Gjest åffårno Skrevet 16. mars 2014 #621 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg tror det er trygt å anta at ludospilling kan hjelpe nå altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #622 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg tror det er trygt å anta at ludospilling kan hjelpe nå altså. Mannen skal i ilden, ja! Later som om dusjen er for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 16. mars 2014 #623 Del Skrevet 16. mars 2014 morsomme dere er! Ikke føl noe press kisskissbangbang, men vi får krysse fingrene for at det ubehagelige du kjenner på er noen forsiktige påbegynnende rier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #624 Del Skrevet 16. mars 2014 Ooog alle vondter borte - selvfølgelig. Jeg blir gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 17. mars 2014 #625 Del Skrevet 17. mars 2014 Ooog alle vondter borte - selvfølgelig. Jeg blir gal! Skal du til legen imorgen? Kanskje du kan strippes da? (Ikke at jeg vet heeelt hva det innebærer) Eller modne deg? Skjer stort lite her også, hun tryyykker og strekker seg så sykt at jeg er sikker på hodet skal komme ut men det er da lite sannsynlig.. Er sååå spent på hvordan hele fødselen vil starte da, og hvordan rier faktisk kjennes ut....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #626 Del Skrevet 17. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 17. mars 2014 #627 Del Skrevet 17. mars 2014 Åh, nå ble jeg skikkelig skuffa på dine vegne, var helt sikker på at ting var igang jeg nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. mars 2014 #628 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Nåh, hvordan gikk fødselen? Endret 17. mars 2014 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #629 Del Skrevet 17. mars 2014 Ingen føding, og ingen tegn til det heller. Nå skal jeg ikke la meg gire opp og tro det er fødsel på gang før hodet står i åpninga. Nå er jeg frustert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. mars 2014 #630 Del Skrevet 17. mars 2014 Huff, jeg føler med deg. Venting er noe dritt. Skal du ringe og spørre om kontroll i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #631 Del Skrevet 17. mars 2014 Ja, tenkte å ringe og høre hva jeg skal gjøre. Er vel føden en har trivselskontroll hos, eller er det kvinneklinikken? Tror jeg ringer føden, så får de heller bare henvise meg videre om det ikke er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #632 Del Skrevet 17. mars 2014 Er vel litt forskjellig praksis fra sted til sted. I Trondheim fikk jeg beskjed om å ringe føden selv, mens her må jeg få legen til å henvise meg til en eventuell overtidskontroll. Uansett kan de vel fortelle deg hvor du evt skal ringe hvis du prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. mars 2014 #633 Del Skrevet 17. mars 2014 Her var det helsesøster som skulle bestillekontroll til meg på sykehuset. Hun ringte meg samme dagen det ville vært naturlog å ta den kontrollen, men da hadde jeg allerede født. Det var seks dager over termin hun ringte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #634 Del Skrevet 17. mars 2014 Ringte og fikk time onsdag klokka 9. Er i det minste greit å ha noe å forholde seg til dersom det ikke skulle skje av seg sjøl ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. mars 2014 #635 Del Skrevet 17. mars 2014 Håper du føder før. Tipper tirsdag jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #636 Del Skrevet 17. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #637 Del Skrevet 17. mars 2014 Håper du føder før. Tipper tirsdag jeg. Håper det. Har ubehagelige kynnere igjen i dag, så det er jo tydelig at kroppen holder på med noe. Får vel bare prøve å være tålmodig og gi den den tiden den trenger, selv om jeg er så utålmodig og lei at jeg holder på å klikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #638 Del Skrevet 17. mars 2014 Forresten havna det en feberpjusk guttebass i senga vår i natt, så ludospilling utgikk. Har det til gode til i kveld, og satser på at det gjør susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 17. mars 2014 #639 Del Skrevet 17. mars 2014 Forresten havna det en feberpjusk guttebass i senga vår i natt, så ludospilling utgikk. Har det til gode til i kveld, og satser på at det gjør susen. Husk å heve beina etterpå, nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 #640 Del Skrevet 17. mars 2014 Noe jobber nok kroppen med, spørsmålet er bare hvor god tid kroppen har tenkt å bruke på forberedelsene! Tydeligvis en halv evighet! Får bare håpe gode forberedelser betyr enklere fødsel! Jeg tenkte jeg skulle se Fødeavdelingen på FEM nå straks, i håp om å få skikkelig fødselsangst. Hvis jeg absolutt ikke vil føde, er det vel typisk om kroppen setter i gang, er det ikke? Omvendt psykologi-ish... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå