Gå til innhold

Forbedring av karakter for en som har gått tegn/form/farge for mange herrens år siden...how?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg få snittet mitt opp (jeg satser på å få 5 eller 6 i alle fag som jeg tar opp) når jeg har slike fag på vitnemålet mitt (har 4.5 i snitt nå)?

Kan man "bytte" ut fag? Altså,at jeg fjerner et eller flere tegn/form/farge fag og erstatter det med f.eks mattefag?

For om jeg ikke kan fjerne de fagene, så vil de bare være med å trekke ned karakteren min helhetlig?



Anonymous poster hash: 56e65...b42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda ett tilfelle der jeg ville ha tatt en prat med for eksempel Sonans / Bjørknes sine rådgivere. De har god oversikt over regelverket, hvilke karakterer du kan beholde og hva som er den raskeste måten å komme opp på ett bedre karaktersnitt.

For eksempel 23\5 regelen kan være veldig fint, men da får du kun alderspoeng for årene etter du har fylt 23 og. Så hvis du er for eksempel 88 modell vil du kun få 4 alderspoeng i år og 6 til neste år ved 23\5 mens du vil få 8 alderspoeng når du er 23 hvis du forbedrer karakterene i ditt nåværede vitnemål.



Anonymous poster hash: a3676...aba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar. Skal ta kontakt med privatistkontor og høre med de!



Anonymous poster hash: 56e65...b42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...