Millimani Skrevet 14. mars 2014 #541 Del Skrevet 14. mars 2014 Det er jammen ganske frustrerende å måtte innse at det rett og slett ikke finnes noe en sjøl kan gjøre for å få disse her babyene ut. Så da spiser jeg litt yoghurtnøtter og synes synd på meg sjøl enda litt til. Selvmedlidenheten har ingen ende i dag. Ifølge mine antakelser så skal det skje med deg i morgen den dag, - og det er ikke så lenge til Men babyene bestemmer helst selv, så det er bare å vente og se. Håper de yoghurtnøttene smaker veldig godt, jeg tror ikke jeg har smakt dem før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 14. mars 2014 #542 Del Skrevet 14. mars 2014 Sjokolade her også.. Vi kan jo prøve litt sengehygge? Men er det sæden som trigger riene? Eller selve aktiviteten..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2014 #543 Del Skrevet 14. mars 2014 Det er vel sæden Men leste nettopp at man må ha seg tre ganger om dagen for at det skal bli nok til å ha noen effekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #544 Del Skrevet 14. mars 2014 Samme her. Spiser sjokolade og depper fordi babyen blir større og større av alt jeg trøkker i meg for tida Ifølge mine antakelser så skal det skje med deg i morgen den dag, - og det er ikke så lenge til Men babyene bestemmer helst selv, så det er bare å vente og se. Håper de yoghurtnøttene smaker veldig godt, jeg tror ikke jeg har smakt dem før. De smakte godt, men blir fort kvalm av ting som er veldig søtt, så ble ikke så mange heldigvis. Håper det holder seg til etter fødsel og. Sjokolade her også.. Vi kan jo prøve litt sengehygge? Men er det sæden som trigger riene? Eller selve aktiviteten..? Det er sæden, ja. Men her har jeg syk gutt i senga vår, og mamma på stua. Blir ikke noe action av dét, akkurat. Det er vel sæden Men leste nettopp at man må ha seg tre ganger om dagen for at det skal bli nok til å ha noen effekt Herregud. Skjer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. mars 2014 #545 Del Skrevet 14. mars 2014 Sist gang startet fødselen etter 2 runder med hanky-panky. Men da var jeg nok veldig moden og klar for fødsel, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 14. mars 2014 #546 Del Skrevet 14. mars 2014 Sist gang startet fødselen etter 2 runder med hanky-panky. Men da var jeg nok veldig moden og klar for fødsel, altså. Var det før eller etter termin da? (Herregud hvor utålmodig jeg begynner å bli ja! godt dagene flyr fort ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. mars 2014 #547 Del Skrevet 14. mars 2014 Var det før eller etter termin da? (Herregud hvor utålmodig jeg begynner å bli ja! godt dagene flyr fort ) Det var 5 dager før UL-termin (men et par dager etter mens-termin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #548 Del Skrevet 14. mars 2014 Sist gang startet fødselen etter 2 runder med hanky-panky. Men da var jeg nok veldig moden og klar for fødsel, altså. Åååh, jeg føler jo at jeg burde prøve! Var det før eller etter termin da? (Herregud hvor utålmodig jeg begynner å bli ja! godt dagene flyr fort ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #549 Del Skrevet 14. mars 2014 Men seriøst ... hvorfor er det ingen som føder? I morra er det fullmåne. Best en gjør susen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 14. mars 2014 #550 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg tror jeg går minst 5 dager over termin................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 14. mars 2014 #551 Del Skrevet 14. mars 2014 Så får vel smøre meg med tålmodighet i 2 uker til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. mars 2014 #552 Del Skrevet 14. mars 2014 Veldig kjipt at man har så lite (altså ingenting..) man skulle sagt i forhold til når disse små skal ut :/ og man prøver jo gjerne det ene kjerringrådet etter det andre i tilfelle det skulle funke. Du får be storebror om å lokke med noe skikkelig fristende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 15. mars 2014 #553 Del Skrevet 15. mars 2014 Det er vel sæden Men leste nettopp at man må ha seg tre ganger om dagen for at det skal bli nok til å ha noen effekt Det leste jeg i går også. Bleeeeee så skuffa, det kommer jo aldri til å skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. mars 2014 #554 Del Skrevet 15. mars 2014 Det leste jeg i går også. Bleeeeee så skuffa, det kommer jo aldri til å skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2014 #555 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg mista også litt piffen da jeg leste det Blitt noe føding her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #556 Del Skrevet 15. mars 2014 Ingen føding, desto mer suring (men inni meg!). Skal ta med mini på åpen gård nå, konkurrere med grisen i magemål. Åååååh, så lei, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 15. mars 2014 #557 Del Skrevet 15. mars 2014 Kos dere på åpen gård Og nyt dagen med mini kun dere to. Er jo ikke lenge før du er tobarnsmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #558 Del Skrevet 15. mars 2014 Tusen takk! Ja,nå skal jeg legge bort fødetankene og bare nyte å være sammen med kommende storebror. For siste helga uten lillebror, det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. mars 2014 #559 Del Skrevet 15. mars 2014 Tusen takk! Ja,nå skal jeg legge bort fødetankene og bare nyte å være sammen med kommende storebror. For siste helga uten lillebror, det er det. Det er jo en fantastisk følelse, da! Husker jeg prøvde å si til meg selv helt på slutten da jeg var litt lei på kveldene, at om en til to uker er han her uansett, det er ikke lenge til, nyt det, nyt det! Men det hjalp ikke Man er jo så lei på slutten, og det er jo helt naturlig. Tror det er viktig å bli lei jeg, for da blir man på en måte mer klar til fødselen. Jeg hadde i alle fall blitt litt redd dersom jeg skulle ha født i morgen, men vet jeg ikke kommer til å være noe som helst redd den dag jeg sitter og venter slik du gjør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. mars 2014 #560 Del Skrevet 15. mars 2014 Kos deg med L på åpen gård, tenk at du til neste helg er garantert å være tobarnsmor Ikke bli skuffa om grisen slår deg nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå