Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Det er jammen ganske frustrerende å måtte innse at det rett og slett ikke finnes noe en sjøl kan gjøre for å få disse her babyene ut. :sjenert:

Så da spiser jeg litt yoghurtnøtter og synes synd på meg sjøl enda litt til.

Selvmedlidenheten har ingen ende i dag. :fnise:

Ifølge mine antakelser så skal det skje med deg i morgen den dag, - og det er ikke så lenge til :) Men babyene bestemmer helst selv, så det er bare å vente og se. Håper de yoghurtnøttene smaker veldig godt, jeg tror ikke jeg har smakt dem før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Sjokolade her også.. :ler:

Vi kan jo prøve litt sengehygge? :lur:

Men er det sæden som trigger riene? Eller selve aktiviteten..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sæden :Nikke: Men leste nettopp at man må ha seg tre ganger om dagen for at det skal bli nok til å ha noen effekt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Spiser sjokolade og depper fordi babyen blir større og større av alt jeg trøkker i meg for tida :sjenert:

:fnise:

Ifølge mine antakelser så skal det skje med deg i morgen den dag, - og det er ikke så lenge til :) Men babyene bestemmer helst selv, så det er bare å vente og se. Håper de yoghurtnøttene smaker veldig godt, jeg tror ikke jeg har smakt dem før.

De smakte godt, men blir fort kvalm av ting som er veldig søtt, så ble ikke så mange heldigvis. Håper det holder seg til etter fødsel og. ;)

Sjokolade her også.. :ler:

Vi kan jo prøve litt sengehygge? :lur:

Men er det sæden som trigger riene? Eller selve aktiviteten..?

Det er sæden, ja.

Men her har jeg syk gutt i senga vår, og mamma på stua. Blir ikke noe action av dét, akkurat. :ler:

Det er vel sæden :Nikke: Men leste nettopp at man må ha seg tre ganger om dagen for at det skal bli nok til å ha noen effekt :rolleyes:

Herregud. Skjer ikke! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang startet fødselen etter 2 runder med hanky-panky. Men da var jeg nok veldig moden og klar for fødsel, altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Sist gang startet fødselen etter 2 runder med hanky-panky. Men da var jeg nok veldig moden og klar for fødsel, altså. ;)

Var det før eller etter termin da? :lur:

(Herregud hvor utålmodig jeg begynner å bli ja! :ler: godt dagene flyr fort :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Herregud hvor utålmodig jeg begynner å bli ja! :ler: godt dagene flyr fort :) )

Det var 5 dager før UL-termin (men et par dager etter mens-termin) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg føler jo at jeg burde prøve! :ler:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst ... hvorfor er det ingen som føder? :glare:

I morra er det fullmåne. Best en gjør susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjipt at man har så lite (altså ingenting..) man skulle sagt i forhold til når disse små skal ut :/ og man prøver jo gjerne det ene kjerringrådet etter det andre i tilfelle det skulle funke.

Du får be storebror om å lokke med noe skikkelig fristende :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det leste jeg i går også. Bleeeeee så skuffa, det kommer jo aldri til å skje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen føding, desto mer suring (men inni meg!).

Skal ta med mini på åpen gård nå, konkurrere med grisen i magemål.

Åååååh, så lei, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Ja,nå skal jeg legge bort fødetankene og bare nyte å være sammen med kommende storebror. For siste helga uten lillebror, det er det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Ja,nå skal jeg legge bort fødetankene og bare nyte å være sammen med kommende storebror. For siste helga uten lillebror, det er det. :)

Det er jo en fantastisk følelse, da! :) Husker jeg prøvde å si til meg selv helt på slutten da jeg var litt lei på kveldene, at om en til to uker er han her uansett, det er ikke lenge til, nyt det, nyt det! Men det hjalp ikke :fnise: Man er jo så lei på slutten, og det er jo helt naturlig. Tror det er viktig å bli lei jeg, for da blir man på en måte mer klar til fødselen. :) Jeg hadde i alle fall blitt litt redd dersom jeg skulle ha født i morgen, men vet jeg ikke kommer til å være noe som helst redd den dag jeg sitter og venter slik du gjør nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med L på åpen gård, tenk at du til neste helg er garantert å være tobarnsmor ;)

Ikke bli skuffa om grisen slår deg nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...