Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv om jeg også var lei på slutten nå sist, er jeg veldig glad for de gyldne øyeblikkene jeg hadde med storebror de siste dagene, da jeg visste at om litt ville alt bli forandret. (Men jammen ble det mange fine stunder etterpå også. :)) Men tror det er lurt å fylle dagene med noen lettere aktiviteter, tilpasset form, så man ikke blir helt koko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo grisen i magemål, med sikkert en halvmeter. Men det er greit, altså, den var årets modell, tror jeg. ;)

Hjemme etter en koselig tur. Ludvig fikk snakka med både høns, kaniner, sauer og pusekatter (som er favoritten, pusetatt er tingen!), så dro vi og kjøpte smoothie og kikket litt rundt i en lekebutikk etterpå. Han er fortsatt ikke helt på topp etter feberen, så etter halvannen time ute på farten måtte han sove litt. Så da grep vi anledninga til å kjøre rundt et vann her med skikkelig humpete veier, sånn i tilfelle det skulle ha noe for seg. ;)

Å spise seg skikkelig, skikkelig mett skal visst også være et kjerringråd i følge mamma, så nå har jeg nettopp spist ganske mye mer kyllingsalat enn jeg strengt tatt hadde behov for, og kjenner at jeg må ligge litt på sofaen. :ler:

Guttungen spiser krutonger fra middagen til lørdagsgodt, og mmm-er i ett sett her. Enkel type. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Håper dere har en fin lørdag, damer. :)

Hmm. Jeg kjenner at jeg begynner å bekymre meg litt for størrelsen på mageboeren, jeg ... ikke sånn at jeg blir redd, mer det at jeg kjenner at jeg har lyst til å vite det før fødselen dersom han er veldig stor.

Samtidig er jeg bittelitt stresset for at jeg ikke har hatt en terminkontroll. Egentlig bare tull, er jo bare halvnnen uke siden sist kontroll der alt var fint, men jeg kunne bare helst tenkt meg å gå på overtid med en trygghet om at alt i alle fall var fint rundt termindatoen.

Kjenner rett og slett plutselig på et visst stress i forbindelse med fødsel og ''overtid'' og sånn. Vil føøødeeee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig å gå og bekymre seg da :klemmer: Når skal du på neste kontroll? Jeg skal på vanlig jordmorkontroll på mandag og eventuell overtidskontroll én uke etter termin (krysser fingrene for at jeg slipper det da). Var storebror stor da han ble født eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig å gå og bekymre seg da :klemmer: Når skal du på neste kontroll? Jeg skal på vanlig jordmorkontroll på mandag og eventuell overtidskontroll én uke etter termin (krysser fingrene for at jeg slipper det da). Var storebror stor da han ble født eller?

Ja, altså, jeg bekymrer meg ikke sånn egentlig. Det er vel mer det at jeg har begynt å tenke litt på det.

Har ingen ny oppsatt kontroll. Må ringe sykehuset etterhvert om han ikke kommer, og evt bestille overtidskontroll.

Det er vel det som er greia, kanskje, at jeg ikke har noen kontroll i vente eller noe konkret å forholde meg til.

Storebror var 4230 gram, men det var i uke 39. Nå er jeg jo to uker lengre på vei, så han er nok større allerede han her.

Jeg er ikke redd for å føde stor unge,men jeg kjenner at jeg gjerne vil ha en viss peiling på størrelsen hans, sånn for å tilfredsstille kontrollbehovet mitt. ;)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer nok i løpet av helga skal du se :) Håper du får den fødeopplevelsen du har ønsket deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Jeg har fått beskjed av både lege og jordmor om å si ifra om det ikke holder med en kontroll i uka frem mot fødsel..

Kan du ikke ringe legen eller jordmor på mandag å få komme inn til en kontroll?

Ikke kjekt å gå å være bekymret nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer nok i løpet av helga skal du se :) Håper du får den fødeopplevelsen du har ønsket deg!

Takk, jeg håper det! :)

Jeg har fått beskjed av både lege og jordmor om å si ifra om det ikke holder med en kontroll i uka frem mot fødsel..

Kan du ikke ringe legen eller jordmor på mandag å få komme inn til en kontroll?

Ikke kjekt å gå å være bekymret nei..

Jo, jeg gjør nok det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipping :nigo:

Sushi: 6.mars

Mannen: 7. mars

Missdior: 7.mars

Favole: 10. mars

Belle: 12. mars

La Traviata: 13. mars

Teriyaki, TuttaV: 14. mars.

Mazilla, Millimani: 15. mars

Vera Vinge: 16.mars

Doh: 17. mars

Roseduft: 18. mars

Kisskissbangbang: 20. mars

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skjer null og niks. Lurer på om jeg kan bli mer muggen og lei nå, eller om jeg har nådd max. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, fortsatt noen timer igjen til midnatt...

Kom du dithen at du fikk røntget bekkenet ditt sist, da baby lå i seteleie, forresten? Var grunnen til ks at du ønsket det, eller estimerte de ham større enn han var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, fikk ikke røntget sist. Jeg valgte KS selv, han var estimert til å være 3800-4000 ved termin, akkurat innenfor grensa for setefødsel her. Men han var jo 4230 en uke før, så de bomma jo litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fød, fød, fød! FØD DA! :duskedame::duskedame::duskedame:

Jeg vil ha noe action å lese om så ventetiden min føles litt kortere! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fød, fød, fød! FØD DA! :duskedame::duskedame::duskedame:

Jeg vil ha noe action å lese om så ventetiden min føles litt kortere! :laugh:

Du ANER ikke hvor mye jeg ønsker å gi deg noe action å lese om. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jeg håper på idag altså!

:enig:

Kom lille baby, vi venter på deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :pls:

Gjort noe spennende idag bortsett fra å trygle og be om vannavgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...