Gjest åffårno Skrevet 18. mars 2014 #721 Del Skrevet 18. mars 2014 Du. Er. Gal. Men herrefred, jeg er med!! Bortsett fra Broadway-biten kanskje. Jeg hater musikaler. Gal, eller GENIAL? Le du. Jeg gikk forbi et skilt med "klarsynte Anne" idag, og hun fortalte meg noe annet. Nei ok, så gjorde hun ikke det. Men jeg gikk forbi et sånt skilt på vei fra helsestasjonen if juni møst nåo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #722 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg vet at du bullshitter meg fordi ingen, ingen med vettet i behold ville kalt meg en heit dame akkurat nå. Men bortsett fra det; særs troverdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 18. mars 2014 #723 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg vet at du bullshitter meg fordi ingen, ingen med vettet i behold ville kalt meg en heit dame akkurat nå. Men bortsett fra det; særs troverdig! Det er sant det med skiltet, altså. Jeg la kanskje bare littegranne på med den Hollywoodhistorien. Men jeg tipper likevel, i non-Åndenes Makt Qiua-brett-synske Gerdavibber at du føder imorra eigang. Japp. Når er evt igangsettelsesdato? Asså; når har du gått 12 dager over termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #724 Del Skrevet 18. mars 2014 Det er sant det med skiltet, altså. Jeg la kanskje bare littegranne på med den Hollywoodhistorien. Men jeg tipper likevel, i non-Åndenes Makt Qiua-brett-synske Gerdavibber at du føder imorra eigang. Japp. Når er evt igangsettelsesdato? Asså; når har du gått 12 dager over termin? Hva er vel en historie uten litt ekstra smør? Mandag blir vel siste dag, tror jeg. 11 dager opererer de med her. Men vi får se i morra, på noen sykehus vil de ikke la damer med tidligere snitt gå såpass lenge, andre sykehus er veldig restriktive med å sette i gang ... så lenge jeg slipper KS, så. Er skikkelig spent på morradagen, faktisk. Veldig spent på hva legen sier om størrelse, blant annet. Lurer på om han er så stor som jeg ser for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #725 Del Skrevet 18. mars 2014 Åh, av og til går det opp for meg på ordentlig hva som faktisk skal skje i løpet av noen dager, og da stopper nesten hjertet mitt. Tenk at jeg skal få en liten gutt til, en liten sønn sånn som L, som jeg skal elske sånn som jeg elsker L. Det er helt umulig å fatte ordentlig, men når det slår meg slår det pusten ut av meg. Jeg gleder meg sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 18. mars 2014 #726 Del Skrevet 18. mars 2014 Det er nå virkelig ikke lenge til kjære deg Og du skal se du har tippa rett selv på at du skal føde den 20.ende, så du får nyte sisste dagen i morgen med baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2014 #727 Del Skrevet 19. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #728 Del Skrevet 19. mars 2014 Endelig ser det ut til at det er en marsbaby som har skjønt at det kan være greit å komme ut! Min har definitivt ikke det, selv ikke etter ludospilling med mannen i natt. Så de får vel se langt etter en ekstra kaffepause på poliklinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2014 #729 Del Skrevet 19. mars 2014 I know! Nå må det jo bare starte for oss andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2014 #730 Del Skrevet 19. mars 2014 Tror du, TuttaV? Det var dagens! Hilsen hun som har gitt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #731 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg har også gitt opp. Sitter med CTG-registrering nå, ikke en rie i syne. Han blir nok værende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. mars 2014 #732 Del Skrevet 19. mars 2014 En av oss må være optimisten tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2014 #733 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg har også gitt opp. Sitter med CTG-registrering nå, ikke en rie i syne. Han blir nok værende. Har de sagt noe om hva som skjer videre, eller skal du bli ferdig med registreringen først? En av oss må være optimisten tenkte jeg Takk, TuttaV, du er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. mars 2014 #734 Del Skrevet 19. mars 2014 Ut må han, før eller siden! Masse sympati, fødevibber og trøstefrukt fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #735 Del Skrevet 19. mars 2014 Litt dårlig registering, så de er ikke superfornøyde akkurat nå. Men nå blir det vel UL snart, tipper jeg. Takk for fødevibber og tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. mars 2014 #736 Del Skrevet 19. mars 2014 Blir spennende å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 19. mars 2014 #737 Del Skrevet 19. mars 2014 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2014 #738 Del Skrevet 19. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 19. mars 2014 #739 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg har også gitt opp. Sitter med CTG-registrering nå, ikke en rie i syne. Han blir nok værende. Har megasympati..........................................var så jææææææææææææææææææææææævlig lei på det tidspunktet selv Kom ut baby, kom uuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #740 Del Skrevet 19. mars 2014 Alt er vel egentlig greit. Bra med fostervann, bra morkake, stor baby ... lite modning og åpning, som jeg visste. Så hum strippet litt, håper det har effekt. CTGen var litt dårlig,og jeg har bare fått to spark fra ham i hele dag, veldig uvanlig. Legen syntes han var stille på ULen og, så skal tilbake senere i dag for ny registrering. Men sånn i utgangspunktet skal jeg bare vente og se, og så bli satt i gang på mandag om ingenting skjer. Egentlig ganske demotivert og sur nå. Til ei forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå