Gå til innhold

Noen som skal gå sosialt arbeid på HiOA til høsten?


Bloodflowers

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal gå sosialt arbeid på hioa til høsten, og kjenner at jeg gruer meg en del. Ny by, ny skole og kjenner ingen.

Det hadde derfor vært morsomt om noen her skal det samme, og ville komme i kontakt :) Det vil føles litt tryggere om man vet om ihvertfall en person som er i samme klasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro meg, 99% av de du skal komme i klasse med sitter med akkurat den samme følelsen. Sørg for å bli med på fadderuka, du kommer til å få mange venner da ;) Erfaringene mine er at det er en større fordel å ikke kjenne noen fra før, ellers har man en tendens til å kun henge med den man "kjenner" fra før.



Anonymous poster hash: f7465...0ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen :) Jeg kommer vel alltidss til å få noen venner men synes den første tiden er skummel. Er litt sjenert, men jeg skal være med på så mye som mulig under fadderuka. Har hørt at det er ganske viktig for å bli kjent med noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sjenert jeg også, da jeg startet på høyskolen :) men som nevnt over her, sørg for å bli med på fadderuken! I mitt tilfelle var det her jeg fikk mine venner hvertfall, og jeg henger fortsatt med de den dag i dag. Det kommer til å gå bra! :) Masse lykke til :)



Anonymous poster hash: f7465...0ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...