kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #581 Del Skrevet 16. mars 2014 Haha, nei. Vært ute en liten tur med L, og ellers faktisk bare vært inne. Helt idiotisk, er det en tid jeg burde fylt med en hel masse så er det jo nå. Men jeg har bare vært så utrolig lat og lei. Må finne på noe i kveld, tror jeg,lure med mannen ut på en kaffe eller noe. Må prøve å unngå å bli gal, sånn for L sin del Gikk en times tur i relativt høyt tempo i går kveld/natt. Null effekt, men totalt drepen for bekkenet. Så det gjentas ikke ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2014 #582 Del Skrevet 16. mars 2014 Håper egentlig ikke du føder, jeg. Da blir det så stille her, og ventetida blir enda mer uutholdelig for meg. Egoistisk, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #583 Del Skrevet 16. mars 2014 Haha, ditto! Er veldig blanda, unner deg fødsel men blir nok ganske sur (ikke på deg da,men blir nok ikke trivelig å være i husmed ) om du slår meg. Haha. Sjarmerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2014 #584 Del Skrevet 16. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2014 #585 Del Skrevet 16. mars 2014 Vi får sørge for å føde samtidig. Hva med til natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #586 Del Skrevet 16. mars 2014 Det er den foreløpige plana (men kjenner jo at trua er helt borte )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #587 Del Skrevet 16. mars 2014 Var som nevnt ute og gikk tur med mannen min i går, og siden det har vært vår her ganske lenge er det en stund side jeg har hatt behov for vinterjakke. Men nå er det litt snø igjen, og det var forholdsvis kaldt i går, så måtte plukke frem jakken igjen fra skapet. Hadde ikke helt trua på at jeg skulle klare å lukke den over gigamagen, men jammen gikk det ikke, gitt. Det var rimelig tilfredsstillende å se at HM-jakka i strl. S fortsatt passet lot seg lukke. Og dét, mine damer, det var ukens høydepunkt i preggosammenheng. Stusselig, jeg vet! Men i den sammenheng: Dagbokas aller siste magebilde, i en skikkelig sprengt jakke (sjekk lommene ) : 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 16. mars 2014 #588 Del Skrevet 16. mars 2014 Åh fin mage!! Men kan tenke meg at den begynner å bli litt slitsom å gå rundt med snart er lillebror her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. mars 2014 #589 Del Skrevet 16. mars 2014 Fiiinfin mage altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2014 #590 Del Skrevet 16. mars 2014 Tjukkebolla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #591 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Åh fin mage!! Men kan tenke meg at den begynner å bli litt slitsom å gå rundt med snart er lillebror her! Takk. Nei,nå er han faktisk like om hjørnet, selv om det ikke føles helt sånn alltid. Fiiinfin mage altså Tjukkebolla! Sjelden har vel noe vært mer beskrivende. Eller jo ... da svogeren min sa "Høhø. Du ser ut som en skilpadde som har havna på ryggen." når jeg prøvde å kave meg opp fra sofaen. VELDIG riktig observert. ** I ettermiddag har jeg virkelig massevis av småvondter. Kynnere og menssmerter i ett sett. Men ingenting regelmessig og ingenting skikkelig vondt. Har ingen tro på at det tar seg opp, men blir like ivrig hver gang de kommer. Jeg er så klar til å se hvem det er som gjemmer seg inni der! Endret 16. mars 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 16. mars 2014 #592 Del Skrevet 16. mars 2014 Nå har det startet tenker jeg Akkurat sånn var i alle fall min første fødsel - nada aktivitet hele dagen, var bare sliten og slapp. Så vondter og maserier en stund, uten noe system - og så BAM: rier! Sånn på denne tiden av kvelden også, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #593 Del Skrevet 16. mars 2014 Nå har det startet tenker jeg Akkurat sånn var i alle fall min første fødsel - nada aktivitet hele dagen, var bare sliten og slapp. Så vondter og maserier en stund, uten noe system - og så BAM: rier! Sånn på denne tiden av kvelden også, faktisk. Jeg våkner nok opp like fordømt gravid i morra. Men jeg håper og krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2014 #594 Del Skrevet 16. mars 2014 Heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. mars 2014 #595 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg våkner nok opp like fordømt gravid i morra. Men jeg håper og krysser fingrene! Haha, husker dagen etter fødsel. Det var sært det, våkne opp og IKKE være gravid lengre Skjønner at du er spent på hvem som bor inni der, håper du ikke er like gravid imårra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #596 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Heia heia! Kryss fingran! Haha, husker dagen etter fødsel. Det var sært det, våkne opp og IKKE være gravid lengre Skjønner at du er spent på hvem som bor inni der, håper du ikke er like gravid imårra! Gleder meg ihjel! Husker første natta på barsel. Jeg hadde så sinnssykt vondt at pleierene hadde tatt med L ut litt for at jeg skulle få konsentrere meg om meg selv litt. Så sovnet jeg litt, og våknet da de kom trillende inn med L for at han skulle få mat. Den følelsen, når jeg våknet opp helt omtåket og innså at den babyen som kom inn var min, den var helt vill. Den største og mektigste kjærlighetsfølelsen jeg hadde kjent noen gang. Endret 16. mars 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. mars 2014 #597 Del Skrevet 16. mars 2014 Utrolig flott mage! Snart er den borte! Håper vondtene blir til rier i kveld/natt! På tide å komme nå, lillebebis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 16. mars 2014 #598 Del Skrevet 16. mars 2014 Og jeg som såvidt får igjen skalljakka til mannen Flott mage har du hvertfall Blir spennende å se om du er like gravid i morgen da, satser på at du ikke er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. mars 2014 #599 Del Skrevet 16. mars 2014 Gleder meg ihjel! Husker første natta på barsel. Jeg hadde så sinnssykt vondt at pleierene hadde tatt med L ut litt for at jeg skulle få konsentrere meg om meg selv litt. Så sovnet jeg litt, og våknet da de kom trillende inn med L for at han skulle få mat. Den følelsen, når jeg våknet opp helt omtåket og innså at den babyen som kom inn var min, den var helt vill. Den største og mektigste kjærlighetsfølelsen jeg hadde kjent noen gang. Helt rått hvordan man med en eneste gang føler så vanvittig mye for disse små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. mars 2014 #600 Del Skrevet 16. mars 2014 for passende (les: lukket) jakke! Håper det tar seg opp til kvelden/natta for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå