunsj, med god samvittighet kjære deg :klem:

Når skal du evnt til ny kontroll ? Har det blitt fastsatt en dato for igangsettelse?

Man kan vel gå max 12 dager over..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis Kvikk Lunsj, med god samvittighet kjære deg :klem:

Når skal du evnt til ny kontroll ? Har det blitt fastsatt en dato for igangsettelse?

Man kan vel gå max 12 dager over..?

Jeg fikk beskjed om at dersom baby ikke har meldt sin ankomst innen mandag morgen skulle jeg ringe fødeavdelinga og si fra at jeg vil settes i gang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det var en kjip følelse å tenke på igangsettelse. Men for meg hjalp det faktisk mentalt å innstille meg på det, spnn at jeg ikke lenger gikk rundt og var håpefull. Mannen påpekte, rett nok, at sannsynligheten for å føde av meg selv økte for hver dag, men det ble jeg bare irritert av å høre.

Til meg sa de at de ikke vet helt om det er mest mor eller barn som starter en fødsel, at det kan være begge deler, og ikke bare handler om modning. Vel, jeg valgte å skylde på babyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det var en kjip følelse å tenke på igangsettelse. Men for meg hjalp det faktisk mentalt å innstille meg på det, spnn at jeg ikke lenger gikk rundt og var håpefull. Mannen påpekte, rett nok, at sannsynligheten for å føde av meg selv økte for hver dag, men det ble jeg bare irritert av å høre.

Til meg sa de at de ikke vet helt om det er mest mor eller barn som starter en fødsel, at det kan være begge deler, og ikke bare handler om modning. Vel, jeg valgte å skylde på babyen...

Ja, jeg skal prøve å innstille meg på at det ikke vil skje noe før mandag, så får jeg heller ta det som en bonus om det skulle skje av seg sjøl. Jeg har i hvert fall ikke godt av å gå og vente mer, blir jo helt forstyrra. :ler:

Jeg føler jo at jeg har gjort mitt i denne prosessen, sånn at det nå er babyens tur til å bidra, men det ser ut til at han er uenig. ;)

Uansett så er jeg straks ferdig, og sannsynligvis skal jeg ikke gå gravid igjen, så det spiller vel egentlig ingen rolle om det er meg eller han det står på.

Synes bare tanken på igangsettelse er så utrolig kjip. Egentlig lurer jeg på å be om et par ekstra dager dersom ingenting har skjedd innen mandag. Så lenge en følges godt opp og alt ser greit ut så burde det vel ikke være noe i veien for det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

uff, jeg vet hvordan du har det i hvert fall. Jeg er også en uke over termin i dag, og hadde gjort alt for at det denne gangen skulle bli en god fødeopplevelse der jeg skulle mestre alt selv. Så en igangsetting med alt det medfører gjør meg ganske nedfor. Skal på overtidskontroll i morgen, får sannsynligvis samme beskjed som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, jeg vet hvordan du har det i hvert fall. Jeg er også en uke over termin i dag, og hadde gjort alt for at det denne gangen skulle bli en god fødeopplevelse der jeg skulle mestre alt selv. Så en igangsetting med alt det medfører gjør meg ganske nedfor. Skal på overtidskontroll i morgen, får sannsynligvis samme beskjed som deg.

Æsj. :klemmer:

Håper det starter av seg sjøl for deg! Sannsynligvis vil det jo det for en av oss, tror du ikke? En slags trøst ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Ja, jeg skal prøve å innstille meg på at det ikke vil skje noe før mandag, så får jeg heller ta det som en bonus om det skulle skje av seg sjøl. Jeg har i hvert fall ikke godt av å gå og vente mer, blir jo helt forstyrra. :ler:

Jeg føler jo at jeg har gjort mitt i denne prosessen, sånn at det nå er babyens tur til å bidra, men det ser ut til at han er uenig. ;)

Uansett så er jeg straks ferdig, og sannsynligvis skal jeg ikke gå gravid igjen, så det spiller vel egentlig ingen rolle om det er meg eller han det står på.

Synes bare tanken på igangsettelse er så utrolig kjip. Egentlig lurer jeg på å be om et par ekstra dager dersom ingenting har skjedd innen mandag. Så lenge en følges godt opp og alt ser greit ut så burde det vel ikke være noe i veien for det? :klo:

For min del var igangsettelse null stress sånn med tanke på at vannet kunne tas. Riene kom, og det meste foregikk som normalt.

Var ikke det stresset jeg følte ble formidlet om igangsettelse, skulle jo nærmest tro alle endte med helvetesfødsel. Sånn er det ifølge statistikken ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tvunget meg sjøl til å bake ut noen brød, fryseren var tom så det var helt nødvendig. Noe særlig lengre enn dét vet jeg ikke om jeg kommer i dag :plystre:

Nå gleder jeg meg bare veldig til lillemannen kommer sprettende inn døra her, det er alltid så deilig å se ham etter en lang dag. Elsker etter-barnehagen-praten vi har hver dag, han har så mye å fortelle og sladre om. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del var igangsettelse null stress sånn med tanke på at vannet kunne tas. Riene kom, og det meste foregikk som normalt.

Var ikke det stresset jeg følte ble formidlet om igangsettelse, skulle jo nærmest tro alle endte med helvetesfødsel. Sånn er det ifølge statistikken ikke :)

Du var jo veldig heldig som slapp unna med at de bare kunne ta vannet! Sånn kan jeg godt få det. :)

Men man hører så mye om ballongkateter som ikke har effekt i et døgn, så piller i to døgn, så drypp i ett døgn, så KS siste dag .. omtrent. I hvert fall en superlang begynnelse på fødsel, med massevis av venting og sykehustid og stormrier og epidural og det hele tatt. Det vil jeg så gjerne slippe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhlykke, jeg fikk hjem verdens største kosegutt som dro meg inntil seg og klemte og kosa og serienussa meg i trynet i flere minutter. All surhet er herved fordufta. Ungen min ass!! :rodmer:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

Æsj. :klemmer:

Håper det starter av seg sjøl for deg! Sannsynligvis vil det jo det for en av oss, tror du ikke? En slags trøst ... :)

Ja det er sant;) huff, blir nervepirrende å følge dagboka di gjennom helga da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

Barnehagesladder er moro ja:) Hvem slo hvem(det er alltid noen som har slått noen, i følge A), hvem kysset hvem, hvem vant når de spilte fotball...osså..osså..osså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...