Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Trøstespising av kiwi er det jo ikke noe galt i. Jeg har trøstespist sjokolade i over en uke allerede jeg :fnise: Hvordan er humøret i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får se sånn på det at guttungen har det så himla bra i magen din at han vil nyte det så lenge han kan ;) blir godt ivaretatt allerede!

:klemmer:

Men uttafor magen kan han jo få suss, det overgår jo magekomfort! ;)

Jeg håpet at jeg skulle lede an, men neida... Har tydeligvis ei som ikke tørr helt i magen :sukk:

Veldig lov med utlufting på kg :jepp: Særlig i din tilstand!

:klem:

Hehe. Nå blir det jo snart,på oss alle. Noe annet går jo ikke an. :ler:

Trøstespising av kiwi er det jo ikke noe galt i. Jeg har trøstespist sjokolade i over en uke allerede jeg :fnise: Hvordan er humøret i dag da?

Neida, var vel mest det at jeg spiste ti stk. eller noe. :fnise:

Humøret er igrunn greit, suller litt rundt og rydder og vasker litt for å få tankene over på noe annet. Skulle egentlig møte en venninne, men jeg orker rett og slett ikke. Gleder meg til energien kommer litt tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Ønsker deg en fin dag :kose:

Skjønner at du heller vil sulle litt for deg selv og gjøre det du har lyst til.

Du får definitivt energien tilbake snart, tenk så herlig det skal bli ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L har lenge sagt "den fister fast!" i stedet for "sitter fast".

Har vært en og annen gang jeg har krympet meg (mer enn bare) bittelitt når han har sagt det, spesielt når jeg har sett folk legge merke til det og småflire litt. :fnise:

Nå har han endelig slutta å si det, men hva bytter ha det ut med? Joda, "Den fitter fast!" ...

Sitter fast, L, sitter fast!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søt! :fnise: Blir som da S fortalte alle at hun hadde kjørt pikken i Kardemomme by... :rolleyes:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt! :fnise: Blir som da S fortalte alle at hun hadde kjørt pikken i Kardemomme by... :rolleyes:

Åherregud, det er jo helt fantastisk :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grugleder meg til J begynner å snakke merker jeg :ler:

DET er veldig koselig, artig, og tidvis litt flaut! Men mest herlig! :rodmer:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig koselig, artig, og tidvis litt flaut! Men mest herlig! :rodmer:

Herlig beskrivelse av deg selv! :ler:

(Skjønte hva du egentlig mente, altså, og jeg er helt enig! :jepp: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på kontrollen i morra.

Magefølelsen sier at han har det bare fint der inne, så den delen er grei. Men jeg er spent på hvordan de stiller seg til at han sannsynligvis er ganske stor, til at jeg har hatt keisersnitt tidligere med tanke på eventuell igangsettelse og sånn.

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg ønsker å vente, la ting få sjansen til å skje av seg sjøl, eller om jeg ønsker innblanding. Jeg er jo så utrolig lei, og han blir jo ikke mindre inni der. Men så ville jeg så gjerne at ting skulle skje av seg sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig beskrivelse av deg selv! :ler:

(Skjønte hva du egentlig mente, altså, og jeg er helt enig! :jepp: )

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville latt det være opp til fagfolk å avgjøre akkurat det :Nikke:

Jammen ... ja, burde vel det. Spent på hva de sier.

For jeg er litt lei nå. Sånn i tilfelle jeg har glemt å nevne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L har lenge sagt "den fister fast!" i stedet for "sitter fast".

Har vært en og annen gang jeg har krympet meg (mer enn bare) bittelitt når han har sagt det, spesielt når jeg har sett folk legge merke til det og småflire litt. :fnise:

Nå har han endelig slutta å si det, men hva bytter ha det ut med? Joda, "Den fitter fast!" ...

Sitter fast, L, sitter fast!

:hoho: herlig!!

Også skjønner jeg tankegangen din ang kontroll. Jeg vurderte i går at jeg kanskje ville ha keisersnitt allikevel hvis det var seteleie :sjenert: sånn helt seriøst. Like greit at det var hodeleie så jeg ikke kunne gjøre noe ut av tankene mine :rolleyes: og kanskje angret etterpå? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: herlig!!

Også skjønner jeg tankegangen din ang kontroll. Jeg vurderte i går at jeg kanskje ville ha keisersnitt allikevel hvis det var seteleie :sjenert: sånn helt seriøst. Like greit at det var hodeleie så jeg ikke kunne gjøre noe ut av tankene mine :rolleyes: og kanskje angret etterpå? :vetikke:

:fnise: Skjønner godt tanken,vært inne på den selv. L ble jo tatt med snitt i uke 39 grunnet seteleie, i går var jeg så sur og lei at jeg til og med ble snurt for at lillebror ligger rett vei. Men det gikk fort over, heldigvis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør i alle fall diskutere bekymringene dine med dem, så tar de sikkert en vurdering på det. Hvis du er heldig så er du så moden at det uansett bare er å ta vannet. I så fall er det jo ikke store innblandingen som skal til. Noe annet er det jo hvis de må styre med piller og/eller ballongkateter for å modne deg først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør i alle fall diskutere bekymringene dine med dem, så tar de sikkert en vurdering på det. Hvis du er heldig så er du så moden at det uansett bare er å ta vannet. I så fall er det jo ikke store innblandingen som skal til. Noe annet er det jo hvis de må styre med piller og/eller ballongkateter for å modne deg først.

Jeg sjekka sjøl, ække særlig moden gitt. :sjenert:

I hvert fall ikke nok til å ta vannet. Men det hadde jo absolutt vært det beste.

Det blir nok ballongkateter som blir første steg uansett, de er skeptiske til piller og evt. drypp senere ved tidligere KS. Og det er jeg og, vil virkelig helst slippe.

Bare hååper det skjer av seg sjøl.I natt hadde jo vært perfekt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...