kaffemor Skrevet 17. mars 2014 #661 Del Skrevet 17. mars 2014 Sjokoladebolle! Åhh nam! Du får trøste deg med at det sikkert er bedre å være lei og skikkelig fødeklar enn å ha angst og grue seg skikkelig til fødselen. Men usj. Skjønner du er lei og har lyst til å hilse på lillebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #662 Del Skrevet 17. mars 2014 Takk, søte dere! Jeg innser jo at det er helt idiotisk, og jeg vet jo at han kommer snart og at det bare er innspurten igjen. Så sånn fornuftsmessig sett vet jeg jo at det ikke nytter å være så lei og sur. Men jeg klarer bare ikke å ta meg sammen når lei-følelsen tar overhånd (er heldigvis ikke sånn hele dagen ...), og det føles virkelig som et prosjekt helt uten ende. Får lyst til å grine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2014 #663 Del Skrevet 17. mars 2014 Du er ikke alene! Og du har mer rett til å være lei enn noen av oss andre Så stor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 17. mars 2014 #664 Del Skrevet 17. mars 2014 Takk, søte dere! Jeg innser jo at det er helt idiotisk, og jeg vet jo at han kommer snart og at det bare er innspurten igjen. Så sånn fornuftsmessig sett vet jeg jo at det ikke nytter å være så lei og sur. Men jeg klarer bare ikke å ta meg sammen når lei-følelsen tar overhånd (er heldigvis ikke sånn hele dagen ...), og det føles virkelig som et prosjekt helt uten ende. Får lyst til å grine. Jeg fikk grinesammenbrudd deluxe på sengekanten, ble bare enda mer demotivert etterpå, for da hadde jeg brukt energi på grining Ikke engang det satte igang fødselen. Mannen fikk mer sympati da, våknet helt bekymret av at hele senga rista og bare "hva eeeeeer det????" Jeg: "Jeg føder aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldri!" Han: "Jo, det er ikke lenge igjen" Jeg: "Jooooooooooo, jeg kommer til å være gravid for alltid!!" *hulk noe så innmari sinnsykt så tårene spretter* Trodde jo faktisk i fullt alvor at jeg kom til å være gravid for alltid, selv om jeg visste at jeg i verste fall ble igangsatt noen dager etterpå. Men du vet jo heldigvis at de ungene faktisk kommer ut engang, du ser jo på en av de hver dag Snart kommer lille saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #665 Del Skrevet 17. mars 2014 Burde sikkert prøve å muntre deg opp jeg også, men akkurat nå har jeg ikke noe bedre å si enn TLC...... Sannelig godt at de andre har sagt så mye fint her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. mars 2014 #666 Del Skrevet 17. mars 2014 Det er aldri noen som har blitt igjen i livmora ihvertfall, så ut kommer han uansett! Men skjønner så evig godt at du er drittlei. Selv om jeg sneik i køen når min kom, så var jeg og møkkalei på slutten, hadde jeg gått over termindato hadde jeg nok gått i oppløsning av surhet og grining. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #667 Del Skrevet 17. mars 2014 Det er aldri noen som har blitt igjen i livmora ihvertfall, så ut kommer han uansett! Å joda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #668 Del Skrevet 17. mars 2014 DET ER SÅNN JEG KOMMER TIL Å ENDE OPP, MAZILLA!! Dokker e bæst, damer! Hater å være surkjerring, men akkurat nå måtte jeg bare blåse ut. Hjelper godt med søte damer som kan minne meg på at han ikke blir der bestandig (eller minner meg på at jeg i det minste får eget TV-show dersom det mot formodning skulle bli sånn ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. mars 2014 #669 Del Skrevet 17. mars 2014 KOM UT LILLE GUTT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. mars 2014 #670 Del Skrevet 17. mars 2014 Det er lov å være sur i blant. Spesielt som gravid på overtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. mars 2014 #671 Del Skrevet 17. mars 2014 Men nå kan han virkelig komme når som helst!! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #672 Del Skrevet 17. mars 2014 KOM UT LILLE GUTT!!! Helt enig, nå er det faktisk på tide og vel så det. Det er lov å være sur i blant. Spesielt som gravid på overtid Men nå kan han virkelig komme når som helst!! Spennende! Ja, det er ganske absurd. Tenk at det kan skje helt ut av det blå. Er jo ganske spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. mars 2014 #673 Del Skrevet 17. mars 2014 Å joda! Kom på det der akkurat når jeg postet innlegget men de skulle jo vurdere operasjon, så sannsynligvis kom den ut den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #674 Del Skrevet 17. mars 2014 Druknet sorgene i en liten kiwi, jeg. Magemål, hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #675 Del Skrevet 17. mars 2014 Kom på det der akkurat når jeg postet innlegget men de skulle jo vurdere operasjon, så sannsynligvis kom den ut den også Herregud, egentlig er det jo bare helt jævlig og ganske trist, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. mars 2014 #676 Del Skrevet 17. mars 2014 Herregud, egentlig er det jo bare helt jævlig og ganske trist, da. Er jo det :/ helt sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 17. mars 2014 #677 Del Skrevet 17. mars 2014 Du er i alle fall ikke den eneste som er lei kan jeg forsikre deg om, selv om jeg ikke har så mye jeg skulle sagt egentlig som fremdeles er før termin.. men det er herlig å få utløp her vel og lufte all frustrasjon for KG damene som støtter deg og for din mann Fikk nesten ett grine utbrudd selv tidligere..men klarte ta meg sammen.. Spørs hvor lenge det lar seg gjøre, jo nærmere termin en kommer.. Kan ikke se at en overlever å gå 12 dager over som vel er max på overtid Ingen tegn til rier eller noe som helst idag? Herlig å frotse i kiwi da her går det i sure epler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #678 Del Skrevet 18. mars 2014 Håper noen andre (TuttaV!) har tatt ansvar og gått i fødsel i natt, for her har det vært deprimerende smertefritt. Fem dager over nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. mars 2014 #679 Del Skrevet 18. mars 2014 Du får se sånn på det at guttungen har det så himla bra i magen din at han vil nyte det så lenge han kan blir godt ivaretatt allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. mars 2014 #680 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg håpet at jeg skulle lede an, men neida... Har tydeligvis ei som ikke tørr helt i magen Veldig lov med utlufting på kg Særlig i din tilstand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå