Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper strippingen har effekt nå! Hvor stor er han estimert til å være? Håper alt er i orden på registrering senere i dag. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

Så kjedelig....får håpe strippingen gir effekt da! Jeg har kontroll på fredag, og blir nok igangsetting mandag på meg også om intet skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og litt bekymra, synes det er skikkelig ukult av ham å ikke bevege seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De estimerte ham til 11% over. Det vil si 4100 nå. Det er jo ikke gigntisk akkurat, men målingen var veldig omtrentlig og hun fikk ikk godt mål av hodet. Han er nok ganske stor, konkluderte legen med. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det var ukult av han. Godt du skal tilbake senere! Når skal du tilbake? Husk at de hadde ikke latt deg gå hvis de mente det var grunn til bekymring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er jo bare generelt ganske ukul om dagen, synes jeg, så jeg tror ikke han får bidrag til sertifikatet når den tid kommer, foråsidetsånn!

Skal tilbake klokka to. Håper ting er litt mer normalt innen da, er i hvert fall ikkr særlig gira på å gå hele helga og være bekymra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe han tar en turning-runde snart ja! Hvis ikke, kan du ikke bare spørre om å bli igangsatt? Hvor mye mer moden blir man på 4-5 dager? Vet ikke jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe han tar en turning-runde snart ja! Hvis ikke, kan du ikke bare spørre om å bli igangsatt? Hvor mye mer moden blir man på 4-5 dager? Vet ikke jeg?

Fødselen kan like gjerne starte om en time som om tre dager, så jeg vil gjerne gi kroppen sjansen til å starte sjøl. Var ikke helt umoden, bare ikke akkurat i fødsel heller. ;) Håper kroppen ordner opp sjøl!

Men om han forblir rolig, og CTGen ikke er bedre enn denne jeg hadde nå, da må jeg i tenkeboksen litt ...

Satser på turning snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen kan like gjerne starte om en time som om tre dager, så jeg vil gjerne gi kroppen sjansen til å starte sjøl. Var ikke helt umoden, bare ikke akkurat i fødsel heller. ;) Håper kroppen ordner opp sjøl!

Men om han forblir rolig, og CTGen ikke er bedre enn denne jeg hadde nå, da må jeg i tenkeboksen litt ...

Satser på turning snart!

Ok, ja det har du nok rett i! :) Jeg ble aldri sjekket for modning, så akkurat dette har jeg lite peiling på. :)

Lykke til på ny sjekk i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, damer!

Drakk både vann og saft uten effekt første gang, roseduft. Tullunge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de gjør noe med saken hvis denne ctg-en ikke er tilfredsstillende da :) Krysser fingrene for at mini turner som bare det nå :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt mer turning nå, men slett ikke like mye som normalt. Og at han ikke starta dagen før klokka halv tre er i hvert fall ikke likt ham. Vet ikke helt hva jeg skal tenke, jeg.

Vil. Bare. Føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Se der ja, nå sparker han jo!" når jeg trykker for ett lite dult på 20 min. :P Jada,jeg vet jo at han lever, men bevegelsesmønsteret er helt off for han å være. Så jeg vet ikke om jeg får noe gehør, jeg. :P

Sitter enda med registrering, den er bedre enn den forrige, så det er jo bra. Vi får se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kalles vel trivselskontroll av en grunn, og om han ikke beveger seg helt som normalt, så kan det jo være tegn på at han har behov for å komme seg ut nå. Om det ikke blir gjort noe håper jeg du kan gå hjem og føle deg trygg ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble omsider godt fornøyd der oppe, så da stoler jeg på dem foreløpig. Så senker jeg heller terskelen for å ringe dersom jeg skulle bli urolig.

Jeg kjøpte trøstesjokoldebolle (vet, kjempekonstruktivt) før jeg dro, og nå kviknet han til. Så skal han bare holde seg i aktivitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende med delvis mangelfull modning når man er i fødemodus! Hodet sier en ting, men kroppen en annen?! For noe tull. Hør etter kropp!! :rope:

Håper aktiviteten tar seg opp på alle måter. Med turning og rier og hele pakka :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...